• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

Hami

#75
Täällä varmaan ensimmäinen poikue nimetään Dr. House teemalla. Siis ihan noista jaksoista jos nimet tempaisisi.  :oops:

En tiedä, teemoja kyllä olisi aika lailla mistä halusi poikueen nimetä, mutta tällä hetkellä vain yksi poikue on tulossa ja yhden teeman voin vain valita.  :lol:
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Enkeli89

#76
meillä on menty aiemmin aakkos systeemillä, mutta nyt seruraavat lapsoset syntyy niin ovat muumilaakson asukas +adjektiivi yhditelmiä :)

(kunhan niitä syntyisi  :roll:  )
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Marla

#77
Teemalla luultavasti mennään tämän ekan poikueen osalta, ei aakkosittain, vaikka aakkosten perusteella olisikin periaatteessa loogisempaa.

Rush (bändi) taitaa olla teemana, tarkemmin sanottuna kappaleet, vaikka mieleni tekeekin antaa kotiin jäävälle tapaukselle nimeksi Geddy Lee, vaikka kyseessä onkin naaras. :)
Ghost Rider, Xanadu, Madrigal, Red Barchetta, Dreamline, Ghost of a Change ja Spindrift näillä näkymin ovat tulossa, jos omalleni annan nimeksi tuon Geddy Leen.

Seuraava poikue joskus tulevaisuudessa voisikin saada nimensä leffapuolelta.

Vevve

#78
Mulla oli joskus muinoin ihan hirmusti ideoita miten nimeäisin poikueita mutta nyt kun niitä tulee niin olen unohtanut kaikki tai ne kuulostavat kamalalta. Olen nimennyt poikasia sekä kirjaimin että teemoin vähän vaihtelevasti. Teeman pitää mielestäni olla sellainen, että sen tajuavat muutkin kuin kasvattaja että poikasista voi huomata niiden kuuluvan samaan poikueeseen.

Seuraavan poikueen haluan nimetä yksinkertaisilla amerikkalaisilla tai englantilaisilla nimillä J-kirjaimen mukaan tai sitten USA-teemalla...

GaneshaX

#79
Olis hirvee polte nimetä A-pennut sittenkin the Whon biisien mukaan. Ai että mulla riittääkin mielikuvitusta :D  Tai sit ei :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#80
Viliinan lapset on nyt kastettu :D

Poikueesta piti eka tulla vähän jotain muuta, kun aattelin eka että kun äiti on Tuuli-teemaisesta poikueesta ja isä on Myrsky-teemainen, että jos keksin poikasille jotkut saman tyyliset nimet, mutta en sit tehnykkään niin.

Onnen-teema sopi paremmin Viliinan lapsille :)

- Onessa Onnenloitsu
- Onesimos Onnensoturi
- Odeliina Onnenpisara


Tanishan lasten nimet on pientä hiontaa vielä vailla :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anzukka

#81
^Ihania nimiä siellä :D

Mulla on sellainen ongelma etten keksi yhtään kauniita ja hamstereille sopivia C:llä alkavia nimiä kun c-poikue on tulossa :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Vilma

#82
Ihanat nimet ovat Viliinan lapset saaneet. Miten Minski aina keksiikin noin kivoja :) .
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Miharu

#83
On kyllä kivat nimet Viliinan lapsosilla.  :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

tintsku

#84
Kivat nimet Minski keksiny Viliinan lapsille :yes:

ammie

#85
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Viliinan lapset on nyt kastettu :D

- Onessa Onnenloitsu
- Onesimos Onnensoturi
- Odeliina Onnenpisara

Tanishan lasten nimet on pientä hiontaa vielä vailla :)

Tiesin, että Minskin hamsulapsoset saa taas aivan ihania nimiä. Nyt jännätään Tanishan muksujen nimiä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Miharu

#86
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Nyt jännätään Tanishan muksujen nimiä.  :)

Jep. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Guinea

#87
Jos poikueet nimeää aakkos järjestyksessä A-poikue, B-poikue... Niin alkaako uudet aakkoset vuoden alussa vai jatkuuko samat aakkoset silloinkin?

Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti :D

Vilma

#88
^ Sen saa tietysti päättää ihan itse. ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Jemia

#89
^^ En mä ainakaan nimeä mitenkään vuosien mukaan, vaan vasta kun aakkoset on kerran menty läpi, niin aloitetaan alusta.
Hamstereita ja hamsterikasvatusta vuodesta 2005