• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

viiru

#15
Todellakin tulossa! Littoisten työväentalo on ehkä paras näyttelypaikka koko eteläisestä Suomesta, imho! Ja tosiaan, tapahtuma on 21-vee juhlis, ja siittä syystä palkintopöytää koristavat myös juhlanäyttelypokaalit. Voin myös tällein epävirallisesti paljastaa, että koska viime vuonna juhlikseen leipomani täytekakku maistui, niin tarjoan hamsuväelle sellaisen myös tänä vuonna. (:

Vitsi, vielä vähän jänskättää miten käy syyrialaistuomarin kanssa. Yritys on kova saada sellainen Ruotsista, mutta toistaiseksi sopivaa ei ole ilmaantunut.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#16
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Littoisten työväentalo on ehkä paras näyttelypaikka koko eteläisestä Suomesta
Joo se paikka oli tosi hyvä, mutta itse Littoinen täynnä umpikujia; me ei meinattu päästä sieltä viimeks mitenkään takas Tampereelle; mentiin ihan navigaattorin ohjeiden mukaan niin joka ikinen kerta se ohjas meiät johki umpikujaan mettän keskelle tai johkin pellon reunalle :D

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Vitsi, vielä vähän jänskättää miten käy syyrialaistuomarin kanssa. Yritys on kova saada sellainen Ruotsista, mutta toistaiseksi sopivaa ei ole ilmaantunut.
Jee, olispa hiukaksen hienoa saada taas ulkomaalainen tuomari tännekin :yes: Ei siis mitään vikaa kotimaisissakaan, mutta onhan se vaihtelu aina kivaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sintturainen

#17
Me ollaan lähössä kesälomareissulle Muumimaailmaan asuntovaunun kans, pitääkin miehelle ehottaa että yks yö voitas olla siinä työväentalon pihalla  :D  Eikö Naantali ja Turku oo aika lähekkäin...

PiiaL

#18
Kyllä olisi mukava tulla, mutta harmittaa kun nuo juna-aikataulut eivät ollenkaan osu yksiin näyttelyaikojen kanssa :| Ainut mahdollisuus olisi tulla yökylään jonkun etelämmässä päin asuvan luokse edellisenä päivänä, mutta liekö ketään joka haluaisi majoittaa minut ja kolme-neljä syrkkiä. Että taitaapa siksi jäädä meidän seuraavat näyttelyt tulevaan syksyyn.

edittiä: Me saatetaan sittenkin olla tulossa, kiitos Marlan :)

Anonymous

#19
En ole tulossa koska olen edellis päivänä Tallinnassa päiväreissussa. :D

Minski

#20
^ No pöh, hamsunäyttely menee ilman muuta jonkun Tallinnan reissun edelle :D

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"edittiä: Me saatetaan sittenkin olla tulossa, kiitos Marlan :)
Juu Piia mukaan vaan, jos uskallat :P


Edit. Nyt meitä on 6 henkee Tre-Littoinen kimppakyydissä, joten auto täys, että mahtuu hamsutkin :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#21
Nii no jos saisin joltain kyydin tuonne niin voisi ollakkin mahdollista (vink vink Mirkku) ;)

Päivi

#22
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Me ollaan lähössä kesälomareissulle Muumimaailmaan asuntovaunun kans, pitääkin miehelle ehottaa että yks yö voitas olla siinä työväentalon pihalla  :D  Eikö Naantali ja Turku oo aika lähekkäin...

Joo, ei siinä taida olla ku jotain ungefär 25 kilsaa välimatkaa :) Tervetuloa vain tänne Turkkusseen!  :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Eevi

#23
Minä olen ehkä tulossa junalla, harmi vaan tuo itse paikka on melko kaukana juna-asemasta, niin saa nähdä pääsenkö tulemaan. Ei kenenkään Turkulaisen mukaan mahtuisi kaksi nuorta tyttöä parin hamsun kanssa? :D Meinaan jos joku voisi juna-asemalta koukata.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Anonymous

#24
^kyllä siitä varmaan joku ohi ajaa. Teimpäs radikaalit ja skippasin Tallinnan reissun ja lähden tänne  :D

karov

#25
Mä vähän mietin tässä, et tuunko nyt sit itte ollenkaan.. Vaikka alun alkaen olikin tarkotus.. Kun ois poninäyttely samana päivänä, ja tota ponia ei oikein voi heittää kenenkään messiin  xD Mutta hamsun vois :D Kattoo nyt vielä, oishan se kivaa kyllä päästä.. Harmi, että just samana päivänä ovat!  :|
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Minski

#26
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Teimpäs radikaalit ja skippasin Tallinnan reissun ja lähden tänne  :D
No toi on oikeeta peliä; aina ny Tallinnaan pääsee, mutta juhlanäyttely on kerran vuodessa :P
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#27
Hihii, enää kuukausi!
Olen ihan intona jo, kun meille on tulossa sieltä kolme uutta roboa ja ehkä pari talvikkoakin.  :sydan

Voiko SHY:n näyttelyyn muuten tuoda hiiriä myytäväksi? Mulla ois...

wiidii

#28
Lainaus käyttäjältä: "karov"Mä vähän mietin tässä, et tuunko nyt sit itte ollenkaan.. Vaikka alun alkaen olikin tarkotus.. Kun ois poninäyttely samana päivänä, ja tota ponia ei oikein voi heittää kenenkään messiin  xD Mutta hamsun vois :D Kattoo nyt vielä, oishan se kivaa kyllä päästä.. Harmi, että just samana päivänä ovat!  :|

Sun on PAKKO tulla jos minäkin tulet, koska en ala jos ei nähdä vielä piiiitkään aikaan!  :kieli
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

HamsterSailor

#29
Oon tulossa Pepin kera. Niin lähellä Raumaa, että ihan must pakko :) Eka kerta näyttelyssä...  :yes: