• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Hilssstu

#150
Lainaus käyttäjältä: "Minski"


Tosi kivannäkönen terra Lottiinalla (:
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Henni

#151
Kivoja sisustuksia kaikilla. :)
Kyllä nuo terrat on vaan niin kivoja silmälle ja muutenkin paitsi, että painavat niin paljon että en itse ole vielä ainakaan hankkinut mutta jospa vaikka joskus väsäisi itse pleksistä :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

hapsutti

#152
^Juu, ei kannata laittaa rei´itettyä lootaa, ilma ei kierrä todellakaan kunnolla, tulee kosteutta ja näin ;)
Toi Onin terra oli kyl kiva <3
Laitan kuvaa omasta, kunahn saan kameran kuntoon  :mrgreen:
[size=85]vkh tv Lumihiutaleen Hippu?[/size][size=200]?
"Kaksi karkkia lasketaan kai yhdeksi jos ne ovat oikein tiukasti toisissaan kiinni"[/size]

jensku

#153
Löysin tänään löydön Mustista ja Mirristä. :D  No itse asiassa oon kytänny sitä jo kuukauden verran, kun en kehtannu ostaa sitä viellä sillä se oli -40% joten ootin jonkiaikaa sit se oli yhtäkkiä -50%. :D Normi hinta on 89€ ja ale hinta huikeat 42€ :haha pituutta, leveyttä ja korkeutta näyttäs oleva 76x46x33 cm. :)

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jem_ppura

#154
^
Jopas halvalla sait dunan  :)
Vähänkö olen kade.
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Insku

#155
kun ootte tehvy noita terroja ni mistä kaikista materiaaleista ootte tehny niitä?siis lasi, mutta voiko niitä tehdä jostain muusta (pleksi jne?)

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Nape

#156
Pleksistä voi hyvin tehdä terran :)

Hyvä löyty Jenskulla :)

Mun täytyis kans hommata muutama lisäasumus. Lähinnä siis väliaikaisia asumuksia esim vieroitetuille poikasille. Aattelin dunia siihen hommaan. Niitä on niin kätevä säilyttää silloin kun ei ole käyttöä.

jensku

#157
Juu :yes: Täytyy vain käydä K-raudassa ostamassa Seulaverkkoa tai vastaavaa. Kun pinnaväli on noin iso.  :)  Sitten se oiskin valmis syrkki asukkaalle. :D  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Noorulainen

#158
Tässäpä muutama kuva meidän Timin asumuksesta.
Kyseessä siis isompi duna hamster.
Ja vielä kuva tietenkin asukistakin.










KLIKKAA kuvaa, niin aukeaa isompana.

varjola

#159
Eilen käytiin hakemassa Lahden Black Bullista kaksi dunaa kokoa 70x40x30 cm, hintaa 20 €/kpl! Aika löytö. Vielä sinne jäi kaksi, mutta mä vein ne molemmat mustalaatikkoiset  :D  Katon pinnaväli oli ihan liian iso, mutta K-Raudasta ostetulla metalliverkolla ja langalla pujottelemalla sekin ongelma on ratkaistu, eikä niissä kaltereissa turhia roikutakaan  :P




Anonymous

#160
^Oot kyllä halvalla saannut :huh

varjola

#161
No todellakin!  Etsin jo viikkotolkulla jostain käytettyä minkä sais halvalla mut sit iski silmään toi ilmotus niitten nettisivuilla, ni mähän kipitin sinne heti seuraavana aamuna aukeamisaikaan  :D Tosiaan, vielä toi värikin on kiva, ei mikään räikeän limenvihreä/oranssi.

Yadell

#162

Hennin lukaali (100x40cm)


Ja Alvarin (80x40cm)

:-------D
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

yennni-

#163
Yadellilla mahtavat sisustukset !

itse siivosin juuri Pamsun kämpän :> jos saisin vaikka taas joskus aikaiseksi laiteltua kuvia vaikkei tuo järjestys nyt aivan hirmuisesti olekaan muuttunut..
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Tatu

#164
Ihanasti kaikkia kiipeilyjuttuja Alvarilla ja Hennillä taas tilaa :sydan