• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Sussu<3

#105
Roveniemen Lemmikin valinta on tosi kiva paikka. :) Hyvää palvelua yms.. :yes:
Joku niin söpö Nappi, on mulle kuin kaikki kaikessa <!3

<Ilona>

#106
Mun mielest Jyväskyläs on hyvä se Lemmikki asema,seppäläs, oon menos sinne TET-päivinä. Hyvä palvelu myös lemmikeille :D ja paljon tavaraa kaikille
syyrialainen "Ilona" s. 12.10.2008-k. 16.2.2009
talvikko "Kristian" s. 25.2.2009-

Syyris

#107
Tulisipa Ouluun Faunatar. Tai mieluiten tänne pienelle Haukiputaalle. :) Pitääpäs laittaa palautetta..

tintsku

#108
Lainaus käyttäjältä: "Sussu<3"Roveniemen Lemmikin valinta on tosi kiva paikka. :) Hyvää palvelua yms.. :yes:

Niin on :)

Cindu

#109
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"
Lainaus käyttäjältä: "Sussu<3"Roveniemen Lemmikin valinta on tosi kiva paikka. :) Hyvää palvelua yms.. :yes:

Niin on :)

Jepulis (: Itekkin rovaniemellä asustelen ja hyvää palvelua ja asiansa osaavat ihmiset (:

Musti & Mirri on kanssa hyvä ja sitten huoltoaseman vieressä on joku sellainen.. En ole varma minkä niminen & Akvaarioshoppi on kanssa kiva kauppa.

Mutta lemmikin valinta on ehkä parhain, mielestäni hyvät valikoimat.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

tintsku

#110
Lainaus käyttäjältä: "Cindu"
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"
Lainaus käyttäjältä: "Sussu<3"Roveniemen Lemmikin valinta on tosi kiva paikka. :) Hyvää palvelua yms.. :yes:

Niin on :)

Jepulis (: Itekkin rovaniemellä asustelen ja hyvää palvelua ja asiansa osaavat ihmiset (:

Musti & Mirri on kanssa hyvä ja sitten huoltoaseman vieressä on joku sellainen.. En ole varma minkä niminen & Akvaarioshoppi on kanssa kiva kauppa.

Mutta lemmikin valinta on ehkä parhain, mielestäni hyvät valikoimat.

Mitä huoltoasemaa tarkotat?
On yhen hultoaseman vieressä eläinkauppa sellanen keltanen ulkoapäin.
Sen nimi on lemmikkieläinkauppa.

Joo toi musti ja mirri on kans hyväkauppa, mutta harvoin siellä tulee käytyä kun on niin kaukana.

Akvaarishoppi on ihan huonokauppa, se on niin kallis ja huono valikoima.

Lemmikinvalinta on kyllä paras kauppa, ne myyjät tulee aina auttamaan jos ei löydä jotain yms. Oon varannu sieltä kaks talvikkoa.

Immu

#111
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Faunattaressa olen tykännyt käydä. Yleensä Tampereen Turtolan liikkeessä, mutta myös toisinaan Ideaparkissa. Siellä tuntuu olevan eläimillä hyvät oltavat, valikoima on hyvä ja myyjät osaavat neuvoa ja vastata kysymyksiin.

Ideaparkin Faunattaren oon todennu tosi hyväksi. :yes: Paljon tavaraa jyrsijöille, ja eläimillä muutenkin siellä hyvät olot. Ja myös kohtuu hyvät hinnat, eli ei mitkään kamalan kalliit.
siellä oleva kääpiöviiriäinen. :lov
[size=85]? Susa-Erma´s Launo \'\'Eeli\'\' 7/10
? Gothic Girl \'\'Hertta\'\' 8/10[/size]

Veeks

#112
Espoon ison omenan Faunattaresta tuli robi hommattua. :) osasivat vastata kysymyksiin, antoivat opastavia lappusia ja niin poispäin. :D

Marla

#113
Lainaus käyttäjältä: "Veeks"Espoon ison omenan Faunattaresta tuli robi hommattua. :) osasivat vastata kysymyksiin, antoivat opastavia lappusia ja niin poispäin. :D
Jep jep, Faunattarista saa yleensä varsin asiantuntevaa opastusta. Siksi tykkään itse käydä niissä. Eläimilläkin on mukavanlaiset olosuhteet (verrattuna moniin muihin liikkeisiin) ja valikoimat ovat hyvät.

Syyris

#114
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Oulussa (ja Raahessa, mutta Raahen liikkeessä en ole käynyt kuin kerran) sijaitsevasta Haukun Paikasta ei ole minulla muuta kuin hyvää sanottavaa, asiantunteva(t) myyjä(t) ja isot tilat eläimille, tarvikevalikoima on suuri (etenkin Raahen liikkeessä) ja hintatasokaan ei ole hurjan korkea.  :)

Tunturisusi

#115
Pidin Keravan Akvaario ja Eläinkauppaa ennen hyvänä, mutta nyt minua ärsyttää muutama asia. Mm. se, että jyrsijät (hamsterit, gerbiilit) ovat samassa tilassa niitten lintujen kanssa, jotka kuikkivat jollain kolmensadan desibelin voimalla. Eikös herkkä kuulo hamstereilla ole vähän huono juttu, jos niitä hotsittaisi nukkuakin? Kerran näin, että pari suht. vanhaa syrkkiä oli samassa häkissä, ja yksi, pieni pesämökki vain.

Dieter (vai miten omistajan nimi oikein kirjoitetaankaan) on siitä hyvä, että koska hän on kasvattanut ainakin hamsterit itse (en tiedä sitten muista eläimistä), häneltä voi kysyä hyvin neuvoa. Tosin kun kysyin tulevista talvikkopoikueista, hän sanoi että "Ei talvikkoja. Tuolla häkissä roborovski, sama asia." Jäi jotenkin rahastuksen maku suuhun. Tyylillä 'Ei se kumminkaan huomaa, se vain haluaa talvikon näköisen otuksen.' Kieltämättä ne robot kyllä olivat ihan talvikoiden näköisiä. o_o

Jata Pet Alepan lähettyvillä on ihana ykstyinen paikka. Se myyjä on todella mukava, jolta voi myös hyvin kysyä neuvoa. Siellä on isot valikoimat tavaraa jyrsijöille (en ole muualla nähnyt niin paljon, tosin Keravalla ei ole paljon eläinkauppoja ja muiden kuntien eläinkaupoissa en ole niinkään vieraillut), suhteellisen isot terrat/dunat eläimille ja mukava tunnelma. Eläimet kun ovat lasiseinän takana, niitä ei pääse häiritsemään esimerkiksi häkeillä mahdollisella pinnojenrapsutus - tyylillä. Lisäksi se on ainut paikka Keravalla, missä myydään Supa Hamsteria.

Mustissa ja Mirrissä on enimmäkseen koiran/kissan tavaroita, kuten nimikin antaa olettaa.
Petpost on eläinruokakauppa (eläinten oma K-Market), mutta sielläkään ei myydä Supa Hamsteria.
[size=85]>> Tuntsari rapisee täällä.
>> Kämpillä lyllertää Pumpkin\'s Scary Skeleton aka Markku-Emppu. (aka Sieni >33)
>> In Memory
? Jesse, lk syyrialainen
? Kasper, lk syyrialainen, 11.06.2006 - 06.10.2008
[/size]

Enkeli89

#116
Huomenna käyn katsastamassa siilinjärvellä lemmikkiaseman ja kaunottaren&kulkurin
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

alyanome

#117
Tampereen Koskariin ilmestyneessä Faunattaressa ainakin oli pesävanua myynnissä.  :rant: Noksoppi joka muutti Hämeenpuiston lähelle myy samaa kamaa. Noksoppia en mitenkään pidä hyvänä kauppana, koska siellä ne eläimet on niin hurjan pienissä tiloissa.

Mutta tarvikkeet tuli ostettua sieltä sun täältä, en katsonut paikkaa vaan sitä mitä sieltä sai. x)

Faunattaren purusta tykkään, se on semmosita pehmeää, ei niinkuin niissä tiivispakatuissa, kovaa ja karkeaa.

Mutta ylipäätään eläinkaupassa pidän sitä vikana, jos siellä on eläimiä myynnissä. Eläimet kasvattajilta-kampanja! :D Noita liikkeitä, jotka eivät lemmikkejä myy, taitaa olla vain Musti ja Mirri ja sit yks putiikki, mikä on tuol Pispalan harjulla, mutta niissä valikoimat jyrsijöille on aika heikot.
Rane (Susa-Erma\'s Rainer, talvikko-uros) *9.9.2008

GaneshaX

#118
Kokemuksia hesan keskustan eläinkauppa nimisestä liikkeestä. Kannattaako lähteä käymään? Ruoka/tarvike valikoiman laajuus? Minkä tasoiset hinnat?

Saa suositella liikkeitä hesassa/vantaalla ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#119
Lainaus käyttäjältä: "alyanome"Tampereen Koskariin ilmestyneessä Faunattaressa ainakin oli pesävanua myynnissä.  :rant: Noksoppi joka muutti Hämeenpuiston lähelle myy samaa kamaa.
Joo, olen minäkin Faunattaressa noihin törmännyt, mutta ne eivät onneksi myy (tietääkseeni ainakaan) mitään keinotekoista pesävillaa, vaan se on sentään ihan puuvillakasvista. Noksopissa oli ainakin joskus keinokuituista pesävanua...
En pitänyt myöskään sellaisista kiiltävistä ja värikkäistä paperisuikaleista, joita siellä joskus oli... Faunattaressakin oli vähän samanlaisia, mutta ne olivat ihan peruspaperia.

Varsinkin jos on useampi hamsu, ja purua käyttää, niin kannattaa ehdottomasti ostaa Agrimarketista isoja purupaaleja. Loistavaa tavaraa, edullista ja kestääkin hyvän aikaa.

Lainaus käyttäjältä: "alyanome"Noita liikkeitä, jotka eivät lemmikkejä myy, taitaa olla vain Musti ja Mirri ja sit yks putiikki, mikä on tuol Pispalan harjulla, mutta niissä valikoimat jyrsijöille on aika heikot.
Joo, Pispalan harjulla on se Lemmikkitalo. Siellä ei tosiaan ole kovin hyvät jyrsijävalikoimat, mutta suht. edullista kyllä.