• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

näyttelyitä?

Aloittaja Tarinan, 25.05.14 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

sarsu

Me ollaan tod näk tulossa Ouluun, eli Lahdesta pääseepi kyytiin.  :peukku:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Humselo

Lainaus käyttäjältä: sarsu - 11.06.14 - klo:17:11
Me ollaan tod näk tulossa Ouluun, eli Lahdesta pääseepi kyytiin.  :peukku:

Otatko Sarita pelkkiä elukoita kyytiin? Mulla kun edellinen viikonloppu vapaata koiranäyttelyn takia, niin tiedän jo nyt etten tota vapaaksi saa.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 11.06.14 - klo:09:44
Tietääkö kukaan onko PINA järkkäämässä syksylle hamsu-ulkkiksia? Yleensä on elokuun tienoilla ollut...

PiNan näyttely on 4.10. eli ei ole perinteistä elonäyttelyä, mutta en tiedä ulkomuotoluokista. Tuonkin tiedän vain siksi, että minua pyydettiin sinne arvostelemaan pet-marsut.

Humselo

Eikös samana päivänä ole SHY:n näyttely Humppilassa?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ana

Joo on. Voiko harmiko samanapäivänä! Saisivat siirtää sunnuntaille pääsis kivasti molempiin. :D

sarsu

 
Lainaus käyttäjältä: Humselo - 11.06.14 - klo:18:56
Lainaus käyttäjältä: sarsu - 11.06.14 - klo:17:11
Me ollaan tod näk tulossa Ouluun, eli Lahdesta pääseepi kyytiin.  :peukku:

Otatko Sarita pelkkiä elukoita kyytiin? Mulla kun edellinen viikonloppu vapaata koiranäyttelyn takia, niin tiedän jo nyt etten tota vapaaksi saa.

Voin ottaa korvausta vastaan, tehdään varmaan viikonlopun reissu siskon luo jos ei ihmisiä tule kyytiin.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

Millos tästä Oulun näyttelystä olisi kutsua tulossa SHY:n sivuille ja näyttelykalenteriin?

Crodino

Olis kyllä hinku näyttelyyn vielä ennen lokakuuta. Oulu on vähän liian kaukana...
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla