• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet-näyttely OULU (OSJH) 15.5

Aloittaja Sintturainen, 26.04.10 - klo:19:29

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

15.5.2010 kello 10
Eläinten vastaanotto klo 8.45 – 9.45
Pateniemen Honkapirtti, Pateniementie 86, Oulu

Näyttelyssä on pet-luokat kaikille jyrsijöille ja kaneille

Tuomarit:
Syyrialaiset hamsterit: Sini Hämeenkorpi
Kääpiöhamsterit: Aija Peura
Kanit: Elina Pylväs + Erika Ristiluoma
Chinchillat: Sini Hämeenkorpi
Degut: Anna Takkinen
Gerbiilit: Mira Snellman ja Anna Takkinen
Rotat: Satu Karjalainen
Hiiret: Satu Karjalainen
Marsut: Lea Rahtu

Ilmoittautumiset wappuun 1.5. mennessä:
Mira Snellman
Haapalehto 13
91910 Tupos
tai ilmot(a)osjh.net

Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla klo 9.45 mennessä.

Kun ilmoittaudut sähköpostitse, saat varmistusviestin parin päivän sisään. Jos sitä ei ala kuulua, ilmoittautumisesi ei ehkä ole mennyt perille. Lähetä se siinä tapauksessa uudelleen.
Yleisölle vapaa pääsy, tervetuloa!

Tierra

#1
Uskaltaisikohan sitä tulla noiden uusien kanssa paikalle. = ) Olleet meillä näyttelypäivänä kolmisen viikkoa. Dani olisi silloin vielä liian nuori, mutta muut voisi tulla. Kamillan kanssa ainakin tullaan kun veteraani vielä niin hyvässä kunnossa ^^
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Sintturainen

#2
^Kyllä mä ainakin uskaltaisin. Harmittaa kun meijänkin pikkunen jää sen 2 päivää liian nuoreksi  ;)

Sintturainen

#3
Etukäteen ilmoitettu syrkkejä 26 ja kääppäreitä 7

Vielä kerkee jälki-ilmoittamaan sit paikanpäällä!  ;)

Aya

#4
Tulossa ollaan, yllättäen....  :D Pohdinnassa vielä josko toisi jälkkärina toisen pupusen.

Sintturainen

#5
^Miksei molempia?  ;)

Aya

#6
Hertta rakensi pesän mökkiinsä, ja kun omat karvat ei enää riittäneet niin se nyppi eemelille päälaelle kaljun läntin :D joten eemeli saanee jäädä kotiin... Vaikka se kyllä on kivasti kiinteytyny kun on saanut kaverin. Mietin tuossa et mulla ois yks loistokunnossa oleva veteraanisyrkkikin, mutta katsoo nyt lähempänä viitinki sitä enää raahata...

Sintturainen

#7
^No ilmanmuuta!

SatuH

#8
Mä ilmoitin tuon Capon :) kiva päästä jyrsijänäyttelyyn monen vuoden jälkeen, kun on niin monta vuotta tullut käytyä koirien kanssa koiranäyttelyissä.

pikku-kata

#9
Itse en ole tulossa, mutta te jotka menette, niin tsekatkaapa //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=39&t=7094 jos olisi mahdollista ottaa eläimiä kyytiin.

Saakohan tänne edes laittaa tolleen "mainostuksena" omaa kyytitarvetta? :s
Syyrialainen
? Manta, lk normaali, s. 24.08.09

+ gerbiilit, koira, akvaario, käärme sekä kani

Sintturainen

#10
^toivottavasti kyyti löytyy!

Pitäs väsätä muutama lahjoituspalkinto, ainakin hamsuille ja hiirille joille oon tuomarina  :)
Iteltä lähtee kannatuksen vuoksi kaksi syrkkiä kisaamaan, sekä pikkusiskon kanin ja syrkin oon luvannut ottaaa mukaan myös kun ei ite aamulla pääse.

Pähkinä

#11
Täältä ollaan mahdollisesti myös tulossa. Jos vaan auton saan lainaan. Ajattelin kuitenkin käydä puutarhamessuilla samalla kertaa.  :mrgreen:

Sintturainen

#12
Mites meni Oulussa?

Meijän Taikuri ja Nuppu saivat EH:t ja erikoispalkinnot, Luna sai H:n. Ihan tyytyväinen olen  :)

Einoo

#13
Hermione sai H:n ja Rory sai EH:n. Herkku sai myös palkinnoksi " Energisin tapaus"- Piltin ja Rory sai herkkutankoja en vain muista mistä syystä! :)
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Sintturainen

#14
^Ne oli kokonaisuudesta, Sini palkitsi kaikki EH:n ja ERI:n saaneet kokonaisuudesta ep:lla  :)