Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - iidaku

haluan tietää niiwtä tärkeimmät jutut. kertokaa kaikki mahollinen mulle pliiss...
Lainaus käyttäjältä: ZiiCan. - 30.12.09 - klo:14:53
Niin, mikä on teidän mielestänne sopiva ''ikäraja'' hamsunomistajalle? Olen 11v, olisinko jo tarpeeksi vanha ottamaan hamsun?
oon vasta 9 ja saan joskus hamsun. Oonko liian nuori jos mun äidillä on ollu hamsuja 2 ja sit sil on ollu rottakin?  :icon_e_smile:
Moikka!  haluaisin tietää mitkä kaikki hamsteri rodut/hamsterit olivat erakoita. Lisäksi haluan tietää että minkä laisista ruuista hamsut tykkää? Ainiin ja minkä kokoinen hamsterin häkki kannattaisi olla? :loov: + olen 9 vuotias tyttö ja harkitsen hamsterin ostamista ja äidilläni on komemusta hamstereista.Hänellä on ollut rottia ja 1 hamsteri. Ja äiti sanoi että minun pitää ensin etsiä tietoa hamstereista ennen kuin ostan sellaisen :icon_confused:
saan ehkä puolenvuoden päästä oman hamsterin hakluaisin tietää Mistä hamsterit pitävät ja mistä ei. :icon_e_biggrin: sen lisäksi haluaisin tietää että olisiko jo 1 kuinen hamsteri sopiva muuttamaan toiseen kotiin :icon_confused: