• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Minski

Mitäs eläinkauppoja suosittelette meille kanssafoorumilaisille ?

Omasta mielestäni Tampereen paras eläinkauppa on täällä Jankassa sijaitseva Onnen lemmikit :yes:. Eläimillä on hienot tilat ja tarvikevalikoima on laaja, eikä ole kalliskaan, palveluunkin olen tyytyväinen :) Myös Tullintorilla sijaitsevaan Bugsiin olen ihan tyytyväinen, mitä nyt tarvikevalikoimaa jyrsijöille ei ole kovin paljon ja sitten hamsterinruokaa sieltä ei saa, kun siellä ei ole näitä tunnettuja merkkejä vaan ainoastaan jotain vähän epämääräsen näköstä omaa siemensekotusta. Mutta irtona sieltä saa ostaa kaikkee kivaa herkkua hamsuille; kuivattua porkkanaa, banaanilastuja, kaikkia kuivattuja hedelmiä jne :sydan. Eläinten tilat on siellä kyllä kanssa tosi hyvät.
Hamsteriton tätä nykyä

Tiiina

#1
^Onkos tolla Onnen Lemmikit kaupalla nettisivuja?
kiitos kysymästä, pidän kiinni tästä ystävästä.

Maikkis

#2
Olisko tuo Onnen lemmikit?

Jane_O

#3
Juu Onnen Lemmikit on kiva paikka, samoin Bug's irtomyytäviensä suhteen (irtomyytävistä tuli mieleen Punnitse ja säästä, vaikka se ei siis eläinkauppa olekaan). Ja sitten yksi suosikeistani on Marimal, joka on siis nettikauppa. Kaupan pitäjä asuu Tampereella, joten nouto häneltä onnistuu tai hän myös tipauttaa tavarat esim. keskustaan. Sainpa minä jopa toimituksen töihin :). Palvelu on ollut loistavaa ja hinnat huokeat. Sieltä kannattaa kysyä tavaraa myös valikoiman ulkopuolelta, koska joskus tilaaminen onnistuu. Ja esim. Mörtti röpöä sinne yritetään saada valikoimiin, koska sitä on niin kovasti sieltä tiedusteltu.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Elliska

#4
Petpost on hieno paikka, Järvenpään ja Keravan Petposteissa olen käynyt, mutta se löytyy myös kellokoskelta ja tuusulan hyrylästä. Siellä löytyy paljon tarvikkeita myös hamstereille, eikä suurinta osaa ole hinnoilla pilattu. Osa faunattarista on myös hyviä.
Keravan Akvaariota en suosittele.

Nyt paikkakunnat on lisätty ja nettisivut myös.

Jane_O

#5
Millä paikkakunnalla tuo Petpost sijaitsee? (Muistakaa muuten laittaa viittaus paikkakuntaan, kun kirjoittelette tähän ketjuun).

Edit: Eiku selvis jo; Kerava, Tuusula, Järvenpää ja joku muu vielä. http://www.petpost.fi
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Tatu

#6
Mun mielestä Idänpään Faunatar on hyvä eläinkauppa. Täytyy myöntää etten ihan kovin tarkkaan ole perehtynyt mitä siellä myydään (etteikö vain hamstereille valjaita tai pesävanua?) mutta ainakin eläimillä näyttäisi olevan hyvät oltavat ja paljon virikkeitä siihen nähden että asunto on väliaikainen. Ja on siellä kyllä myynnissä tosi ihania virikkeitä (nopeasti kun vilasin..) mitä en ole muissa eläinkaupoissa nähnyt.

Noppis

#7
Espoossa sijaitseva Otuskeskus on mun mielestä hyvä eläinkauppa. Eläimillä on tilavat olot, virikkeitä, tuoreruokaakin joskus ja niiden taustat tunnetaan. Hinnatkaan eivät muistaakseni ole kovin korkeat.
[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

wiidii

#8
Oulussa (ja Raahessa, mutta Raahen liikkeessä en ole käynyt kuin kerran) sijaitsevasta Haukun Paikasta ei ole minulla muuta kuin hyvää sanottavaa, asiantunteva(t) myyjä(t) ja isot tilat eläimille, tarvikevalikoima on suuri (etenkin Raahen liikkeessä) ja hintatasokaan ei ole hurjan korkea.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Aelita

#9
Minä poikkesin tässä jokin aika sitten Pikkulinnassa täällä Turussa ja tykkäsin palvelusta ja hinnoista. Miinuksena vain hieman syrjäinen sijainti. Minusta tuli samantien kantis :D

kit

#10
Minua Oulun Haukun paikassa häirihtee se ettei siellä ole kaikelle hinnat näkyvissä. Onneksi se myyjäsetä on aika syötävä niin ei tuota tuskaa kysellä siltä. Tänään jätin kyllä syyrialaisten hinnan kysymättä ettei semmonen lähe vahingossakaan matkaan. Tietääkö joku mitä kyseisessä liikkeessä syrkit maksaa?

wiidii

#11
Muistaakseni 25 euroa, mutta varmaksi en tietoani sano, on siitä jo muutama kuukausi kun siellä kävin viimeksi.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

blood.and.tears

#12
Itäkeskuksessa on megaeläin, aika pienet ja ahtaat tilat, mutta eläimillä ihan ok terrat ja myyjät tosi mukavia. Ihan ok valikoima, ja kohtuulliset hinnat esim faunikseen verrattuna. Korsossa (vantaalla) on myöskin liike, mutta en ole vielä muistanut käydä sitä katsastamassa (vaikka onkin lähenpänä kuin itis  :oops: ). Pitää tässä lähiviikkoina käydä tsekkaamassa se.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Maikkis

#13
Hyväksi koetut lemmikkieläintarvikeliikkeet:
- Petvilla
- Lemmikkitalo Pikkulinna

?Lyllerö?

#14
Pari hyvää eläinkauppaa:
-Faunatar --> http://www.faunatar.fi/fin/
-Hopeakäpälä (Ei sivuja tietääkseni..)
-Huiskuhäntä (Ei sivuja tietääkseni..)
-Musti ja Mirri --> http://www.mustijamirri.fi/
Eipäs nyt muita tule mieleen.. :)
[size=85]


Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->


[/size]