• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

#390
S.D.G. eli Karoliina myös haluaa kiittää ja kumartaa erittäin mukavasta ja onnistuneesta näyttelystä! Oli todella mukava taas tavata tyyppejä ja vaihtaa kasvatus- ja muitakin kuulumisia! Erityisesti taas kiitoksia Christinalle matkaseurasta ja muustakin.
Harkittiin pitkään, uskalletaanko me lähteä, jos onkin hellettä luvassa - matka Jykylästä/Muuramesta Tampereelle nääs huoletti hamsujen takia, kun ei ilmastointia kummankaan autoissa ole. Onneksi kuitenkin lähdettiin!! Hamsterit kökötti bokseissaan märkien pyhkeiden päällä, kylmäkallet piti niille seuraa ja ne vielä varjostettiin lakanalla, ja kaikki selvisivät lämpimähköstä matkasta oikein hyvin.
Ihmeen hyvin selvittiin parin tunnin yöunilla, kotiin piti kylläkin lähteä Tampereelta aika sukkelaan, nukkumaan...Tasan 12 tunnin reissu tuli, we hit the road Muuramesta 7.30 ja perillä oltiin 19.30, takasin tullessa päästiin mekin mukaan suurajoliikenteeseen  :) Hiukka Tampereen jälkeen ysitiellä vastaantulevien (eli siis etelään menevien) kaista seisoi ja me saatii tykittää kohti pohjoista lähes yksin. Kuinkas te, jotka omilla autoilla lähditte Tampereelta kohti etelää, juutuitteko ralliruuhkaan?

Meidän talvikoiden osalta näyttely meni mukavan tasaisesti - sekä Arska (Arkihuolesi Kaikki Heitä), Ulla (Ulrika Unisieppari) ja Naatan (LR Nippanappa) saivat H:t ja L1. Saimme sen mitä haimmekin, kerrankin :D Arska-poika sai vielä KuMankin kauniista päästään :) Nyt pitäisi iskeä Arska ja Ulla yhteen jos ne vaikka saisivat perheen perustettua xD

Näyttelystä meille muutti aivan mielettömän ihana Susa-Erma's Ginger, joka välittömästi nimettiin Inkeriksi. Inkeristäkin ehkä kerkeää tulla vielä kesämorsian  :sydan

Notta kiitos vaan vielä kaikille kovasti! Mukavaa oli olla Tampereella näyttelyssä, kuten Mirilii on joskus todennut, Tampereen naapurissahan tässä asutaan  xD
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ken_G

#391
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Pekan a.k.a. Ken_G:n näin myös, piti moikatakkin, mutta unohdin siinä arvostelun lomassa! :)

Juu oli minullakin tarkoitus tulla moikkaamaan sinua samoin kuin Niinaa, mutta en tohtinut häiritä tuomarointianne. Läksin sitten pois vähän aikaisemmin, kun näin että meille ei ollut palkintosijoja tulossa ja hamsuilla oli selvästi kuuma olla siellä, ja oli myös kiire saada uusi pikkupoitsu kotiin mahdollisimman nopeasti.

Ihan mukava näyttelypäivä oli, kiitokset kaikille vaivaa nähneille  :)

Minski

#392
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Eiks kukaan tunnistanu mua vaikka mä tein itelleni nimikyltin :( En oikein ehtinyt kommentoida tarpeeksi teidän hamsuja, kun en kehdannut pitää teitä tuolla iltamyöhään (enkä kyllä ehkä itseänikään). Ja meni silti aika myöhäiseksi.
No kaikkihan nyt sut tuntee xD
Tuomarit oli niin selvästi tunnistettavissa, "vanhoja" hamsukonkareita :D
Ja mun mielestä se syyrisarvostelu meni nopeesti vaikka oli paljo hamsuja. Ja ihan hyvä, ettei tullu enempää kommenttia, noissakin on jo sulattelemista xD

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Noista lemmikkilippujen ostamisesta hamstereille on kyllä juteltu paljon vanhoissakin näyttelyketjuissa, mutta se on kyllä tyhmää kun perjaatteessa niillekkin pitäisi ostaa... kun mullakin ne hamsterit oli kokoajan hiljaa siellä kassissa, kun taas lemmikkivaunussa oli paljon isoja koiria jotka nukkui siinä keskellä käytävää ja niiden yli sai loikkia, osa haukkui paljon, ja koirien vesikupeista lenteli vettä pitkinpoikin kun juna liikkui, ja silti hamstereiden ja koirien lemmikkiliput maksaa saman verran.
Mä kans sillon Pet Expoon kuljin lemmikkivaunussa hamsujen kanssa ja oli aikamoista (monta kertaa aattelin, että olispa oma koira näyttämässä täällä käytösmallia, se kun on niin patarauhallinen ja hiljanen koira). Menomatkalla yks dobermannin pentu pissas siellä sen lemmikkivaunun lattialle ja siä haisi sit kauhee pissa ja sit omistaja piti sitä koiraa irti siellä vaunussa ja se kävi mm. mun hamsukassia nuuskimassa ja muuteski siinä mun ympärillä kieppu niinkun nyt pentukoirat tekee, ei siinä mitään, tykkään kyllä koirista, ei kai mulla itellä muuten sellasta olis, mutta mun mielestä omistajan ei pitäs kuiteska antaa koiran siellä irti kieppua, jos siellä on muitakin matkustajia, eri asia jos on ihan yksinään siellä vaunussa koiransa kanssa, mutta tietty se pentu oli aika pitkästyny, kun ne oli jostain kaukaa jo nousseet junaan, paljon ennen Tamperetta, että ymmärrän kyllä, että halus pitää sitä irti siellä. Sit kotimatkalla siä vaunussa oli varmaan viis koiraa, joista ainoosti yks spanieli käyttäyty fiksusti, muut koirat raivos siä toisilleen koko ajan ja kun ne oli viä semmosia pikkukoiria, joitten haukkuääni ottaa korviin enemmän kun isojen koirien haukkuääni niin oli siinä aika mielenkiintosta matkustaa. Ja sit itellä on mukana kassillinen hiljasia hamsuja :)

Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Ainut jota kovasti mietin, et kuka mahtaa olla niin oli ammie  :D
Mua jäi tää kans vaivaan, etenkin kun ammie sano tunnistaneensa mut ja sit mä en tunnistanu häntä. Nyt ammie laittaa kuvansa tähän ketjuun, että me tiietään kuka sä olit :D
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#393
Mä puhuin vaikka kenen "uuden naaman" kanssa, muttei puolistakaan hajua ketä ne oli  XD  Ja kun ei tajuu kysyä. Kaikki tuntee apinan, mut apina ei tunne ketään  :mrgreen:

Kiva päivä. Saatiin uusi satiini tyttö viimein kotiin. Kiitos Paula hamsun hyvästä hoidosta ja vielä paremmasta seurasta  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#394
Kiitos hyvin järjestetystä näyttelystä, ainoa mitä jäin kaipaamaan oli ne standukääpiöiden uudistetut arvostelukaavakkeet (missä on väri ja merkit samassa kohdassa). Mokkapalat oli tällä kertaa ihania, kiitos niiden tekijälle! :)

Kiitos vielä sihteerilleni Jane_O:lle ja assarilleni taikahamsulle, hommat sujui oikein mallikkaasti. Niin ja erityiskiitokset Janelle ja Petrille seurasta, olipas hauska päivä. ;) Kiva oli nähdä tuttuja, vaikka huomattiinkin että melkein enemmän alkaa jo olemaan vieraita naamoja näyttely täynnä - ennen tunsi "kaikki". :D Muutama foorumilainen sai kuitenkin kasvot, olisi kiva jos useammalla olisi joku nimikyltti niin tunnistaisi eikä tarttis miettiä että kukahan tuokin oli.  :mrgreen:

Marla

#395
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Kiitoksia kehuista. ^ koitiko tunkea gabbereita pirkka-kassiin?<-arvaus
Anzukka oli se, joka niitä gabbereita yritti ahtaa Pirkka-kassiin siinä loppupuolella. :D

Kyllä tuli bongailtua vaikkas ketä... Anzukka, ammie, Vevve, Minski, taikahamsu, erya (tosin tajusin vasta jälkikäteen, kuka on foorumilla), GaneshaX, Nilla ja niin edespäin...  Plus tietty sihteereinä ja tuomareina olevat henkilöt osasin yhdistellä nimimerkkeihinsä.
Suurimman osan jo aiemmistakin näyttelyistä bongaillut. Muutama epäselvä tapaus jäi. :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Ainut jota kovasti mietin, et kuka mahtaa olla niin oli ammie  :D
Mua jäi tää kans vaivaan, etenkin kun ammie sano tunnistaneensa mut ja sit mä en tunnistanu häntä. Nyt ammie laittaa kuvansa tähän ketjuun, että me tiietään kuka sä olit :D
Minäpäs tunnistin ammien, kun tuli boxia palauttamaan (jonka olin kokonaan unohtanut) ja olisin muutenkin bongannut, kun Bravon hälle myin. :)

Anzukka

#396
Hyvä maku jäi tästäkin näyttelystä lemmikkiluokassa ERI ja 2xEH ei-ststä tuli  2xH ja yksi T mukaan lähti suloinen pieni nallukka pk rex musta uros Disko-Teekki :D ja lainaan Tossu joka sai tytön lootaansa kyläilemään :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hessuinen

#397
^Se pieni rex-poika oli kyllä ihana, kiva että veit sen ettei mulle tullut turhia houkutuksia. ;) Onko toinen kotiutunut jo hyvin, ja millainen on luonteeltaan? Mutta juu, muistakin laittaa kuvia poitsusta että mä saan ihailla toista kuvista! :sydan
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#398
^ kiitti mukavasta matkaseurasta  :)

Anzukka

#399
^^ Menee kyllä vähän OTn puolelle mutta poika on kotiutunut hyvin ja luonteeltaan ihan....... LÖLLYKKÄ :D ihana makaa selällään kädessä nätisti kun laittaa  :lov  saan kamerenjohdon keskiviikk0ona jolloin voin laittaa kuvia :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

#400
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"ja yksi T mukaan lähti suloinen pieni nallukka pk rex musta uros Disko-Teekki :D ja lainaan Tossu joka sai tytön lootaansa kyläilemään :D
Grrr! Sääkö sen ainoon rexin veit! Mää niin kattelin sitä ja kirosin Anne-nimeä siinä varaajan kohdalla.  xD

Marla

#401
Oli se rexi kyllä ihana tapaus. :sydan
Ja kovasti jään oottelemaan, miten Tossun tyttöreissu sujuu. :)

Anzukka

#402
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Grrr! Sääkö sen ainoon rexin veit! Mää niin kattelin sitä ja kirosin Anne-nimeä siinä varaajan kohdalla.  xD

Apua!!  :shock:  Kyllä se sitten on hauskaa kun on nopea  XD
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

#403
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"Apua!!  :shock:  Kyllä se sitten on hauskaa kun on nopea  XD
Ja pikkasen OT:ia vielä, mutta mulle sitten rex-pentua siitä, jos syntyy, jooko!? :sydan :D

Mustikkamaan

#404
Mä oon yrittäny tehä raporttia, mut en mä yhtäkkiä osaakkaan sanoa mitään järkevää  :huh
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]