Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"Eli messariin voin vaan ilmoittaa sen verran mitä yhdellä kertaa jaksaa kantaa.Ja sitten siel on vielä kallis parkkimaksu.

Joo, se parkkimaksu on ihan järkyttävä, kuin myöskin kävelymatka parkkihallista messariin. :<

Ei auta, kuin mennä isommalla porukalla, niin että voi ajaa oven eteen ja joku on vastaanottamassa kamoja, niin et voi ajaa auton paikoitukseen.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

^ Olikse jotain kympin luokkaa..? Kallis kumminkin, viime vuonna sitä kirottiin.

Onneksi meillä on erikseen kuski, joka voi heittää vähän lähemmäs ovia, ja mennä sitten itse etsimään paikkaa, kun ei kumminkaan pääse samasta paikasta sisään. Viime vuonna oli tooosi kiva siellä sekoilla kassien kanssa, kun en meinannut löytää sitä sisäänkäytiä... :roll:

GaneshaX

Joo, se tas olla jotain vajaan kympin.

Kiva homma, kun nyt on paljon muutaki mukana, kuin nuo hamstraajat ja autopaikka on jossain kilometrin päässä  :kieli
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

^No mää oon sun jeesinä siellä joten elä huoli XD

Ninde

Pysäköintimaksu sisältä ostettuna 6 €, parkkimiehiltä ulkona 8 €. Että ei se nyt niiiiin kallista ole etteikö vois maksaa, varsinkin jos on auto täynnä kamaa. Kuitenkin harvinaista, että hamsunäyttelyissä parkkimaksun tarvii maksaa - toisin kuin koirapuolella...

Kannattaa olla tarpeeksi ajoissa paikalla niin saa auton lähelle omaa ovea. Mä olin 2008 autolla kumpanakin päivänä ja molempina sai auton parkkin ihan parin metrin päähän ovesta.

jonna

Nyt ei saa autoa lähelle ovea parkkiin. Se kulku on sieltä pienestä parkkihallista, siinä voi purkaa ja sitten hurautetaan hallin ympäri parkkikselle...näin oli viime vuonna, ja silloin oli kulku tuosta samasta ovesta. Kökköä siinä on se että se halli on julmetun pieni, sinne taisi mahtua kymmenkunta autoa kerrallaan.
Jos on vähän kantamuksia, pääsee helpommalla kun suosiolla kantaa parkkikselta ja unohtaa ton purkupaikan.
Sillon 2008 oli kulku eri paikasta ja oli miljoonasti parempi kuin tämä.

Viime vuonna sai muistaakseni ostaa 2 pvän pysäköinnin, se on vielä halvempi kuin ostaa erikseen la ja su.

X-File's/JonnaMilaya

Sinne pikkuparkkihalliin ei kyl huvita edes mun autolla mennä, sen verran ahdas on.Ja sit saa varoa jalankulkijoita.
Mutta messariin siis lähtee mukaan ainoastaan sen minkä jaksaa kantaa, ei sen suurempaa ongelmaa.Ja riippuuhan nyt tietty paljon miten nyt lauantaina menee, että miten sit jatkossa kehtaa näyttelyttää...Hyvinkää tietty houkuttaa kun on lähelläkin.Turku vain siinä tapaukseesa et saan jonkun kyytiin.Yksin ei viitsi....
~Solnechnyi Trusha~

Anonymous

Äh minä ja mun hidas pääni :mrgreen:
Minä  ja Heidi tullaan Sunnuntaina Hyvinkäältä paikanpäälle. Kyyti omasta takaa ei itse kuskeina.

ammie

Mitenkäs, jos arvostelukaavakkeessa lukee kynsien kohdalla "Ok". Ovatko kynnet silloin hyvässä kuosissa, vai olisiko kenties hieman napsaisemisen varaa? Minä kun jo ennen näyttelyä pohdin, olisiko meidän syrkkitytöltä pitänyt leikata kynsiä, mutta en sitten päätynyt sitä tekemää.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Juulia

^ Mun käsittääkseni ok tarkoittaa, että kynnet on kunnossa :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

lapanen

Saakos sellaista hamsua viedä pet-luokkaan millä on toinen silmä sokea?

Minski

^ Sulle taidettiinkin vastata tuohon asiantuntija-palstalla jo :)

---

Tää kysymys on varmaan ihan väärässä paikassa, mutta en oikein keksiny mihin tää kuuluis, joten laitetaan nyt vaikka tähän. Eli kun tuolla näyttelytuloksissa ei ole Pinan ystävänpäivänäyttelyn (14.2-10) tuloksia niin huomioidaanhan ne kuitenkin VV-laskuissa ? Itellä siellä nyt ei juuri mainetta ja kunniaa tullut, mutta toisilla sitten senkin edestä niin aattelin, että eihän tässä oo käynyt niinkuin sen yhden Pinan näyttelyn kanssa, ettei tuloksia oltu laskettu VV-laskuihin, kun tuloksia ei oltu toimitettu shy:lle ? Tuolla ystävänpäivänäyttelyssähän oli siis myös ulkomuotoluokat ja enkkutuomarit, ja lemmikkituomaritkin oli Shy vl-tuomareita. Tän ystävänpäivänäyttelyn vajavaiset tulokset löytyy Pinan sivuilta, mutta siellä ei ole laisinkaan esmes ei-standardisyyristen tuloksia ja oliko lemmikkisyyriksiäkään, se nyt ei tietty enää ole teidän asiakaan vaan Pinan, mutta mainitsinpa nyt vain tässä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

^Niin joo tässähän kävi sellainen juttu, että Annina kirjoitti näitä tuloksia sinne kyseisen näyttelyn keskusteluun ja ne piti sieltä sitten siirtää tulospuolelle kunhan ovat kokonaan valmiit, mutta nähtävästi se sitten unohtui. Muistin tämän nyt vasta, kun kävin lukemassa tuloksia tuolta tulospalstalta kun viiru on ne sinne laittanut, että jossain täällä foorumilla olen ne kyllä jo aikaisemminkin nähnyt...   :p

Minski

^ Aa, ok, joo kyl mäkin nyt jotain tommosta muistan, nyt kun kerroit. Mua huolettaa vaan, kun ei oo ei-standardisyyristen tuloksia eikä niitä lemmikkisyyristen tuloksia missään, ei edes Pinan omilla sivuilla, että kai ne huomioidaan mukaan kuitenkin. Mä en tiiä yhtään miten noi tulosten siirrot pitäs pelata eri yhdistyksiltä shy:lle, mutta tuntuu, ettei ne nyt oikein Pinalla pelaa kauheen hyvin.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

Täällä ne tulokset: viewtopic.php?f=20&t=5999&start=220

Mun moka, ettei tuloksia ole vielä Pinalla. Olen muokannnut tuota viestiä viimeisen kerran 25.2, jonka jälkeen en ole saanut enää enempää korjailuja nimiin jne.

Ja ninq Ninde sanokin niin:
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Juu laittakee sitten tulospalstalle tulokset, kunhan saan ne loputkin kirjoitettua. Tuolla on vielä virheitä ja puutteita, jotka täytyy korjata enkä itse pääse tulospalstalle muuttamaan niitä.
Eli ovat vain unohtuneet siirtää tuolta tulospalstalle. Itselläni ei ole oikeuksia kirjoittaa sinne eikä muokata omia viestejäni siellä.