Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

Elliska

Molempina päivinä on hamstrauskisat, mikäli tulee tarpeeksi osallistujia :)

pallokampela

Sähköpostilla kun tässä ajattelin ilmoittautua lemmikkiluokkaan ja ulkomuotoluokkaan, niin miten merkitsen haluavani kumpaankin jos mahdollista.

Minnaw

Laitat vaan viestiin, että haluat ilmoittaa hamsterin molempiin sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan.
En ole sitten mikään kone, joka vain vastaanottaa ilmoittautumisia vaan myös tarvittaessa neuvoo ja opastaa, jos ilmoittautumisesta puuttuu jokin tieto  :)  Rohkeasti vain ilmoittautumisia tulemaan!
Oxalis - talvikkokasvatus

pallokampela

Ensi kertalaisena on pakko pistää kaikki pilkulleen ja tarkalleen oikein :)
Täältä tulee sitten ainakin yksi ilmoittautuminen tänään tai huomenna.

blood.and.tears

Lainaus käyttäjältä: "Minski"No juu kulkeehan toki junat ja bussit, että niitä vois tietty miettiä.

Junalla pääsee ihan viereen, messukeskukseen kävelee sen alle kymmenisen minuuttia pasilan asemalta  :) Yleensä kun itse kattelee pk-seudun ulkopuolisia näyttelyitä, niin ne menee jotenkin hankalaksi, kun mikään ei oo koskaan juna-aseman vieressä. OT
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Elven

Onkohan Seinäjoen lähistöltä/kautta menossa ketään, joka voisi ottaa hamsun mukaansa näytettäväksi, ja 'holhota' sitä matkan ajan? Olis tosi kiva saada tuo hamsupoika ulkomaisten tuomareiden arvioitavaksi, mut itse en kyl pääse millään lähtemään.
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "blood.and.tears"
Juu tiiän. Se on vaan se pihiys mikä tässä haraa vastaan :D Ja sit mietin, että jaksanko oikeesti lähtee sinne kahtena peräkkäisenä aamuna Tampereelta asti, ehtii käydä kotona nukkumassa ja sit herätä taas kukonlaulun aikaan, no mitäpä ei hamsujen eteen tekisi, rahat ja järjen nää on jo muutenkin vieneet :D
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Minski"rahat ja järjen nää on jo muutenkin vieneet :D

Sitä sattuu paremmissakin piireissä XD

Marla

Päädyin ilmoittamaan kolme syrkkiä tuonne. Lauantaipäivälle, kun molempina ei onnistu tuleminen. :< Olisin mieluusti tullut sunnuntainakin, mutta budjetti ei kestä...

On se hyvä mennä aina ilmoittamaan ensin ja vasta sen jälkeen ryhtyä miettimään, mitenkäs sinne paikanpäälle pääseekään. :roll:
Pikkuvelikin pitäisi näillä näkymin raahata mukaan, kun tuolla on nuo Model Expo -messut samaan aikaan. :)

Jos joku huolii junaseuraksi Tampereelta, niin kiva. :)

//muoks.
Tuo on kieltämättä hyväksi havaittu keino, että lähtee seuraamaan sopivannäköistä porukkaa. :)

venomenom

Lainaus käyttäjältä: "Maria"Junalla kaiketi pakko tulla, kun bussilla ei pääse niin kovin lähelle ja noilla paikallisilla en viitsi ruveta sähläämään - tuskin pääsisin oikeaan osoitteeseen. Hieman vain huolestuttaa, kun viimeksi muksuna junalla olen mennyt, joten olen aivan ulkona koko jutusta.
seuraa ihmisiä joil on eläinbokseja ja koiranpentuja ja raskaana olevia ihmisiä, niin mäkin tein ku ekan kerran mentii messarii eikä oltu ihan varmoja minne mennä. tainosiis, sillon seurattiin koirallisia kun kyseessä oli Voittaja-näyttely joskus vuosia siten, mut kuitenki. =)
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "venomenom"seuraa ihmisiä joil on eläinbokseja ja koiranpentuja ja raskaana olevia ihmisiä

Nyt en tajunnut, miten raskaus ja eläinnäyttelyt liittyvät toisiinsa? :mrgreen:

Marla

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"

Nyt en tajunnut, miten raskaus ja eläinnäyttelyt liittyvät toisiinsa? :mrgreen:
Mitä? Miten niin eivät liittyisi? :D
No ei, siellähän on vissiin ne jotkut lapsimessut samaan aikaan, niin sinne varmaankin raskaana olevia ihmisiä on menossa. Tai pienten lasten kanssa.

GaneshaX

Tuli vain sellainen hassu mielikuva XD

Hormoonit on höyrystänyt nupin niin pahasti, että päättää yhtäkkiä alkaa harrastamaan hamsterinäyttelyitä. Samalta istumalta XD

Mut joo, ilmeisesti jokin lapsinäyttely toisella puolella xD

eta

^Siitä tulikin mieleen että siskoni on menossa sinne lapsimessuille ja mietin että pääseekö samalla hinnalla (siis kun tuo omia näytille) lapsimessuille vai pitääköhän sinne ostaa lippu ?

Nyt on ilmot lähetetty ja myös maksettu.

blood.and.tears

Ainakin aikaisemmin messukeskuksessa on samalla lipulla (tai vapaalipulla jos ilmoaa eläimiä) päässyt joka paikkaan. Että ei ole ollut mitään rajoituksia, mutta eipä sitä koskaan tästä vuodesta tiedä, kannattanee tarkistaa messukeskuksen sivuilta.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla