• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

Ana

Ok kiitos vinkeistä :)

saija

Meitsikin tulee ulkomuotoluokan kääpiöitä arvioimaan ja omia hamsuja arvioittamaan.

Sintturainen

Onko syrkkituomareista vielä tietoa?

Me mietittiin jopa miniristeilyä samalle viikonlopulle... Saas nyt nähä, oishan se ihana päästä laivan buffaan syömään  :icon_cheesygrin:

wiidii

Näyttelyyn voi nyt ilmottautua! http://hamsteriyhdistys.fi/ilmoittautuminen/

Tuomarit:
Ulkomuotoluokat
Syyrialaiset: Marjut Kaakinen, toinen tuomari odottaa vielä varmistusta joten jakoa ei ole tehty.
Venäjänkääpiöhamsteri talvikot: Niina Eskelinen
Venäjänkääpiöhamsteri campbellit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Niina Eskelinen
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Saija Kukkohovi
Kiinankääpiöhamsterit: Saija Kukkohovi

Lemmikkiluokat
Lemmikkisyyrialaiset: Satu Karjalainen ja Veera Kujansuu
Lemmikkikääpiöhamsterit: Martina Munther
Lasten lemmikit: Martina Munther
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

Oi cämpsyille ja lemmikki kääpiöille ihan "uudet" tuomarit. Nyt pitää kyllä jo vakavasti harkita tulevansa :D

Ninde

#20
Hassua, että minäkin voin olla jollekin "uusi" tuomari.  :icon_cheesygrin: Olen kuitenkin muutama vuosi sitten arvostellut liki jokaisessa hamsunäyttelyssä jotain ulkomuotoluokkia (ainakin SHY:n näytsköissä, kun kaikkien lajien tuomari kerran olen), mutta nyt pari viime vuotta tuomaroinut aika paljon vähemmän. Itse kun ei enää kasvata, niin ei jaksa näyttelyihinkään lähteä niin usein...

jensku

Mä olin innokas ja ilmosin jo  :xd: meiltä tulee 6 syrkkii.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Sintturainen

Mä mietin ihan vakavissani että jos lähtis pelkällä kääppärijengillä tällä kertaa  :icon_surprised: Syrkeillä mulla on nuoret naaraat pentupuuhissa... Ja oishan se helpompaa reissata välillä niin ettei tarvi pelätä kuka syö ittensä seuraavaksi läpi boksista  :nuija:

Ana

Kaippa jos tuun niin vois cämpsyttimet käydä ulm ja Ismo ja blanca lemmikissä. Ainakin näillä näkymin. Jos uusiakin tulee niin taitavat olla alaikäisiä näytsiin.

viiru

Ihanaa saada Ninde pitkästä aikaa pöydän ääreen! Harmi, ettei ole mitään näytettävää.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mia82

Kai sitä pitäs tulla. Voisi varmaan jonkun ilmottaakin. :) Hotellia siis etsimään. Karibiaan tietty <3
Pienimuotoisesti kasvatuksessa talvikot ja marsut

serkkU-

#26
Ollaan tulossa :) näillä näkymin 6 syrkin voimin :peukku:
Ja meidän lk suklaa vkkk Tiny Bliss Elegia saa ensimmäiset arvostelut  :jiihaa:

sarsu

Meillä on muuten suunnitelmat ihan auki, mutta varmaan tullaan iiiison hopeisen muksukasan kanssa myyntipöydälle.  :loov:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

wiidii

Tuomarit:
Ulkomuotoluokat
Pitkäkarvaiset syyrialaiset: Marjut Kaakinen
Lyhytkarvaiset syyrialaiset: Satu Evilampi
Ei-standardiluokan syyrialaiset: Marjut Kaakinen
Venäjänkääpiöhamsteri talvikot: Niina Eskelinen
Venäjänkääpiöhamsteri campbellit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Niina Eskelinen
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Saija Kukkohovi
Kiinankääpiöhamsterit: Saija Kukkohovi

Lemmikkiluokat
Lemmikkisyyrialaiset: Satu Karjalainen ja Veera Kujansuu
Lemmikkikääpiöhamsterit: Martina Munther
Lasten lemmikit: Martina Munther

Ilmoitelkaas jos haluatte toimihenkilöpesteihin, päivittelen niitä sitten ensimmäiseen viestiin!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

Ai ninde jäi pois tuomaroinnista :( Ei sitten saatukkaan hänne arviota. Onkohan Satu arvostellu mun möllykät, pitää tutkia asiaa :)

Osaako muuten joku Turusta tietävä sanoa hotelleja suht läheltä näyttelypaikkaa, ja onko näytsipaikka kaupunginkeskustassa vai reunemmassa, kuten yleensä on tähän mennessä ollut.