Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lulukki ;)

Kyl sit tuo Joda on nii sulone!  xD
Muistan kun sain ekan Myyn. Se tuli äidin serkulta. Saatii ilmaseks ni tietty äiti otti sit  mulle sen ihunan syrkin  :D
Aattelin täs kipeenä ollessa siivota Lulun dunan   ;)  Viikko sitte siivosin kokonaa ni jos nyt sitte tänää kans. Tykkääkö syrkit yleensä pyöriä kuivatussa heinässä? Ajattelin laittaa Lululle kun on tota kuivaa heinää. (Käyn yleensä hakee meijän hevos tallilta  :D )
Meilläkään ei syödä heti esim piltti kestää päivän ja puol  ;)   Ihan normaalia
Osan otot  :(
Ensimmäinen oli syyrialainen Myy jonka väri oli Normaali  :)
Lululla on itse tehty pahvinen pesä mökki jossa on 3 kerrosta  :D Lisäksi On  paperi iglu :P

Tässä Kuvaa:

Lulu ei oikein kunnioita igluaan vaan on repinyt sitä  xD
-Kiipeilysiltoja
-kaikkee muuta virikettä
-ja tietysti RUOKAA  :D

Purua riittää kun on 20kg purupussi ja ruokaa ostin tnä 10 eurolla :D Jos siis  siemenseoksen lisäksi siementangot lasketaan ruuaksi ja herkkurenkaat  :P
Oi ku ihanii! Varsinkin PiiaL:n Poikaset  :lov  On kyl hessuisenkin Suloisii  :sydan
Mie oon liittäny vessa lootan sinne nurkkaan tai paikkaa mihi se tarpeensa tekee  :D
Kävin ostamassa siemenseos pussin ja siementankoja sekä herkkurenkaita  :)
Meillä ihan sama juttu! ^  xD
Mie kun ostin 3kk vanhan hamsterin reporangasta niin ihmettelin kun se oli niin pieni eikä kasvanut ollenkaan meille muuton jälkeen. Eli vain 4kk kun kissa sillä vähän leikki mutta oli vain 2kk hamsterin kokoinen.  :shock: Kaupassa sillä ei ollut juoksupyörää mutta oli kaikkea muuta.  :D  Tuli mielee tost et kasvu voi pysähtyy
Onks siintä jotai haittaa jos ei kehity kooltaan normaalikokoiseksi?
Huh huh! Olin tänään siivoomassa Lulun dunaa. Laitoin Lulun kuljetusboksissaan sängylleni. Kun olin saannut purut mätettyä dunasta pois katsoin mitä Lulu kuljetusboksissaan tekee. Mutta sitten huomasin että Lulu oli saannut kannen auki karannut boksistaan ja kissa vaani sitä on 50cm päästä!  :shock: Vittikö säikähdin! Enään kissat ei tule miun huoneesee ku siivoon Lulun dunaa ja vaihdan kuljetusboksin siihen parempaa. Huh huh ku ne hamsterit osaa säikäyttää  :nops:
Huomenna menee viellä hamsu ostoksiin 10€  :S  Sellast se vaa on :D