• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

Goue

Tiedoksi täysi-ikäisille hamsteriaiheisten juttujen keräilijöille:

Alkon valikoimassa on hollantilainen vehnäolut, jonka etiketissä on hamsterin kuva. Kyseessä on Korenwolf-olut eli Korenwolf on Maastrichtin kukkuloilla elävän villihamsterin hollanninkielinen nimi.

Minski

#1
^ xD

"Korenwolf on villi viljaa syövä hamsteri Limburgin alueelta. Vuonna 1994 Korenwolf-olutta ryhdyttiin valmistamaan hamsterin pelastamiseksi sukupuuttoon kuolemiselta. Jokaisesta myydystä olutpullosta annettiin lahjoitus hamsterin lisääntymisohjelmaan.

Tänään sekä hamsteri että olut kukoistavat"
Lähde



Edit. Poistin nuo meidän tekstin kokoon liittyvät viestit tästä ketjusta, kun ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen ja tekstitkin on jo korjattu sopivan kokoisiksi lukea :)
Hamsteriton tätä nykyä

Jane_O

#2
Goue: Kiitos vinkistä! Huomenna kotiin Alkon kautta ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Maikkis

#3
Mitä kaikkea hamsteriaiheista tavaraa teille on kertynyt?
Keräättekö hamsteriaiheisia tavaroita?

Blizzard

#4
Pistin Villen lauantaina hakeen Alkosta tota Korenwolfia, oli kuulemma ihan kohtalaisen hyvää. Ja tyhjä pullo on tietty tallessa :D

Mitäs muuta hamsukrääsää mulla onkaan... Löytyy kaulakoru, muki, vappupallo. Ne nyt tuli mieleen.
Hamsulauma ja koiruus

Räpsinä

#5
Olenpa sitten ekan kerran elämässäni ollut Alkossa alennusmyynnissä. Hamsuoluen oikea hinta oli 3,49 € (muistaakseni), mutta kun se on poistuva tuote, niin hinta oli 3,09 €.  :D

Kassatäti kertoi heidän myyneen sitä hiirioluena  :huh  

Mies lupasi tyhjentää pullot, minä otan pullot ja korkit talteen.
R.I.P.
* Tuppisuu \'Tuppis, Tupi, Upi\', talvikko (27.1.2009-14.12.2010)
* \'Räpsy\' Arctican Camino (21.5.2007-23.9.2008)

Blizzard

#6
Peekele, ei saatukaan enää eilen Korenwolfia :ankst:
Enkä ehtinyt hamstraan kun yhden pullon :shock:
Hamsulauma ja koiruus

Maikkis

#7

Goue

#8
Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Peekele, ei saatukaan enää eilen Korenwolfia :ankst:
Enkä ehtinyt hamstraan kun yhden pullon :shock:

Käske Alkon myyjän katsoa koneeltaan, että missä lähimmissä myymälöissä sitä vielä on. Varmasti varastosaldoja on vielä jossain. Ja jos ei ihan lähellä ole, pyydä tekemään myymäläsiirto siihen sun lähimyymälään. Se siirto vie muutamia päiviä aikaa, mutta se kuuluu Alkon asiakaspalveluun ja niiden kuuluu toimia pyyntösi mukaan.

Toisin sanoen, laita alkolaiset tekemään sitä työtä, mistä niille mm. maksetaan.  xD

Minski

#9
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"Mitä kaikkea hamsteriaiheista tavaraa teille on kertynyt? Keräättekö hamsteriaiheisia tavaroita?
En kerää erityisesti, mutta ostan usein jos vastaan tulee jotain kohtuuhintaisia hamsukamoja; harmi kyllä hamsutavaroita ei paljoa ole olemassa. Mutta nämä löytyy tällä hetkellä:

Muki:



Sama muki toiselta kyljeltä:


Muki ostettu Faunatar Ideaparkista.

hamsuperhe (kun ei meille muuten hunaja-kyykynharmaita synny niin mullon tämmönen keinotekonen perhe kyseistä väriä :D Eikä ne ees tappele vaikka asuu kokoajan yhdessä :shock:



Tärinähamsut on kirppiksiltä löydetty ja nuo pienet Schleich-hamsut on lelukaupasta :)

Juomapullon "koriste":



Tuokin on kirppikseltä joskus 10 vuotta sitten ostettu.

Ideaparkin Faunattaressa oli myös 300-palainen syyris-palapeli, jossa oli muistaakseni creme-hamsu kuvassa. Onneksi oli creme, muuten olisin voinut ostaa :) Maksoi muistaakseni ~13 €.
Hamsteriton tätä nykyä

Blizzard

#10
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ideaparkin Faunattaressa oli myös 300-palainen syyris-palapeli, jossa oli muistaakseni creme-hamsu kuvassa. Onneksi oli creme, muuten olisin voinut ostaa :) Maksoi muistaakseni ~13 €.

Toiskohan Joulupukki mulle sellaisen..? Mä oon ollut erityisen kilttikin tänä vuonna :angel
Hamsulauma ja koiruus

Maikkis

#11
^ Mulla on tuo palapeli, oli pakko ostaa  :P

Sitte mulla on hamsteriaiheinen seinäkalenteri, avaimenperä ja pinssi.

Kissanen

#12
Talvikko pinssi,scleich(vai mikä onkaan :D) Hamsu,nuita väriseviä,sitten on tarroja,oli lautanen mut meni rikki ( :(  ) Jaaa...enempää ei tuu mieleen :D
iha vitu jepa

NipsuRakkaani

#13
Tietääkös kukaan, onko mitään (netti/tavallista)kauppaa, mistä hamsutavaroita saisi ostaa? Kirpparilta tietenkin, mutta onko muita? :D

edit: ja jos jollain vaan on myytävänä edes jotakin hamsteritavaraa, täällä olisi mahdollisesti innokas ostaja...  :mrgreen:
?Nipsu cinnamon pk uros?s. 19.9? pikku kaivautuja?

Sohvi

#14
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"^ Mulla on tuo palapeli, oli pakko ostaa  :P

Sitte mulla on hamsteriaiheinen seinäkalenteri, avaimenperä ja pinssi.


Oijoijoi, mistäs ostit ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi