• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

soundlovers

#90
Olen tulossa aika suurella todennäköisyydellä muutaman hamsun kanssa.  
Kimppataksi Tampereen juna-asemalta voisi olla hyvä idea, kiinnostuneita?

enskatar

#91
Tuota noin, minäkin olen nyt ajatellut tulla tuonne näyttelyyn. :D En vaan vielä tiedä, että ilmoitanko hamsun mukaan vai hengailenko vain.

Niin siis oli mulla pointtikin: asun siis Tampereella, Hervannassa tarkemmin sanoen, ja voisin ottaa jotain kyytiläistä mukaani bussiasemalta/juna-asemalta tms matkan varrelta. Helpottaisi minunkin tulemistani tuonne näyttelyyn, uskaltaisin varmaan paremmin jos saisin jonkun konkarin mukaani matkalle. :D Sopii laittaa yksäriä tuosta aiheesta, jos kyyti kelpaa. :)
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Kisshu

#92
Minä tulen, nyt vielä kun voin tuon veteraani-ikäisen hampsterini kanssa tulla. :) Hervannasta olen tulossa yhden kaverini kanssa, ja kyllä jännittää! Ekat näyttelyni ikinä.
[size=85]R.I.P. Herra Nukkumatti "Matti" 16.4.2007 -16.1.2009
Robot 10.11.2008
Mörkö 6.5.2009
?[/size]

GaneshaX

#93
Enää muutama viikko :D  Sit siel on parempi olla niitä tyhjiä nicki-tarroja, laitan itse myös ja parempi on teidän muidenkin laittaa niin tiedän kenen juttusille änkeen XD Nii ja retkituoli on pakko käydä ostamassa ennen tota, niin pääsee paremmin tsiikaileen arvosteluja 8-)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#94
^ On siellä varmaan tuoleja, ettei tarvi omaa ostaa, ellei välttämättä nyt halua :)

Lainaus käyttäjältä: "enskatar"Niin siis oli mulla pointtikin: asun siis Tampereella, Hervannassa tarkemmin sanoen, ja voisin ottaa jotain kyytiläistä mukaani bussiasemalta/juna-asemalta tms matkan varrelta. Helpottaisi minunkin tulemistani tuonne näyttelyyn, uskaltaisin varmaan paremmin jos saisin jonkun konkarin mukaani matkalle. :D Sopii laittaa yksäriä tuosta aiheesta, jos kyyti kelpaa. :)
Laitoin yksityisviestiä, jos vielä on tilaa kyydissä :) Pääsen sinne kyl bussillakin jos on jo kyyti täynnä, kun autottomana oon tottunut busseilla matkusteleen, mutta ainahan se auto helpompi tapa on :)


Apua, pitäs ehkä kohta alkaa miettiin, että keitä sinne ilmottais. En yhtään oo viel miettiny :oops: Mitä nyt tossa oon hamsuja katellu niin en voi muuta sanoo, kun että hitsin pk-naaraat kun ovat kadottaneet perätupsunsa johonkin ja hitsin keltainen musta-väri, kun se ei voi pysyä ikuisesti yhtä nättinä :<
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

#95
Heli, mä oisin messissä tossa kimppataksiajatuksessa!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#96
Jee pääsen enskattaren kyydillä :pileet:


Ai niin, onks täällä joku työlista-ketju jo, että mitä hommia on jäljellä vielä ?
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#97
^Ei oo ollu työlistaa vielä ku ei tota Lorea oo kauheesti täällä näkyny ku hää on vissiin lomalla.

Mut jos te ootte noin innokkaita ni mä voin tähän laittaa. Niin ilmotelkaa tähän triidiin tai sit vaiks mulle yksärein jos haluutte tehdä jotain, nin mä sit päivittelen.

Ulkkikset

Lotte (syrkit)
Sihteeri: Niina (Ninde)
Assari: Minna (Minski)

Lisa (kääpiöt)
Sihteeri:
Assari:

Lemmikit

Mia (kääpiöt & ll)
Sihteeri: Heidi (Mustikkamaan)
Assari: Ella (Ellipsi)

Salla (syrkit)
Sihteeri: Martina (Viiru)
Assari: Nilla


Infoihmiset
aamupäivä:
iltapäivä:


Palkkioksi avusta lounas ja kaffet ja pullat!

viiru

#98
Saisinks mie olla lemmikkisyrkkien sihteerikkö?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Marla

#99
Osaan sitten aina kämmiä loistavasti jos jossakin asiassa... :oops:
Tietysti minä menin sitten hetken mielijohteessa ilmoittamaan **:n lemmikkiluokkaankin, vaikka tajusin vasta nyt, että enhän minä sitä sinne voi viedä, kun kasvattaja tuomaroi... Enkä sitä tuomaria katsonut etukäteen.
No, ** menee sitten vain ulkomuotoluokkaan. Pitääpi perua se lemmikkiluokkaan ilmottautuminen.

Taidan bussilla tulla paikan päälle. Kyllä pari hamsua pärjää sen vajaan tunnin bussimatkan Teivoon mainiosti. Toivottavasti se bussi menee Teivon ohi, eikä Vuorentaustaan... En muista.

Edit: Hamsterin nimet jätetään pois! :) -H

Minnaw

#100
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Tietysti minä menin sitten hetken mielijohteessa ilmoittamaan **:n lemmikkiluokkaankin, vaikka tajusin vasta nyt, että enhän minä sitä sinne voi viedä, kun kasvattaja tuomaroi...
Siis eihän sillä ole merkitystä vaikka kasvattaja tuomarina olisikin, kunhan hamsterin omistajana ei ole tuomari itse (esim. jos hamsteri on sinulla sijoituksessa).
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Marla

#101
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Tietysti minä menin sitten hetken mielijohteessa ilmoittamaan **:n lemmikkiluokkaankin, vaikka tajusin vasta nyt, että enhän minä sitä sinne voi viedä, kun kasvattaja tuomaroi...
Siis eihän sillä ole merkitystä vaikka kasvattaja tuomarina olisikin, kunhan hamsterin omistajana ei ole tuomari itse (esim. jos hamsteri on sinulla sijoituksessa).
Okei. Sehän on sitten vallan loistava juttu :) Jotenkin taas olen ymmärtänyt jotakin väärin. Eipä uutta minulta :dorka: .

Dakku

#102
HELP!
Eikö ketään olisi tulossa Kemiin päin näyttelystä? Tai edes Rovaniemelle?

Mun olis pakko saada ainakin kemiin hamsu, tai parikin. Eräs tuttukin kaipailisi kyytiä. PLIIS!

Laittakaa pikaria, tai jos edes tunnette/tiedätte ketään joka tulee kemiin päin?
 :roll:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

GaneshaX

#103
Oon muuten ihmetellyt että miksi hamsunäyttelyissä ei myydä yleisölle ruokaa? Viimeksi kun olin näyttelyttämässä rotat, niin siellä myytiin esim makaronilaatikkoa näytteilleasettajille. Oli tosi kiva, kun ei tarvinnut lähtä heselle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#104
No ihan ruokaruokaa ei ole myynnissä lähinnä sen takia, että "joudutaan" ruokkimaan jo aikamoinen liuta työntekijöitä (yleensä vähintään 15 henkeä, usein enemmänkin), joten heidän ruokien tekemiseen menee jo aikaa ja kuitenkin tuollaisen 15-20 hengen ruokkimiseen menee jo paljon raaka-aineitakin. Toiseksi menekin arvioiminen voisi olla melko hankalaa.

SHY:n näyttelyissä on puffetissa myynnissä usein jotain pientä (toisinaan kyllä vain makeaa), vähän aina riippuen siitä miten löytyy innokkaita leipureita. Messuilla tosin emme puffettia saa pitää, johtuen siitä että messuhalleissa on aina omat ravintolansa jonka takia ei ruokaa saa muut myydä.

Omia eväitä tietty voi myös ottaa mukaan - vaihtoehtona sille heselle tai mäkille. Mikroa saa aina lainata, jos vain ollaan sellaisessa paikassa että mikro on ylipäätään käytössä.