• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lasten lemmikkiluokka

Aloittaja Niina-03, 30.11.07 - klo:14:50

« edellinen - seuraava »

Nekku

#60
Hieno homma, että tälläinen on keksitty, ja hyväksytty! :peukku: Voisihan sinne itsekkin emnnä...  XD
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

GerbuHamsu

#61
Siis lasten lemmikkiluokan ikäraja 12? Eli sinne voin mennä vielä ensi vuonna... Mutta jäi vaivaamaan, kun minulla on kaksi hamsteria(molemmat normaali talvikko), niin voiko molemmat viedä sinne samaan luokkaan, samalla kerralla, samaan aikaan? On kaksi hamsua ja yksi omistaja. Ja maanantaina mennään taas eläinkauppaan(jippiiii!!) niin tietää ostaako vain yhden kantoboksin vai kaksi kantoboksia, näyttelyitä varten.

GaneshaX

#62
Tietenkin omistaja voi ilmoittaa niin monta eläimistään, kuin haluaa.

Joillakin on tosi monta näyttelyissä mukana :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

eta

#63
^^Niin ja ne voi olla samassa jos vaan ne erottaa toisistaan.
Meillä oli näyttelyissä cämpsysiskokset ne ovat saman väriset mutta naamassa on toisella enemmän valkoista joten laitoin boksin päälle että hamsu nro x on valkoisempi naama ja tuomari oli ne sitten osannut erottaa toisistaan.
(Toivottavasti osasin selostaa tarpeeksi ymmärrettävästi)

Violahh

#64
voi ei, en voi mennä lasten lemmikkiluokkaan xD ja viola on selvästi vain lemmikki. muttaa, ei voi mtn :D (en valittanut  :no: )
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Mustikkamaan

#65
^Mikset voi mennä lemmikkiin? :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Disposable

#66
Joku tästä sanoi jo aiemmin, mutta vaikka kasvattaisikin jo esimerkiksi 13 vuotiaana (joskin todennäköisesti aika pienimuotoisesti), jalostuksessahan pyritään saamaan niitä stantardin mukaisia eläimiä, mutta sitä ei arvostellakaan lemmikkiluokissa.
Kyllä tuo lasten lemmikkiluokka kuulostaa hyvältä idealta, silloin ehkä siihen perinteiseenkim lemmikkiluokkaan tulisi vähän haastavampi taso, jos nuoremmille on oma lemmikkiluokka. : ) Koska kyllä mun mielestä kasvattajienkin hamstereilla pitäisi olla myös lemmikillisesti hyvässä kunnossa.
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

Mustikkamaan

#67
^Oliko siis vastaus mun kysymykseen vai? Kun en hiffannut että miten se liittyi siihen...?   :oops:

Ei tietenkään ulkomuodollisia asioita arvostella lemmikkiluokassa. Mutta siis kuka tahansa (oli yli 13 v. tai alle) saa osallistua ulkomuotoluokkaan sekä "normaaliin" lemmikkiluokkaan.

Musta kyllä tuntuu, että mä puhun ihan väärästä aiheesta nyt :D Mut sanon silti tän ja sit luikin häntä koipien välissä sängyn alle!  :teipit
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Violahh

#68
eikös se ikäräjä lasten lemmikkiluokas oo alle 12? oon yli 12 nii siks en pääse lasten lemmikkiluokkaan =P (vai oonko ihan pihal?)
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Juulia

#69
^ Lasten lemmikkiluokan ikäraja on 12-vuotta.
Ja yli 12-vuotiaat ilmoittaa sitten "normaaliin" lemmikkiluokkaan.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Sintturainen

#70
Otan tuonne Jyväskylän näyttelyyn mun 11v:n pikkusiskon hamsun mukaan. Voiko sisko ilmoittaa sen lasten lemmikkiluokkaan vaikka ei ite lähe mukaan vaan laittaa hamsun mun kyytiin?

viiru

#71
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Otan tuonne Jyväskylän näyttelyyn mun 11v:n pikkusiskon hamsun mukaan. Voiko sisko ilmoittaa sen lasten lemmikkiluokkaan vaikka ei ite lähe mukaan vaan laittaa hamsun mun kyytiin?
Kyllä voi, toki. Vaikka suurin riemuhan se omistajalle on päästä mahdollisesta ruusukesaalista noutamaan. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#72
Pinan näyttelyssäkin oli muuten nyt lasten lemmikkiluokka :peukku: Nyt vasta hoksasin :) Ennenhän niissä ei oo tainnut semmosia olla ?
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#73
^Niin oli joo ja mä en sitä tajunnu ennen näyttelyä lainkaan :pihalla:

Saana

#74
No eipä meille tuomareille siitä lasten lemmikkiluokasta edes kerrottu ennakkoon. Pete sitten tuomaroi sen luokan, kun mulla oli syrkkejä enempi. Mutta siis ihan hauskahan se oli, että semmonen järkättiin. Vaikka en kyllä välttämättä ole täysin sitä mieltä, että se olisi ylipäätään tarpeellinen. Mutta se on sitten jo toinen juttu.