• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#105
Sitten taas jos ruokaa näyttää jäävän yli, niin voi ilmoittaa alennusmyynnin viimeisillä tunneilla:
Esim. syö 50centillä niin paljon kuin haluat. Kummasti pitkänmatkailaiset lähtee syömään XD  Tämä oli vain ehdotus. esim se makaronilaatikko on oikein hyvä näyttelysapuska. ;)
Ja olen vain nähnyt homman toimivan kivasti.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

#106
Tai sit voi tarjoutua hommiin (joita edelleen näyttäis olevan vailla tekijää) ja saapi sitten ne ruoatkin.  ;)

Omissa eväissä on aina se kakkanakki, että kauempaa on hankala lähteä mitään erityistä ruokaa rahtaamaan säilyvyyden vuoksi. Mäkin tässä just mietin, että mitähän tuon Tampesterin näytsin kanssa tekis kun mulla tulee aina hirrrrveä nälkä päivän aikana ja haluisin syödä jotain muutakin kun leipää. Ja oikeestaan en voi mihinkään hommiinkaan tarjoutua, kun on se harjoitusarvostelu tehtävänä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Jane_O

#107
Tampereen näytskässä tulee olemaan puffetti myös PiNan puolesta, tosin en osaa sanoa mitä tarjotaan tällä kertaa. Pari näytskää sitten oli ainakin kunnon voileipiä.

^ Heli: kylmälaukku on pop ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Heli

#108
Niin no...sit pitää vaan miettiä mikä olis sellanen sapuska mitä viittii kylmälaukussa kuljettaa. Pilaantuneen ruoan pelossa en varmaan uskaltais mitään liha- tai maitotuotteita ainakaan omasta kylmälaukusta suuhuni laittaa. Ku mä en luota siihen säilyvyyteen kylmälaukussakaan jos useamman tunnin pitää siellä olla.

Mutta nää nyt voi olla taas niitä asioita missä mä olen turhan tarkka oli syytä tai ei.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Dakku

#109
Ketään näyttelyistä menossa Kemiin, Ouluun tai Rovaniemelle?

Sori huutelen jatkuvasti, mutta kauhea kipeä kyyti saada :D
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Heli

#110
^Laitahan tonne kyytipalstalle ilmoitus. Onko tuolla hiirinäyttelyä? No, joka tapauksessa varmaan hiirifoorumillekin kannattaapi laittaa.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Jane_O

#111
Lainaus käyttäjältä: "Heli"^Laitahan tonne kyytipalstalle ilmoitus. Onko tuolla hiirinäyttelyä? No, joka tapauksessa varmaan hiirifoorumillekin kannattaapi laittaa.

Juups, itseasiassa PiNa järjestää pet-luokan kaikille jyrsijöille (paitsi hamsut on tietty SHY:llä) ja kaneille, ja sit osalle vielä ulkomuotoluokatkin. Eli periaatteessa kyytejä voi kysyä kaikkien lajien foorumeilta, jos oikein epätoivo iskee ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

AnsaLucia

#112
Tuleeko Pikkulinna tai joku muu eläintarvikemyyjä näyttelyyn jyrsijätarvikkeita myymään?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Minnaw

#113
Nyt tuli näyttelyilmo lähetettyä. Eipä olekaan meiltä näin suurta osanottoa ennen tullukkaan...  :huh
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

maarit

#114
Tulossa ollaan kun on hiirinäyttely kans.  :)
Tällä hetkellä hamsteriton

Minski

#115
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"ilmotelkaa tähän triidiin tai sit vaiks mulle yksärein jos haluutte tehdä jotain, nin mä sit päivittelen.
Mä voin olla taas assari - mun vakiotyöni näyttelyissä :D Paitsi, jos halukkaita on enempikin niin mä voin kyl välillä antaa muidenkin olla. Mutta jos assaria tarvii niin ei oo väliä millä lajilla tai missä luokassa, mutta tietty syyrikset olis ehkä kivempia :P Mutta siis ihan sama noin periaatteessa :) Oliko tarpeeks vaikeesti selitetty ?

Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Nyt tuli näyttelyilmo lähetettyä. Eipä olekaan meiltä näin suurta osanottoa ennen tullukkaan...  :huh
Mulla vieläkin hamsut kattomatta :oops: Miten niin hämäläinen :D
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#116
Mä oon niin kahden vaiheilla, että ilmotanko toiseksi hamsuksi tänne myös mun syrkkivanhukseni ..
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Marla

#117
Tuli mieleen, että voisin tekaista tuonne buffettiin jotain, jos vain kelpaa/on tarvetta... Olen ihan hyvä kokki ;) .

Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Mä oon niin kahden vaiheilla, että ilmotanko toiseksi hamsuksi tänne myös mun syrkkivanhukseni ..
Jos se vain on hyvässä kunnossa ja pirteä, niin mikä ettei :) . Jos kerran kuitenkin olet tulossa, niin melkeinhän se samalla vaivalla menee.

Ninde

#118
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Tuleeko Pikkulinna tai joku muu eläintarvikemyyjä näyttelyyn jyrsijätarvikkeita myymään?
Ei tietoa, pitäisi kysellä tätä PiNan puolelta, kun he vastaavat paikan järjestelyistä.

Puffetti on myös PiNan hoidossa, eli leipuriavut voinevat kysellä lisää Outi Nikulalta (mailto:outi.nikula@elisanet.fi">outi.nikula@elisanet.fi tai 044-9173709).

Goue

#119
Tän ketjun 10-sivulla oleva työnjakolista näyttää hurjan tyhjältä... pitäiskös sitä vähän toitottaa, että hommia ois vielä jaossa vai onko vaan lista päivitystä vailla?

Itsellä on vauva mukana, joten on varmaan jättäydyttävä suosiolla syrjään noista hommista, vaikka mukava oliskin assaroida tms.