• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Nilla

#360
Miika (vai oliko se miika?) oli muuten ihana, kun meni hakemaan palkintoja hamsulleen  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Niina-03

#361
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Miika (vai oliko se miika) oli muuten ihana, kun meni hakemaan palkintoja hamsulleen  :D
Miikoja oli ainakin kaksi. Meidän poika oli tosi tärkeänä ja tohkeissaan. Taisi tuomareitakin opastaa että "hamsteria ei saa puristaa kun se on pieni".
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

AnsaLucia

#362
huh ja huh. Kotona vihdoin minäkin. Kiitos taas kerran järjestäjille ja kaikille puuhaihmisille. Hieno näyttelypäivä kerrassaan.

Niinalle kiitokset pitkämielisyydestä sihteeriköidessäni hänelle. Marlalle terkkuja ja kiitoksia sujuvasta assaroinnista.

Meillä oli huippupäivä, jota en kyllä unohda koskaan. Toisenpolven oma kasvatti talvikko JV09 Brave Bean eli Jokru sai kolmannen sertinsä ja valmistui muotovalioksi!! Jotain ihan käsittämätöntä.. Poikansa Tervaleijona pokkasi toisen sertinsä. Ja meidän pieni piimäsuu pikkumies Linnunsiivin "Tessu" ihan ensimmäisensä. Näistä kolmesta normaalipojasta, jotka kaikki eri yhdistelmistä kokosin myös elämäni ekan kasvattajaryhmä, jolle arvosana EH. Nyt täytyy kyllä istua alas hetkeksi ja miettiä rauhassa  :c8 .  

Päivän antimiin kuului myös uusia perheenjäseniä... aivan mahtavan hienot talvikkotytöt sekä kämpsypoika trio  :lov . Kiitokset heistä kaikista kasvattajille, Mialle sekä Marjalle!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Nilla

#363
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Miika (vai oliko se miika) oli muuten ihana, kun meni hakemaan palkintoja hamsulleen  :D
Miikoja oli ainakin kaksi. Meidän poika oli tosi tärkeänä ja tohkeissaan. Taisi tuomareitakin opastaa että "hamsteria ei saa puristaa kun se on pieni".

Teidän Miikaa tarkoitan  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#364
Tulipa saatua se mitä tultiin hakemaankin, mamman mussukalle Zeldalle EH lemmikkiluokasta! Nyt se sit voi jäädä eläkepäiviä viettämään, halusin vaan vielä käydä sen kanssa lemmikkiluokassa kun se ei ole koskaan ollut, ja se on kyllä aivan upean luonteinen roborovski!

||| EDIT: Joopa paitsi että huomasinkin nyt myöhemmin (7.8.) että onhan Zelda ollut kahdesti aiemmin lemmikissä! :roll: Ja aiemmillakin kerroilla saanut EH:t... |||

Siinä sivussa Yumi sai ulkomuotoluokasta H:n + kuman satiinin kiillosta sekä L1:n ja lemmikkiluokasta EH:n. Pemi sai ulkomuotoluokasta myös H:n ja L1:n. (Emmä tosin niillä äl-ykkösillä mitään tee mutta olipa vaan pakko mainita kun niistä on ollut viime aikoina niin paljon keskustelua! :D)

Kerava-Tampere matka sujui yllättävän hyvin julkisilla, mä olin aatellu että voi apua, en kerkiä vaihtamaan junaa Riihimäen kohdalla, mutta se vaihtojuna lähtikin sitten siitä ihan viereiseltä raiteelta! No mutta koska näyttelymatkat on kirottuja, jos matka toiseen suuntaan onnistuu ongelmitta niin toinen suunta ei! Takaisin tullessa tuli taas möhlittyä (tai se oli kyllä VR joka möhli - ja pahasti möhlikin! Sain varmaan elinikäiset traumat!!)

Näyttelypäivä ois ollu kyllä huomattavasti mukavampi jos ei olisi melkein koko aikaa huipannut ja oksettanut. Ja jos ei olisi tarvinnut herätä jo viideltä!

NuclearBitch

#365
Oli kyllä kiva näyttely, vaikkei meillä pärjätty ollenkaan :( Tarttuipahan mukaan uusi hamsukin :)

Anonymous

#366
Teidät tapasinkin siinä ja näin Delfoin Fantomin.

Minski

#367
^^ No nyt sain varmistuksen siihen kuka olit siellä näyttelyssä :)

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta uskaltaako Marla meiän kans samaan kyytiin onkin sit eri juttu :D
Me ollaan ehkä suulaita ja outoja, mutta tosi kilttejä pohjimmiltaan  :haha
Ollaan tosi kilttejä :yes:

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Mahdollisuudet ovat: kuiva huoneilma, ruokavalion tai kuivikkeiden vähärasvaisuus/sopimattomuus, allergia, aineenvaihduntasairaudet ym.
Mitä voi tehdä: ruokavalion muutos esim. lisää öljypohjaisia siemeniä > tuomarit kiittää ;), kuivikkeen vaihto, huoneilman kostutus ym. Jollei muut konstit auta, voi miettiä jotain lääkinnällistä hoitoa.

PS: Mulla oli kerran jotain purua käytössä, josta tuli laattamaista hilsettä hamsuille. Se oli kamalaa ja eroon siitä pääsi vasta kun vaihtoi purumerkkiä  :x
Mä luulen noista vaihtoehdoista, että vois olla öljylisä paikallaan, en oo mitään öljyjä lisäilly hamsujen ruokiin aikoihin. Kuiva huoneilma vois myös olla, koirahan tiputtaa karvaa koko ajan ja siihen on yhtenä syynä epäilty kuivaa huoneilmaa. Mutta sitte on jännä, kun ei muilla hamsuilla oo mitään, luulis, että kaikki korvahilseilis, kun on sama huoneilma, sama ruoka, sama Agrimarketin puru, samat kaikki kaikilla. Voiskohan noita korvia rasvata jollain ? Meneeks tää jo ooteeks :oops:

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Takaisin tullessa tuli taas möhlittyä (tai se oli kyllä VR joka möhli - ja pahasti möhlikin! Sain varmaan elinikäiset traumat!!)
Hui, mitä tapahtui ?
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#368
No tottakai mä uskallan tulla samaan kyytiin. :D Mukava muuten kuulla, että musta jäi hyvä vaikutelma. Samaa kyllä voin sanoa toiseenkin suuntaan, mitä nyt siinä tuli keskusteltua. Oli pakko esitellä Limppua Minskille, kun se sitä joskus kuvista kehui. xD

Olin tosiaan se silmälasipäinen, pyöreähkö blondi, jolla oli musta-valkoruudullinen toppi ja niitä bokseja kiikuttelin ees taas.

Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Marlalle terkkuja ja kiitoksia sujuvasta assaroinnista.
Kiitos. :) Oli mukavaa assaroida.

NuclearBitch

#369
Minskin bongasin heti  xD

Nyt täytyisi saada hamsuille reippaasti lisää massaa, syövät nytkin kuitenkin hyvin, saa nähdä miten käy.

ammie

#370
^Mä bongasin kans Minksin heti ekana, kun sisälle astuin, vai mahdoinkohan edes sisälle asti päästä?  :D  No lisäksi tunnistin mm. NuclearBitchin, Vevven, Nillan, Elliskan, Taikahamsun, Marlan ja oli niitä muitakin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Nilla

#371
Lainaus käyttäjältä: "ammie"^Mä bongasin kans Minksin heti ekana, kun sisälle astuin, vai mahdoinkohan edes sisälle asti päästä?  :D  No lisäksi tunnistin mm. NuclearBitchin, Vevven, Nillan, Elliskan, Taikahamsun, Marlan ja oli niitä muitakin.

Mä en sit taas tunnistanu sua, yritin kattoo et kukakohan mahdat olla, mut en mä sit tietty voinu yhtään tietää, ku ei oo mitään hajua miltä näytät  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

#372
^^MIstäs mut tunnistit? (oliko jo lappu rinnassa)?

Saana

#373
Mä ainakin tunnistin Taikahamsun rintalapusta xD

ammie

#374
Joo, siitä hienosta nimilapusta mäkin taikahamsun bongasin.  :) Niin ja tottakai mä Anninan tunnistin, kun sen hamsun ja gabberin ostin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.