• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#60
ylivieskan ticoticosta puhun.. nyt siellä on myymässä vanhempi pariskunta, jotka pitää villakoiraa siellä liikkeellä.. naaraspupuja ollaan uroksina myyty pitkästi yli toistavuotta sittenkin..

tällä alueella moni boikotoi kyseistä liikettä juuri noista syistä mitä kerroin.

Omppu

#61
Riihimäen PetPoint. Eläimillä on paljon virikkeitä ja niiden kanssa seurustellaan paljon. Hintatasokin on ok. Työntekijät ovat asiantuntevia.  :) Itse pidän.
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

-Sonsku-

#62
Tietääkö kukaan Kokkolassa, Oulussa tai jossain Kalajoen lähellä olevista hyvistä eläinkaupoista?  :pihalla:  Ite luulin tuota ticoticoa hyväksi, mutta enpä luule enää!  :kieli
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

Elisabet

#63
Joskus muinoin minäkimpä pidin tuota ticoticoa ihan ookoo kauppana, mutta ompas käsitykset sen jälkeen muuttuneet. Kyseisessä kaupassa syrkit laitetaan asumaan yhteen poikimista varten ainakin myyjän kertoman mukaan, jota mä en voi käsittää miten se voi olla mahdollista ilman ruumiita   :huh
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Theo

#64
Itse olen tykännyt megaeläimen palvelusta :) Mielestäni suhteellisen hyvät olot eläimillä ja tarvikkeitakin on jos monenmoista. Itse asioin tuolla melko usein.

Megasta taidan hankkia myös seuraavan hamsterini :oops:
Muistoissamme Hyny sekä Theo
Poistuivat sateenkaaren tuolle puolen 6.2.2008

-Sonsku-

#65
Missäs tuo mega sijaitsee?  :)
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

Zelda

#66
^Megaeläin liikkeet sijaitsevat Helsingissä Herttoniemessä ja Itäkeskuksessa sekä Vantaan Korsossa.
Minä olen myös ollut tyytyväinen Megaeläimeen. (Olin siellä työelämään tutustumisessa pari viikkoa viime syksynä, ja tykkäsin kyllä todella paljon siitä miten siellä eläimiä hoidettiin.) Molemmat hamsterini ovat tulleet Megaeläimestä.

Marla

#67
Tampereen Koskikeskuksen Noksoppi on hyvä, pieni eläinliike.
Aikojen saatossa minulla olleet 3 hamsua ovat kaikki (Väiski myös) sieltä.

Minski

#68
^ Itse en kyllä ihan erityisesti sitä suosittele, vaikka asioinut tarvike- ja ruoka-asioissa siellä monesti olenkin. Mua säälittää ne kanit ihan älyttömästi, joita pidetään 3 kpl hamster dunassa :| Siinä on mielestäni ainakin 2 kania liikaa :nops: Muutenkaan ei eläinten olot ole tosiaankaan tilavat. Omia poikasia esim. en tuonne kyllä veisi koskaan myyntiin. Tarvikevalikoimaltaan on kyllä hyvä, kaikkea melkein löytyy ja sijainti tietysti helppo ja keskeinen. Hinnat kyllä kalliimmat kuin monissa muissa eläintarvikeliikkeissä ja tosiaan eläimet ahtaasti. Myyjät on kyllä kivoja ja ehtii jutella asiakkaille, vaikka asiakasvirta on aina käydessäni ollut lähes loputon.
Hamsteriton tätä nykyä

Moona

#69
Seinäjoella sijaitseva eläinkauppa faunatar on mielestäni todella hyvä. Eläimillä on suhtkoht hyvän kokoiset asumukset ja niille kuuluva sisustus. Useimpien eläinten mukaan saa sieltä papern, jossa on kasvattaja, emä ja isä ja muuta mahd. tärkeää, esimerkiksi eläinkaupan puhelinnumero, myyntipäivä, eläimen ikä ja tommottia. Myös jokaisen eläimen mukaan tulee hoito-ohjeet.
 
Faunatar on myös tilava ja siellä on mukavat, asiantuntevat myyjät. Siellä on laaja valikoima eläinten ruokia, tarvikkeita ja hoitojuttuja. Myös akvaarioita ja terraarioita on siellä myynnissä. Hinnatkin ovat sopusuhtaisia. Aina kun sieltä menee jotain eläintä ostamaan ja kysyy siitä jotain, on vastaus siihen heti saatavilla. Ko. eläinkaupassa on myös aina siistiä.
Pienimuotoista talvikkokasvatusta http://www.freewebs.com/ietalvikot

lunni

#70
En tiedä, onko täällä jo tällainen eläinkauppa kuin Karvakorvat Jyväskylästä. Siellä on asiantuntevaa väkeä varsinkin jyrsijäpuolella. Suosittelen lämpimästi! Tilat ovat ahtaat, mutta palvelu korvaa sen. Eläimetkin sopivissa häkeissä. Vaikkakaan en osta lemmikeitäni kuin kasvattajalta, voisin kuvitella täältä ostavanikin.
"Apinan rumuutta lisää, että se on kovasti ihmisen näköinen."

Tiituz

#71
Lainaus käyttäjältä: "lunni"En tiedä, onko täällä jo tällainen eläinkauppa kuin Karvakorvat Jyväskylästä. Siellä on asiantuntevaa väkeä varsinkin jyrsijäpuolella. Suosittelen lämpimästi! Tilat ovat ahtaat, mutta palvelu korvaa sen. Eläimetkin sopivissa häkeissä. Vaikkakaan en osta lemmikeitäni kuin kasvattajalta, voisin kuvitella täältä ostavanikin.

Minä kirjoittelin tästä myös, sillä itsekkin asun JKL:ssä. Ja tästä olen aivan samaa mieltä, mun lempparikauppa  :D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Mianna

#72
Oulun Haukun paikassa oli hyvän kokoiset asumukset eläimillä ja ne oli sisustettu ihan kivasti.. Mut yks juttu mua jäi kaivamaan, siellä oli duna (hieman pienempi kuin miniduna) ja siellä asui ainakin 9 talvikkoa/hybridiä ja siin dunassa oli kiinni lappu jossa luki: "venäjänkääpiöhamsteri roborovski" Onkohan se kirjotettu vahingossa vai tahaltaan.. En kysynyt, koska myyjä oli pesemässä jonkun kanin häkkiä ja toista myyjää ei näkynyt..

GaneshaX

#73
Minä taas annan palautetta paikalliselle kaupalle lajien nimeämisestä. Narisin viimeksi siitä kun kääpiö terrassa luki vain "venäjän kääpiöhamsteri"
En kylläkään nähnyt yhtään eläintä niissä, niin en tiedä mitä niiden oli tarkoitus olla...  Ei kylläkään kuulu aiheeseen, mutta tosi pieni valikoima ja tähtitieteelliset hinnat. :kieli
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Essi

#74
helsinkissä eli herttoniemen megahertsin megaeläin:)