PiNan ja SHYn yhteisnäyttely, Sastamala 29.8.2015

Aloittaja Vevve, 09.07.15 - klo:19:10

MK

Voisin sihteeröidä cämpsyt ja kiinarit.  :icon_smile:

Ennakkoilmoittautumismäärät:

Lk syyrialaiset: 26
Pk syyrialaiset: 32
Ks syyrialaiset: 6
Es syyrialaiset: 12

Talvikot: 31

Campbellit: 9
Ks campbellit: 1
Es campbellit: 7

Roborovskit: 7
Ks roborovskit: 1
Es roborovskit: 3

Kiinankääpiöt: 19

Lemmikkisyyrialaiset: 32
Lemmikkikääpiöt: 16
Lasten lemmikit: 4

Jälki-ilmoittautumiset:
Jälki-ilmoittautumisia otetaan näyttelypäivän aamuna vastaan kaikkiin luokkiin!

Katitar

Otan kaverin mukaan tutustumaan näyttelytoimintaan. Mun kanssa assaroimaan tulee siis Jonna Paatelainen.. Assaroidaan vähänniinkuin yhdessä sitten ne Veeran arvostelemat luokat.  :mhappy:

Asiaan liittyen, onko mahdollista saada talkoolaisten kasvisruoka myös gluteenittomana?
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

^Ilmoitin ruokatoiveen Petralle joka tekee ruuat  :icon_smile:

Toimihenkilöille sitten tosiaan tiedoksi kahvioasiaa: koska buffet on PiNan, eivät toimihenkilöt voi määrättömästi juoda kahvia ja syödä pullaa sieltä   :icon_e_wink:  Ilmoittakaa kahvionpitäjälle että olette SHY:n toimihenkilöitä niin he voivat merkitä sen muistiin ja sitten laskuttaa SHY:ltä toimihenkilöiden kahviosta syömät ja juomat jutut! Toimihenkilöiden lounas tarjoillaan normaalisti SHYn toimesta.

Ja asia kaksi: ilmoittakaa erikoisruokavalioista tässä, kiitos  :icon_smile:

TOIMIHENKILÖITÄ PUUTTUU:

Pitkäkarvaiset ja koestandardi syyrianhamsterit: Marjut Kaakinen

Talvikot ja lasten lemmikkiluokka: Martina Munther

Roborovskit ja lemmikkikääpiöt: Veera Kujansuu

Lemmikkisyyrialaiset: Saana Kankare

Henni

Mä oon tässä pohtinut et uskaltaisiko sitä sihteeriksi, mutta ehkä mä sit kuitenkin vaan tulen assariksi johonkin luokkaan. :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Henni

Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

Muistakaa, että näyttelynumerot voi lunastaa kuitin kanssa ennakkoon tänään ja huomenna osoitteesta hamsterinayttelyyn@gmail.com ! Näyttelyn kulkua nopeuttaa kun mahdollisimman moni lunastaa numerot etukäteen  :icon_smile:

Vevve

Vielä ehtii tämän yön ja huomiseen iltapäivään asti saamaan vielä numeroita ennakkoon!  :msilly: Lunastettuja numeroita ei tulosteta näyttelypaikalle mukaan, joten muistattehan sitten printata ne ja ottaa ne itse mukaan.

Ana

Äääh me oltiin unohettu, että lauantainahan pommitetaan! :( Toivottavasti ei oo hirveen kuuma. Jouvutan varmaan koirat ottaa mukaan. Onkohan tää paikka jossaki syrjässä?

gimlixx

Ihan keskustassa, mutta rauhallinen paikka.

Vevve

Kiitos HempRefinelle joka jälleen lahjoitti huomiseen näyttelyymme 25 euron arvoisia lahjakortteja http://hamppukauppa.fi verkkokauppaan! Verkkokaupasta saatavilla mm. laadukkaat hamppupäistäre- ja pellettikuivikkeet eläimille!

Vevve

Puheenjohtajan autorenkaan puhkeamisen takia aamujärjestelyt voivat viivästyä hiukan, kun emme pääse järkkäilemään yhtä aikaisin kuin suunniteltu. Kommelluksilta ei voi välttyä, tervetuloa näyttelyyn! -pj Veera

Ely

Kirjoitin juttua tuomarin näkökulmasta Hamsterikasvatus-ryhmään facebookissa mutta liitän saman tekstin tännekin.  :icon_smile:

Lyhytkarvaisten syyrialaisten taso ei ollut erityisen hyvä, yhtään täyttä ERIä en antanut kun virheitä oli siellä täällä. Yhtään T:n arvoista eläintä ei kuitenkaan ollut, kaikissa oli jotain hyvää. Yhtään knikkiä ei myöskään näkynyt, ainoastaan yksi selkeästi katkennut häntä tuli vastaan. Pidin paljon tämän näyttelyn cinnamonien väreistä, paljon tuli jaeltua kunniamainintoja muutenkin kun oli hienoja ominaisuuksia joillain hamstereilla. (tittelirivi tähän) Phenomenal Philip* oli harmikseni vähän rupsahtanut, joten harkitsin jonkin aikaa sertin antamista. Väri sillä oli kuitenkin säilynyt hyvin. Riinan norre taas oli kuin viini, eli on parantunut vanhetessaan  :icon_cheesygrin:

Koestandardisyrkkejä ei ollut paljoa, mutta suhteessa niiden määrään taso oli häikäisevä. Paljon ovat siniset kehittyneet siitä kun Azure aloitti Suomen valloituksen. :) Kirsin sininen kk oli upea ilmestys kun sen arvostelin ensimmäisenä lyhytkarvaisten jälkeen, mutta sen lihavuus ja valkoiset läiskät vatsassa laski arvosanaa, nippa nappa sai ksertin. Jeelin nuorukainen oli erittäin lupaava ja kaunis, toivotaan ettei ala rusehtaa.  :icon_e_wink: Ja Karoliinan seepianharmaa ansaitsi ykkössijansa.

Standardiluokkien BIS taisi olla ensimmäiseni jossa olin oikeasti tismalleen samaa mieltä sijoituksista.
:icon_smile:

Omille kääppäreille tuli jonkin verran menestystä, mainittakoon oma kasvattini ja hamsterini Lavender's Crystal Maiden joka sai sertin ja sijoittui toiseksi.  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."