• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

wiidii

#90
PetExpon sivuilta: "PetExpoon saavat tuoda eläimiä vain ohjelmanesittäjät. Älä ota omaa lemmikkiäsi mukaan messuille!

PetExpon kanssa samaan aikaan Messukeskuksessa järjestetään myös Lapsi-messut ja Model Expo, joiden kävijöistä osa on allergikkoja. Käynti yleisiin tiloihin, mm. galleriatiloihin, ravintoloihin ja wc-tiloihin, ei ole lemmikin kanssa mahdollista."

Mutta tuo koskee ehkä enemmän sellaisia, joilla ei ole mahdollista saada esim. koiraansa vahdittavaksi muilla - hamsuihmisistä lyötyy kyllä aina se joku, joka suostuu pitämään huolta.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hanski

#91
www.hotels.com
Esim. tuolta voipi etsiä hotelleja ja vertailla hintoja.

Minski

#92
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Mulla taitaapi jäädä nämä välistä. :<
Höh, miks ? (en oo siis utelias tai mitään :D)

En oo itekkään kyl viel miettiny koko näyttelyä.
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#93
Ääh, jos en saa kyytiä, niin jää minultakin näyttely välistä.  Ikävää kun Marla ei sitten olekaan tulossa. Mitä mä siellä edes yksikseni tekisin koko päivän?  :(
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#94
^ Veikkaan, että sinne on tulossa pari muutakin hamsuihmistä, eli et olis yksin :P
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#95
Ja sihteerinä on aina kiva olla! :) Ei ehdi tulla tylsääkään.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#96
Kyllä siellä aina porukkaa on joiden kanssa voi jutteleen tulla ja kierrellä paikkoja.

Saana

#97
Mulla on kanssa vähän autopolitiikasta kiinni. Jos on auto niin yövyn varmaan kaverillani Hyvinkäällä. Jos ei niin sitten täytyy tulla yöksi kotiin enkä tiedä jaksaako kahta päivää peräkkäin reissata junalla. Toisaalta se olisi kyllä kätsysti siinä Pasilan aseman vieressä(?), joten ehkä menen enivei Hyvinkäältä junalla. Pitääpäs miettiä nyt ihan tosissaan.

Olive

#98
^Meidän autossa saattais olla tilaa täältä Hyvinkäältä, mennään näillä näkymin lauantaina. Nelihenkinen lapsiperhe on varmasti parasta matkaseuraa  :P
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Saana

#99
^Kuulostaa ihanalta! :D Tulen kyllä kyydillä, jos semmoiseen pääsen. Mulla on sitten elukoita mukana todennäköisesti aika paljon... Eli toivottavasti mahdutaan. :)

Marla

#100
Mä en pääse, kun kyytini ei järjesty, eikä yksinkertaisesti ole varaa ylimääräisiin menoihin nyt loppukeväästä enää... Kiukuttaa, kun siitä ammien kyydistä oli puhetta ja kaikkea, mutta eipä voi mitään.

viiru

#101
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Eli jaetaanko vv-palkinnot klo 13 vai 15.00 ? Poskarissa oli 13.00 ja näyttelykutsussa ( Foorumilla ) 15.00. Anteeksi että olen pikkutarkka x')
Foorumin kutsussa mainittu aika on erheellinen, eli oikea palkintojenjako aika on tosiaan klo 13! Hyvä että joku on tarkkana, käydäänpä korjaamassa. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#102
Annina, tuleehan Marsipaani esille niin saadaan melkein koko sisaruskööri esille. Olettaen että Olivekin tuo ;) *kasvattajapainostusta* :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

#103
^Tottakai täältä tullaan kans! Sä otat ipanat sitten samalla sieltä?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

wiidii

#104
Tottakai.  :)  Saadaan sinne Venäjällekin nyt yksi edes vähän erisukuisempi suklaa kuin nuo minun hamstraamat on.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.