Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

emmesyys

Pari herkkutikkua ja herkkuja muutenkin. Lisäksi on tilaus tulossa Zooplussalta, siinä ainaskin yksi mökki ja jotain ruokajuttuja muistaakseni.
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"

NecotineL

Pari uutta siltaa, yhden puisen mökin ja yhden keraamisen mökin puuha-aitauksessa käytettäväksi. Mikähän siinä on, että vaikka tavaraa onkin jo ennestään, aina sitä tulee haalittua lisää? Vai meneekö se niin, että omistajat alkavat muistuttaa lemmikkejään ja hamstraavat kaikenlaista?  :icon_mrgreen:

Lice

Sori, tää ei liity aiheesee, mut jos hamsteri käppäilee vapaana huoneessa, kakkaileeko/pissaileeko se ympäriinsä? Kun mulla on ollut kolme kesyhiirtä niin ne kakkailivat ja pissailivat ympäriinsä :D

Alkemistin

Harvemmin, mutta onhan se mahdollista. Luothan seuraavaksi uuden aiheen, jos et löydä sopivaa ketjua.  :no:

Anchali

Tänään tuli ostettua Rodo HamsterMixiä, kun edellinen siemenseos osoittautui flopiksi.  :juuu: Lisäksi mukaan tarttui hernehiutaleita, hirssintähkiä, jauhomatoja ja maapähkinöitä.
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

puttiMO

Herkkukiekkoja ja -tankoja, en voinut vastustaa   :enkeli:

hannamariify

Viimeksi tuli ostettua hamstereille Zooplussalta koiran ruuan tilauksen yhteydessä herkkuja, silta ja jyrsijänruohoa.  :peukku:
Vkh tv Aamos 2009-2012
Kkh Wonderland's Dexterous Date-Plum "Kiela" 16.6.2014-
Lk Lavender's Xing Xing "Elen" 4.7.2014-

Eve87

siemenseosta viitisen kiloa ja eläkeläisille paljon herkkuja!  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Kokeiluun hamppukuiviketta Zooplussasta. :icon_smile:

Ely

Aiemmin käytin Hugroa (hamppukuiviketta), nyt viimeksi tilasin kuitenkin Hemparaden hamppukuiviketta kun oli niin ikävä Siccofloria, Hemparade on siis Siccoflorin uusi nimi. Paketti tuli alle viikossa zooplussalta. Ihmettelin vähän kun pakettien kyljessä lukee ettei ole syötäväksi tarkoitettu.  :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

MortimerRiddle

Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

puttiMO

No nyt meni shoppailuksi.. Uusi puumökki, pitkä pajusilta, iso kippo uudeksi vessaksi, kuljetusboksi, ja tietysti herkkuja. Olen kovasti tykästynyt, kun paikallisesta luomukaupasta saa monipuolisesti mm. erilaisia pähkinöitä, joista neiti on kovin onnessaan  :sydan:

puttiMO

Mä taidan muuttaa tonne lemmikkiliikkeeseen, mutta pitihän uusien tulokkaiden saada juoksulautanen  :puna:

NecotineL

Viimeksi ostin itse hamsterin, syrkki Nemo on asustanut meillä nyt kohta viikon :loov: Sitä ennen hankin uuden terraarion, uuden juoksupyörän, pari pesäkoppia, pajusillan, puruja ja vähän herkkuja molemmille hamsuttimille.

Rawana

Syyrialainen naaras Lily Lingonberry "Lily" 30.8.2014