• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

lentsu

#15
Mä huolehdin taas ainakin puolesta näytskän roboilmoista  :D ja nyt taitaa päästä syrkitkin mukaan, kun en ole itse pitkistuomarina.  :)

"Ihmettelin, mistä kaikki nämä robot tulevat, kun niitä on viime vuosina ollut näyttelyissä niin vähän." Andrew Bryan   XD  :pilehile:  :angel

PiiaL

#16
Me ollaan tulossa myös kera muutaman korvaparin :) Meillä ois kans pari ensinäyttelyihinsä esiintymään tulevaa syrkkimuksua.

Hyvinkää on kyllä niin kaukana ja monen mutkan päässä, että meidän juna tulee taas olemaan siinä tasan kymmenen aikaan perillä(jollei VR:n aikataulut pissi), mutta onpahan siitä huolimatta aikaisemminkin näyttelemään päästy muitta mutkitta. Eli voin nyt jo nostaa tassun pystyyn, että olen tulossa hieman myöhässä (laitanko kelle tästä vielä säpöäkin?).

Saana

#17
^Kyllä tuo meidän korviin täälläkin nyt on kantautunut. :)

tiiahei-

#18
Täältä ollaan tulos 3-4 hamsterin kanssa (:

HamsterSailor

#19
Todennäköisesti oon tännekin tulossa, riippuu kyytiasioista :)

Saana

#20
Saija tulee arvostelemaan ulkomuotokääpiöt. :) Toivis saatais toinenki tuomari niille, kun kääpiöitä ilmotaan taas varmaan se tuhat. :D

Hamsutin86

#21
Toivonmukaan olen tulossa yhden kanssa. Kaikki näyttelyt ovat menneet niin hyvin.

Ehkä voin olla myös assistentti jos niitä tarvitaan, tälläkertaa sellasee missä on vähän hamsuja kun mul viimeks oli 110 hamsua ja olin yksin assistentti. Katsotaan sitä sitten kun hamsumääriä ilmoitetaan jossai vaiheessa. Koskahan voi mahollisesti ilmoittaa? Ja ilmoittautuminen samalla tavalla kuin Lahteen??

Minnaw

#22
Tulossa ollaan uusien tuttavuuksien kera  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Katitar

#23
mää luulen että skippaan tämän näytskän kokonaan..  :S
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sirpa

#24
Minä tulen ainakin, saa nähdä tulee karvakoita mukaan. Riippuu meidän eläkeläisköörin kunnosta ja ulkonäöstä. Minua voisi myös hyödyntää sihteerinä, erityisesti jos on tulossa ulkomaisia tuomareita.

Heli

#25
Hitsi, olin vähän haaveillut että olisin päässyt Galaan lähtemään mutta meille pitäisi aikaslailla juuri sinä viikonloppuna syntyä koirapupeloita niin ehä mä mihinkään pääse lähtemään.  :S Noo, joskopa sitten ensi vuonna pääsis jonnekin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anzukka

#26
Täältä ollaan tulossa! Kaipa noita eläimiäkin lähtee mukaan jokunen karvakorva. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

yennni-

#27
nyt varmistu että eiköhän mekin olla menossa mukana, syrkin ja robon voimin :))
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Hamsutin86

#28
Hei, koskahan saa ilmoittautua Hyvinkään näyttelyyn, onko jo tietoa jollakin?

Minnaw

#29
^Etanapostilla saa jo ilmoittautua. Ilmoittautumislinkki avautuu vasta lähempänä näyttelyä.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/