• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pehmoleluluokka?

Aloittaja Niina-03, 06.12.09 - klo:14:16

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#15
Ja vois olla joku kiva lisä palkinto vielä niille

Marla

#16
^^ Ajattelin ihan samaa, että ei mitään ikärajoja. xD Tekis niin mieli tuoda tuo pullukka hamsupehmo sinne. :D

Luulen minäkin, että ne ruusukkeet olisi kivempi palkinto lapsille, ja sellaisenhan voi kivasti laittaa seinällekin. :)

Heli

#17
Riippuu siitä tuo ikäraja, että miten ne palkitsemiset tosiaan sit menis. Koska ehkä tää kuitenkin on tarkotettu enempi lasten huviksi kuin aikuisille... Ihan sama juttu miksi lasten lemmikkiluokkakin perustettiin. Niin eipä ole sit kovin kiva jos tästäkin tulee joku aikuisten hupiluokka missä kahmitaan kaikki voitot lasten nenän edestä.  :kieli
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#18
^ Samaa mieltä olen että tää pidetään vain niitten pienten lasten pehmoluokkana ja me "aikuiset" ei ryövätä tätäkin iloa niiltä lapsilta.

Niina-03

#19
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Niinan olis pitänyt mennä hallitukseen, kun ideoita pukkaa :)
Niina on ollut Epjyn hallituksessa niin monta vuotta, että tietää jo välttää kaiken maailman hallituksia :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Niina-03

#20
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Osallistumiskriteerit voisi määritellä kuten lastenlemmikkiluokassa, mutta ikäraja ehkä vähän alemmas?
Eli tätä ajattelin alunperinkin. Eli ikäraja max 12v... tai 10v?
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Niina-03

#21
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Jos yleisö ei arvostelisi, niin voisihan yleisö kuitenkin äänestää itselleen mieluisinta, ja yksi palkintokategoria voisi täten olla "yleisön suosikki".
Jees  :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

#22
Ikävä ettei kaikilla ole huumorintajua. Tuskin tähän luokkaan sentään kukaan aikuinen tai nuori sentään on osallistumassa. 10 vuotta voisi ehkä olla sopiva ikäraja.

Heli

#23
No eipä sitä tiedä mitä jotkut aikuiset "vitsillä" päättävät tehdä ajattelematta, että pilaavat siinä sitten mahdollisesti niiden ilon kenelle koko homma oli alunperin ajateltukin.
Että en todellakaan yhtään ihmettelisi, vaikka sinne joku/jotkut aikuiset oikeasti lelujaan rahtaisi jos ikärajaa ei aseteta.  ;)
Destiny's hamsterit 2001-2009

Niina-03

#24
Jos max 10v lapsi tuo lelun, "virallinen pätevä lelutuomari" arvostelee ne ja yleisö saa sanoa oman suosikkinsa - kaikki lienevät tyytyväisiä  :D
Kaikki osallistujat voisivat saada jotain pientä, tyyliin tikkarin tms. kivaa. Pieni pääsymaksu suhteessa palkintoihin, riippuen ollaanko tikkarilinjalla vai annetaanko ruusuke tms. Mukava siinä olisi olla vastaava palkintojenjako kuin muillakin  :haha
Eikä tuomarin tarvitse välttämättä olla pätevä lemmikkituomari, eikä sihteeriäkään tarvita. Eikä mitään titteleitä tarvitse jakaa, että pysyisi vain leikkimielisenä ja aiheuttaisi mahd. vähän vaivaa näyttelynjärjestäjille. Joku rajoitus leluille voisi olla tarpeen, ettei kukaan tuo koko kopallista.

Ehkä hallitus voi miettiä asiaa :) säätää leluluokkia vielä ja tehdä päätöstä puolesta tai vastaan. Tämä olisi pieni ohjelmallinen asia näyttelyissä, se aiheuttaisi varmaan hymyilyä niin lapsissa kuin muissakin näyttelykävijöissä.
Kaiken ei tarvitse olla vakavaa. Ei hymyilyä ole koskaan liikaa :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

#25
Ekkjyllä taitaa olla 1 lelu / lapsi. Eli tuovat vain sen rakkaimman. :)

Niina-03

#26
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ekkjyllä taitaa olla 1 lelu / lapsi. Eli tuovat vain sen rakkaimman. :)
Viisasta, muuten tilanne lähtee käsistä  xD
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

#27
^Mun pehmolelumäärän kun olis lapsena tuonu näyttelyyn ni oltais vielä seuraavana päivänäkin edelleen arvioimassa niitä x)

Mutta hinnoista vielä niin mun mielestä joku euro voisi olla sopiva.

petosiru

#28
Musta tämä kuulostaa tosi kivalta idealta..
Olispa hauska olla pehmotuomari! Keksis jokaisesta jonku
erityisen hyvän piirteen..  :haha
Mätsärissä joskus nähny vast. ja muksuil ainaki oli hauskaa!
Ihan fiksua toi 1 pehmo/skidi, ettei koko komppanjaa tuoda..  :p
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Niina-03

#29
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mutta hinnoista vielä niin mun mielestä joku euro voisi olla sopiva.
Jos tulee yleisönsuosikki äänestys, niin sitten pitäis laskea kopiokuluja niihin kaavakkeisiin, vaikka se olis pieni A5 paperi. Ja pehmotuomarille ei voi maksaa kulukorvauksia  xD
Ehkä 2e/pehmo olis lähempänä kannattavuusastetta, ettei tule takkiin.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]