• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Lahti 26.5.2012

Aloittaja lentsu, 02.03.12 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

wiidii

#30
Lainaus käyttäjältä: KaisaM. - 18.04.12 - klo:14:37
Mie haluisin pk syrkkien sihteeriksi, kiitooos.  :icon_cheesygrin:

Syrkeille on jo sihteerit, Taru ja Ely. Tuu vaikka mulle lemmikkiin?  :icon_smile:

Mä otan maksimissaan 60-70 lemmikkisyrkkiä (olis vaan ihan sairasta sihteeriä kohtaan, mä kyllä itse jaksan, että sitten pitäis ottaa ihan suosiolla kaks sihteeriä joka tapauksessa), jos näyttää että määrät paukkuu niin täytyy tosissaan etsiä tuomaria - olen nyt jostain syystä sen erittäin vaikeaksi kokenut. Eli pahoittelut jos tulee hieman myöhässä toisen lemmikkisyyrialaisen tuomaritieto! Paitsi jos toi Petri lähtis tuomarix kun se on niin innostunut hei?  :tongu:

Toimihenkilölista löytyy ketjun ensimmäisestä viestistä!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

AnsaLucia

Minä voin olla Saijan sihteerikkö, jos passaa?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

Juu voin tulla sulle sihteeröimään Marjut!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Humselo

Mulla meinaa tulla tästä päivästä ongelma  :mad:  Työvuoroa pukkaa, eikä mahdollisuuttakaan vapaaksi saada.

Mä olin jo saanu sillee junailtua hommat, et heitän muksut hamsuineen sinne aamulla ja tuun ite töitten jälkeen. Mut nyt aloinkin miettimään, mitä jos hommat ei nyt sit menekään syystä tai toisesta noin, niin mitä sitten.
Eli mitä näyttelysäännöt tai yleinen käytäntö sanoo siitä, onko omistajan (tai jonkun muun) oltava siellä paikalla koko päivän?
Vai voinko heittää hamsut aamulla sinne ja tulla itse töitten jälkeen paikalle?  :icon_rolleyes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

tiiahei-

Tänne näyttelyyn ollaan tulossa varmaankin 6 hamsterin voimin :) Luokat on vielä avoinna, että mihin noi tyrrkkään, mut katellaa :D

Mulle heräs muute sellain kysymys, että ku jos yhdellä hamsterilla on 2 omistajaa, ni riittääkö et toinen on SHY'n jääsen, jotta voi saada näyttelymaksut jäsen hintaan? :) Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä halusin kysyä :D

wiidii

Lemmikkisyyrialaisten tuomarijako on selvillä, syyrialaisurokset arvostelee Marjut Kaakinen ja syyrialaisnaaraat Saana Kankare.  :icon_smile:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jensku

Ilmot lähetetty.  :msilly: 3 hamsuu ja molempiin luokkiin. Yhden kohdalla mietin vielä otanko mukaan.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Henni

Voi että, harmittaa kun en tänne pääse. Matka on äidin mielestä liian pitkä :icon_confused:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Viljami


ellaone

Hei !

Mitä mieltä olette onko 2v 5kk vanha syrkki liian vanha tullakseen näyttelyyn.
Poitsu voi hyvin ja on pirteä, mutta onko matka ja päivä liian rankka?

Vevve

Me ollaan tulossa, ilmosin näin alustavasti 9 hamsteria.

Minnaw

Meiltäkin lähti jo ilmoittautumiset menemään. Nyt tullaankin ison porukan kera, mutta lähinnä vain tuomarin mielipidettä hakemaan  :icon_cheesygrin:

8 hamsua ilmoitin  :hyper:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

sarsu

Alustavasti ilmottu kuusi syyrialaista, toiset kuusi sekä kämpsypojat vielä mietinnässä.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Katitar

sin men! meiltä lähtee 9 sakin poppoo matkaan!  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***