• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

-Marylin-

#555
Lainaus käyttäjältä: "Insku"http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/lel ... ret/143136 onks toi ihan turvallinen?näyttää niin ihanalta :sydan
Toi on kyllä aivan ihana! Voihan jehna  :D Musta se näyttää kyllä ihan turvalliselta  =)
Huoneessani asustaa Carlos talvikko,adhd tapaus <3

-Alpseta-

#556
Minkä kokosta juoksupyörää suosittelette syrkille?? :c8 Ku on tullu monista eri paikoista ihan hulluja vastauksii??

Hessuinen

#557
^Vähintään 20cm, juoksupyörässä pitää päästä juoksemaan niin ettei se rasita hamsun selkää, jota juurikin liian pieni juoksupyörä tekee (joutuu juoksemaan ns."selkä kaarella"). Liian iso juoksupyörä ei voi olla. :)
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

-Alpseta-

#558
^
Taitaapi olla nyt sellanen tilanne että uus juoksupyörä pitäis hankkii. xD

Sain muuten hyvän idean että, jos ei ole tarpeeksi isoja putkia syrkille niin niitähän voi tehä vähän samaan tyyliin kun noita paperi-igluja. Eli kierittää pullon päälle paperia ja kostuttaa ja lisää kerroksia. Mutta kun minä olen tälläinen tosi "viisas" tyyppi niin en tullut ajatelleeksi että täytyyhän se putki saada pois siitä pullon päältä, :oops:  mutta katotaan nyt kun se on tuolla kuivumassa että miten sen saa irti. xD

Minihamsteri

#559
Itseltäni löytyy tämmöisiä "virikkeitä":

- Paperi-iglu
- 2 pajusiltaa
- Putkisto, koostuu 9 putkenpalasesta
- Puinen, noin 8x8x8 kokoinen taso
- Leppäkertuksi maalattu kivi
- Puinen, kaksikerroksinen taso
- Muoviset portaat
- Suolakivi
- Muovinen mökki
- Juomapullo
- Vessalaatikko
- Ruokakuppi
- WC-paperia

Kaikista oudointa on kuitenkin se, että olen
saanut tungettua nuo kaikki "virikkeet" noin
58x35x35 kokoiseen häkkiin! PS. Jos muuten
joltakulta löytyy isompia häkkejä tai dunia,
ja asutte Pohjois-Suomessa, voisin ehkä ostaa..

nagger

#560
syrkilleni olen tehnyt kangasrullien putkista purujen alaisen putkiston ja on tykänny tosi paljon  xD

porsas

#561
Lainaus käyttäjältä: "nagger"syrkilleni olen tehnyt kangasrullien putkista purujen alaisen putkiston ja on tykänny tosi paljon  xD

Minä olen tehnyt noille talvikkotytöille maanalaisia luolastoja myös, mutta yhdistellen putkia ja kartonkilaatikoita (niitä kun aina kertyy). Sit muutamia ulostulo/sisäänmenoaukkoja joita voivat itse tukkia tarpeensa mukaan (tai tehdä ihan uusia). Tytöt tykkää hirveästi :yes:
Talvikkosiskokset Silkkiapina ja Evakkosiili, s. 3.7.2009

nagger

#562
Lainaus käyttäjältä: "porsas"
Lainaus käyttäjältä: "nagger"syrkilleni olen tehnyt kangasrullien putkista purujen alaisen putkiston ja on tykänny tosi paljon  xD

Minä olen tehnyt noille talvikkotytöille maanalaisia luolastoja myös, mutta yhdistellen putkia ja kartonkilaatikoita (niitä kun aina kertyy). Sit muutamia ulostulo/sisäänmenoaukkoja joita voivat itse tukkia tarpeensa mukaan (tai tehdä ihan uusia). Tytöt tykkää hirveästi :yes:

haha joo patukin aina tukkii ulosmenoaukkoja  xD

Anonymous

#563
Tänään väsäsin tehä tollaseet.

nagger

#564
^^ iihanat noi pajujutut  :) oispa jo kesä ni pääsisin tekemään hamsterille tommossia, vaikka ne on kyllä aina melkeinpä lysähtäneet kasaan kun tommosia oon yrittäny  :D

njoo tein eilen paperi-iglun ja ihan kivahan siitä tuli  :)

MirkkuH

#565
^^hienot oot väsännyt :yes:

Anonymous

#566
Mä kyllä talvella kahlasin haaroja myöden lumessa hakemassa noita kotia kuivuun.

nagger

#567
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Mä kyllä talvella kahlasin haaroja myöden lumessa hakemassa noita kotia kuivuun.

^^  :D

Anonymous

#568
Kääppäreille tarttis tehä mutta pienemmässä koossa.

Minski

#569
^ Meiän syyriksillekin voisit tehdä :P
Vitsi mä en kyl koskaan sais aikaan mitään tommosia, oon niin lyhythermonen tommosessa nikkaroinnissa. Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille, jotka ite tekee virikkeitä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä