Keskustelua zooplussasta

Aloittaja Loudero, 04.11.12 - klo:21:53

Ely

Ei saksalaisesta zooplussasta saakaan tilattua, nimenomaan nuo linkkien zooplussat toimittaa suomeen:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

gimlixx

Ei niin, mutta on saanut. Joskus.

MK

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 20.11.12 - klo:14:24
Millä perusteella venäjän zooplussan tavarat tulisivat venäjältä, kun ei .fi -zooplussankaan tavarat tule suomesta vaan saksasta?
Juuri siitä syystä, että Venäjä ei kuulu EU:hun, jolloin tullimuodollisuuksia ja -maksuja yleensä kertyy ellei sitten kierretä lakia, mitä en usko Zooplussan harrastavan. Siksi olisi ihan perusteltua olettaa, että heillä on Venäjällä varasto, josta lähettävät venäläisille asiakkailleen tilaukset.

Katitar

viimetilauksessa oli ensimmäistä kertaa yksi rikkinäinen ruokapussi ja yksi ruokapussi oli väärä - en tilannut gerbiilinruokaa.  :icon_cheesygrin: reklamoin ja vastaus oli nopea, asiallinen ja hyvityskin tuli nopeasti! olen tyytyväinen edelleen.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

littlepaws

Kolme kertaa olen tilannut zooplussalta.

Ensimmäisellä kertaa tavarat tuli ehjinä.
Toisella kertaa yksi kiipeilytaso oli rikki (halki). Sain pitää tavaran, mutta rahat takaisin.
Kolmannella kertaa juoksupyörä oli rikki. Odottelen vielä mitä vastaavat..

Asiakaspalvelu on tähän mennessä ollut ihan ok. Mutta harmittaa odotella tuotteita 1-2vk ja todeta tavaran olevan rikki, palauttaa se ja taas odotella uutta tilalle. Saisivat panostaa pakkaamiseen! Juoksupyörä oli raskaiden puutasojen alla (olisivat lähettäneet ennemmin tavarat erillisissä paketeissa) tai edes laittaneet pyörän päällimmäiseksi ja ympärille sanomalehteä/kuplamuovia tms.

:mad:

sarsu

Aina kun meillä on ollut tuotteita rikki, eli lähes joka kerta kun tilaan koska tilaan kymmeniä kiloja kissanhiekkaa samalla, on riittänyt kun on lähettänyt kuvan rikkinäisestä tuotteesta, vastattu on vuorokauden sisällä ja lähetetty uusi tulemaan, eikä vanhaakaan ole tarvinnut lähettää takaisin.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Anchali

Nyt on ihan pakko laittaa kommenttia, kun sen verran tämä ärsyttää. Eli aina ennen kaikki on tullut zooplussalta moitteetta ja ajallaan. Tämänkertainen tilaus tuli kuitenkin kahdessa paketissa (ymmärrettävistä syistä), joista toinen saapui minulle perille. Toinen kuitenkin oltiin lähetetty takaisin, sillä kuljettaja ei ollut löytänyt osoitettani eikä myöskään ollut laittanut yhteystietojani pakettiin ylös eikä minulle ollut tullut saapumisilmoitusta. Ihmettelin, miksei pakettia kuulu ja lähetystunnuksella en jostain syystä pystynyt tilaustani seuraamaan. Noh, otin sitten yhteyttä zooplussaan ja he lähettivät paketin taas minulle. En ollut kotona ensimmäisen toimitusyrityksen aikana, joten soitin asiakaspalveluun (postnordille) ja yllätys yllätys toimitus on mahdollista vain klo 8-16 välisenä aikana ilman tarkempaa tietoa.  Murh, eihän yhden paketin takia voi töistä olla pois tuota 8 tuntia... :mad: Onneksi sain kuitenkin asiat järjestettyä kaverin kanssa ja hän vastaanottaa paketin. Tämähän ei varsinaisesti ollut moitetta zooplussaa kohtaan vaan postnordia kohtaan, mutta kuitenkin.  :icon_lol:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/