• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Unelmahamu

Aloittaja Katar, 15.07.08 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

Eevi

#60
Syyrialainen uros, pk kyyhkynharmaa komeilla laahuksilla ja lempeällä, mutta   juoneikkaalla luontteella kiitos! Tykkään myös sellaisesta leveästä nallenaamasta, suurista korvista ja silmistä.

edit. rex ja satiini oikein mieluisia myös, mutta ei kuvioita.

Myös pk soopelisuklaa uros, pk normaali uros (sellainen todella kaunis normaali) ja laikukas kiinari uros olisivat aarteita.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Cindy

#61
Roborovski naaras, väriltään normaali.  :sydan
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

ZiiCan.

#62
Vkh tv, naaras, helm.safiiri.
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Insku

#63
pk normaali uros :lov

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Rose

#64
Tässä jokin kuvaus mun unelmahamsusta.

No pk norre umb mahdollisimman tummana, varustettuna leveällä nallenaamalla ja korvat olisi mahdollisimman pyöreät, silmät olisi aika etäällä toisistaan tai sitten aika lähekkäin. Ja olisi mahdollisimman isokokoinen, luonne olisi semmonen että tulisi itse kädelle ja todella kiltti ja rauhallinen olkapäällä kököttelijä. Sitten noi samat ominaisuudet pk hopsu umbbarille ja hopeakyyhkikselle,suklaalle, kyyhkis kilpparille, musta vkkk:lle ja suklaa vkkk:lle. Ja hopeakyyhkiksellä,suklaalla,kyyhkis kilpparilla, vkkk:illa olis mahdollisimman paksu ja pitkä laahus, tietysti noi muutkin paksulla turkilla mutta pk norre umboroukselle ja hopsu umboroukselle ei sovi semmonen kovin pitkä laahus. Ja tietysti unelmahamsterin tulee olla mahdollisimman hyvässä massassa.

Sit kääppäreihin, roboissa olis semmonen mahdollisimman valkoinen,iso ja leppoisa kaveri. Talvikossa semmonen ihan valkoinen tai sitten semmonen iki-ihana safiiri ja mahdollisimman muhkeana. Kiinari laikukkaana ja kämpsy sandyna tai suklaana kiitos.

Tais tulla vähän iso kuvaus unelmahamsterista :D

MortimerRiddle

#65
En tiedä vielä minkäläinen hamsu olisi mun 'unelmien täyttymys', mutta tällä hetkellä haluaisin sellaisen normaalin värisen talvikko uroksen, joka olisi mahdollisimman pyöreän muotoinen ja juuri sellainen ihanan lepsukka lemmikki-hamsteri.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anonymous

#66
Tällä hetkellä unelmissa on (jonka kyllä joskus toteutan) on se, että kun seuraavan hamsterin otan, se olisi kyyhkynharmaa lk vn  :lov

choopai

#67
Pk cremensävyinen syrkkipoika, joka ois vähä hölmö mut kesyyntyis nopeeta vauhtia sylivauvaksi + ois siisti ja heräis illalla, ei yöllä xD
Myös sylivauva normaali roborovskipoika ois hyvä. Tuskin tosin koskaan tällaset toteutuu mun kohdalla :roll:
[size=85]Kotona nyt vkh talvikko uros Wants to be Safir "Luigi" ?[/size]

[size=85]Muistoissamme syyrialaiset Piki ja Pörrö.?[/size]

Täältä lisätietoa.

mawan

#68
Kiinari multa puuttuu, kiinarin haluaisin (:
Hihi, PowerParkissa oli kivaa! (]

Hilssstu

#69
Jotkut puhuivat että talvikko safiiri uros sylivauva olis unelma, No, meiltä sellainen löytyy  :P

Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Mrk

#70
Joku voisi kasvattaa mulle pk rex cinnamon laikukas tytön. :sydan Oddeyena olisi vielä aika karkki hamsteri.

EmmaTi

#71
Haaveissa olisi lk hopeanharmaa naaras, nauhalla tai ilman  :sydan