• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Hanski

#210
Kävelin tänään Tampereen Noksopin mainoskyltin ohi Hämeenkadulla, ja aattelin poiketa kattomassa valikoimaa, mutta en löytäny koko paikkaa  :huh . Oonko sokea, tiedän että se pitäis olla siinä Hallituskadulla/City-Käytävässä, mutta en vaan löytäny koko paikkaa  :oops:

Ostin roboni Koskarin Faunattaresta, henkilökunta oli ainakin ystävällistä ja vastaili kysymyksiin. Myyjä mainitsi, että yksi robopoika oli satuttanut jalkansa, joten he mielellään tarkkailisivat häntä eivätkä myisi vielä, mielestäni reilua mainita siitä :). Otin sitten kaksi poikaa toisesta terrasta. Valikoimaa en sinänsä tutkaillu, koska mulla oli jo tarvikkeet.

Mustissa&Mirrissä kävin ostamassa uuden juomapullon, wc-laatikkoa varten kuiviketta ja kylpyhiekkaa, mukava myyjä sielläkin :).

EDIT. Löysin Noksopin :D Kiitos vinkistä.

Rose

#211
Tietäiskö kukaan hyviä eläinkauppoja vantaalta päin ?

Marla

#212
Hanski, Hämeenkadulta sen käytävän läpi mentyä vasemmalla puolen jatkuu niitä liikkeitä, niin siellä on Noksoppi. En osaa taas vaihteeksi selittää selkeästi, mutta se on yllättävän hankala löytää ellei tiedä missä se on, vaikka onkin loppuviimeksi suht. näkyvällä paikalla.

Karoliina

#213
Leppävaaran eläinpuoti ei oo hyvä eläinkauppa. Siellä on pienet häkit ja tosi ahdas paikka muutenkin. Kerran varmaankin 5 talvikkoa makasi rottamaisesti juoksupyörän alla päällekkäin semmosessa 30x40 terrassa.
Happy is the one, who thinks he is happy.

Suklaa

#214
Mielestäni Ylöjärven Lemmikkijuttu on hyvä kauppa. Olen ostanut sieltä hiireni. Myös Pirkkalan Lemmikkijuttu on hyvä kauppa, sieltä olen ostanut hamsterini. Mielestäni molemmissa on mukavat ja asiantuntevat myyjät. Pirkkalassa myyjä oli itse kasvattanut hamsterit, jotka olivat myynnissa :)  Valitettavasti ainakin Ylöjärven lemmikkijutussa on aika pienet valikoimat, koska tilatkin ovat aika pienet. :(
hamsteri Nöpi, lk normaali uros
hiiret Suklaa, Pähkinä ja R.I.P. Piparminttu

Turo&Siiri

#215
Lainaus käyttäjältä: "Noppis"Espoossa sijaitseva Otuskeskus on mun mielestä hyvä eläinkauppa. Eläimillä on tilavat olot, virikkeitä, tuoreruokaakin joskus ja niiden taustat tunnetaan. Hinnatkaan eivät muistaakseni ole kovin korkeat.

Otuskeskus on kuulemma lopettanut kokonaan toimintansa.  :cry:  sen sijaan olis kiva tietää onko espoossa muita HYVIÄ eläinkauppoja? Tietoa kellään? ;)

mistreated

#216
nokialla on todella hyvää palvelua ja hyviä tuotteita, kaupan nimi on;
nokian lahja ja kennel
=))) xD
Syyrikset: Minni†,Ilo†,Romeo, Mikkey, Lily, Juno, Hertta, Nalle Esko
Talvikot]peppi[/b]†, jimi†, Elvi
Robot]henni[/b]† ja helinä

irap

#217
No nythän tänne raaheen on tullu se uus eläinkauppa, Akvaario ja ötökkä, ei iso, mutta mielestäni ihan hyvä. Tosin hamstereille ei ole oikein tarvikkeita siellä, enimmäkseen sielä on eläimiä. Siilikin on ollut, syrkkejä, hiiriä jne. kaikkia käsitellään päivittäinm etikä kukaan ole arka :)
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Anniina

#218
Soittelin tänään tuonne Riihimäen PetPointiin, jota oli täällä kehuttu ja kotisivujen perusteella sain ammattimaisen kuvan liikkeestä, kyselin talvikoita, mutta tällä hetkellä ei ollut, eikä seuraavassa eläinkuormassakaan (kuulosti hyvin epäilyttävältä :D) tulossa. Rimpautin sitten Riksun Faunattareenkin ja sieltä löytyi luovutusikäinen urospoikanen ja sanottiin että paperit tulee mukaan ja otukset on ihan kasvattajilta liikkeeseen tullut. Palvelu oli miellyttävää ja laitoin pojun sitten varaukseen ja käyn noutamassa huomenna, toivottavasti ei tule mitään yllätyksiä huonojen tilojen suhteen tai hybridiepäilyksiä... :)

Anonymous

#219
musta tossa espoon petikossa oleva mustin ja mirrin poistomyymälä on ihan hyvä, ei hirveesti hamsuille mut jos koirille ja kissoille ettii tavaroit nii sielt saa hyvin :D

Vevve

#220
Mä kävin tänään kattelemassa säilytyslaatikoita Forumin Etolassa, mutta hups vaan, sinne Etolan yhteyteen onkin tullut Musti&Mirri! Koira- ja kissatavaraa siellä lähinnä oli, mutta mukaan tarttui kuitenkin yksi Karlien kaksikerroksinen mökki hintaan 6,50€. Sain kassalta kaupanpäällisiksi kissanlelun ja myyjä sanoi että ensiviikolla olisi lisää jyrsijätarvikkeita tulossa.

J`n

#221
Mielestäni Musti&Mirri ja Faunatar on ihan kivoja eläintentarvikeliike, sieltä olen ostellut tarvikkeita.

Summer

#222
Itse pidän Mustista ja mirristä, sekä Turussa sijaitsevasta Barffi-tassusta (hinnat todellakin kohdillaan kun eläinkaupasta irtoaa paali heinää siihen hintaan mistä muualla ei saa edes 2kg säkkiä!). Myös Puutorin akvaario on ihan jees paikka, vaikkakin mua ärsyttää suunnattomasti että siel edelleen pidetään kaneja ja marsuja samoissa tiloissa.

Faunattarista en oikein pidä kun itse olen aina saanut aika osaamatonta/töykeää palvelua ko. lafkoissa.
Meillä asustaa]

Einoo

#223
Mielestäni Oulun paras eläinkauppa oli Haukun paikka...tosi harmi vain kun se lopetti toimintansa..muuten miksi se lopetti :huh
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Cindy

#224
Musti&Mirri on hyvä eläintarvikeliike ja Faunatar hyvä eläinkauppa, vaikka hieman kallista siellä kyllä on. ;)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3