• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#210
^ Jos luettelon fonttia pienentäisiä, pysyisi tila suht samana. Esimerkiksi tässäkin luettelossa oli kuitenkin suhteellisen suuri fontti käytössä, lukemista ei vaikeuttaisi vaikka se olisi aavistuksen pienempikin.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sintturainen

#211
Lainaus käyttäjältä: "Pertti"Mä en itse päässyt paikalle kun huippaloitsin Oulussa, mutta ihanainen Marjut nappasi mulle mukaan pari uudelleealkavan syyriskasvatuksen kantaeläintä  :lov

Hiukka ot, mutta millasia sulle tuli?  :)

Anzukka

#212
Oli mukavaa jutella vanhojen tuttujen ja uusien ystävyyksien kanssa näyttelyssä. Kiitoksia Elylle luonnonsinisestä pojasta ja Jonnalle suuret kiitokset pikku cämpsyistä. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sirpa

#213
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"^ Jos luettelon fonttia pienentäisiä, pysyisi tila suht samana. Esimerkiksi tässäkin luettelossa oli kuitenkin suhteellisen suuri fontti käytössä, lukemista ei vaikeuttaisi vaikka se olisi aavistuksen pienempikin.
Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko näyttelyluettelon pituudelle määritelty jokin yläraja että se ei saa olla tiettyä sivumäärää pidempi ja siksi fonttia täytyy pienentää jos luetteloon tulee lisää tavaraa? Vai onko se jotenkin riippuvainen vaikka luettelon templatesta tai muusta vastaavasta?

Nimittäin jos ei, niin miksei sitten voisi luetteloon lisätä vanhempien nimien perään vaikka sulkeissa tai pilkulla erotettuna niiden värejä? Väritieto ei yleensä ole mikään hirmu pitkä, tietysti jotkin värinimet ovat pitkiä, mutteivät nyt kuitenkaan NIIN pitkiä. Jos värissä on jotain kuviota (vn, umb jne) niin ne voisi merkitä lyhentein jolloin ne eivät pidentäisi paljoakaan tekstiä.

Pertti

#214
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Hiukka ot, mutta millasia sulle tuli?  :)
Suklaa-keltasen kasvatusmateriaa, toinen Suomesta ja toinen Ruotsista :P

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko näyttelyluettelon pituudelle määritelty jokin yläraja että se ei saa olla tiettyä sivumäärää pidempi ja siksi fonttia täytyy pienentää jos luetteloon tulee lisää tavaraa? Vai onko se jotenkin riippuvainen vaikka luettelon templatesta tai muusta vastaavasta?
Ei sillä ole mitään muuta estettä (ellei asiat ole muuttunut) kun se, että lyhyemmän luettelon tekeminen maksaa vähemmän :)

Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Mä siis olen ehdottanut sellaista että vanhempien nimien lisäksi laitettaisiin ne värit.  :yes:
No mä aattelinkin et oot kuitenkin ajatellut järkevästi  :lov
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Sintturainen

#215
^Uijui, kuulostaapa kivalta. Ikinä en oo livenä nähnytkään suklaa-keltsejä...  :)

Maiju*

#216
Lainaus käyttäjältä: "Pertti"
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Mä siis olen ehdottanut sellaista että vanhempien nimien lisäksi laitettaisiin ne värit.  :yes:
No mä aattelinkin et oot kuitenkin ajatellut järkevästi  :lov
Buahah niinhän mulla yleensä on tapana.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla