• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Tiituz

#45
Lainaus käyttäjältä: "Juuli"
Lainaus käyttäjältä: "Tiituz"Ja tämä oli mun mielipide älkää tappako mua. :haha
Tuskin kukaan sua on tappamassa, olit sitten mitä mieltä hyvänsä. En usko että pidät hamsteri-ihmisiä jonain sarjamurhaajina? :D

Anteeksi OT.  :oops:

Ei ei, tarkoitin vain että ei sitten rähistä ;D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

-Sonsku-

#46
Ylivieskan eläinakuppa Tico-Tico on mun mielestä aika hyvä. En kyllä ite oo käyny siel, mutta kaverin joku sukulainen pitää sitä, ja sinne kaikki lemmikit tuodaan suoraan kasvattajilta.  :)  Osan ne on kyl kasvattanu ite...
Ainaki serkku osti sieltä tosi söpön syyrialaisen, ja se oli jo tottunut käteen ja oli muutenkin tosi kiltti, eli aika hyvä liike luulisin!  ;)
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

blood.and.tears

#47
Korson megaeläimessä sain vihdoin aikaiseksi käydä, ja ihan hyvä ja asiantunteva paikka tuntui olevan, ainakin pikaisten kysymysten ja juttelun perusteella.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Culpable

#48
Lainaus käyttäjältä: "Noppis"Espoossa sijaitseva Otuskeskus on mun mielestä hyvä eläinkauppa. Eläimillä on tilavat olot, virikkeitä, tuoreruokaakin joskus ja niiden taustat tunnetaan. Hinnatkaan eivät muistaakseni ole kovin korkeat.
Samaa mieltä :D
[size=85]Culpable[/size]

Anonymous

#49
ticotico EI ole hyvä kauppa..

siellä ne puput on sellaisissa häkissä, joista se liikeen koira pääsee niitä rääpimään (useilla pupuilla päät ruvilla ja pelkäävät koiran haukuntaakin)

syrkkipoikaset on pienestä saakka kaikkien päälisteltävinä (kasvavat emonsa kanssa liikkeessä)
pitkis uros hamsu kävelevä kaatopaikka, kun sillä on normaalia purua..
eivät osaa aina erottaa kanien sukupuolia (myyvät väärinä yksilöinä)
ja chinchillat näyttää aika onnettoman surullisilta :( ja sillo ku mie kävin, lähes kaikki gerbut oli yksin..

pitäjäkään ei ymmärtänyt puoliakaan mitä kyselin kys. eläinten hoidosta, kun kanien osalta esitin..

niin ja kyseisestä liikeestä saa usein "allenushinnon" yksisilmäisiä hamsuja

piksu

#50
:shock:  ei oo tosi
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

GaneshaX

#51
Missä päin turussa on zoojatar?
Tietääkö joku osoitetta?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#52
^ Turussa zoo jatar on aika lähellä länsikeskusta, osoitetta en nyt muista.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

GaneshaX

#53
Länsi keskusta?? :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Maikkis

#54
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Missä päin turussa on zoojatar?
Tietääkö joku osoitetta?

//http://www.zoojatar.fi/3.html  ;)

-Sonsku-

#55
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"ticotico EI ole hyvä kauppa..

siellä ne puput on sellaisissa häkissä, joista se liikeen koira pääsee niitä rääpimään (useilla pupuilla päät ruvilla ja pelkäävät koiran haukuntaakin)

syrkkipoikaset on pienestä saakka kaikkien päälisteltävinä (kasvavat emonsa kanssa liikkeessä)
pitkis uros hamsu kävelevä kaatopaikka, kun sillä on normaalia purua..
eivät osaa aina erottaa kanien sukupuolia (myyvät väärinä yksilöinä)
ja chinchillat näyttää aika onnettoman surullisilta :( ja sillo ku mie kävin, lähes kaikki gerbut oli yksin..

pitäjäkään ei ymmärtänyt puoliakaan mitä kyselin kys. eläinten hoidosta, kun kanien osalta esitin..

niin ja kyseisestä liikeestä saa usein "allenushinnon" yksisilmäisiä hamsuja


Puhutkohan varmasti ylivieskan ticoticosta? No, mä en kyllä oo siel käyny ja se serkun hamsteriki ostettiin sieltä aika kauan sitte... Pitäjäki on kuulemma varmaan vaihtunu, joten varmaan ihan totta puhut!  ;)
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

piksu

#56
Itse tilasin täältä viimeksi pari heinäpesää ja tulivat kyllä huippu nopeaan  :) .. Ilmeisesti aika uusi kauppa, oli tammikuun ajan postituskulutkin puoliksi. -> http://www.rakaslemmikki.com/index.php
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Heli

#57
Lainaus käyttäjältä: "piksu"Itse tilasin täältä viimeksi pari heinäpesää ja tulivat kyllä huippu nopeaan  :) .. Ilmeisesti aika uusi kauppa, oli tammikuun ajan postituskulutkin puoliksi. -> http://www.rakaslemmikki.com/index.php
Vähän ohi aiheen, mutta vitsi repesin kun näin tuolla sellaisen tuotteen kuin "Smart Top kassi jyrsijälle".  :D Ei ehkä heti ekana tulisi mieleen kuljettaa jyrsijää missään "kangaskassissa".
Tuolla oli näköjään myös pesävanua myynnissä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

piksu

#58
Joo, huomasin kans pesävanun kun nyt tarkemmin katsoin.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Culpable

#59
Espoon lemmikkipisteestä saa kaikenlaista halvemmalla kuin esim. faunattaresta. Meni ehkä ohi aiheen, mutta suosittelen silti sitä.
[size=85]Culpable[/size]