Poskipussi 1/12

Aloittaja Vevve, 27.02.12 - klo:00:50

Vevve

1/12 Poskipussi tulee hiukan myöhässä materiaalin myöhästymisen vuoksi (päätoimittajasta riippumaton syy siis). Koettakaa kestää!  :)

2/12 lehti kaipaa syyrialaisaiheista, keväistä kansikuvaa!
Kuvan tulisi olla hyvälaatuinen, suuriresoluutioinen, värillinen ja mielellään pystysuuntainen. Kuvasta ei makseta palkkaa, mutta kuvan ottajan ja kuvassa olevan hamsterin nimi tulevat tietysti lehteen. Myös tavallisia kuvituskuvia tarvitaan, ja vaikkei kuvasi pääsisi kanteen, sitä käytetään lehdessä. Lähetä kuvasi osoitteeseen veera.kujansuu(a)gmail.com!

Lehti lähetetty painoon!

Ninde

Onko jo lähtenyt jäsenille? Ei ole täällä ainakaan näkynyt...

wiidii

Jäsenlaskut ovat vielä hieman vaiheessa, lehti lähteepi sen jälkeen liikenteeseen. Ei pitäisi mennä enää kauaa.  :yes:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Ok. Olettehan muuten huomioineet, että jos vuosikokous on edelleen tarkoitus pitää 25.3., niin kokous ei tällöin ole laillinen, koska kokouskutsu pitäisi sääntöjen mukaan olla vähintään 7 päivää ennen kokousta jäsenillä.

lentsu

Olemme huomioineet. Teimme kaikkemme, jotta lehti tulisi ajoissa jäsenille, mutta se ei nyt onnistunut. Jouduimme melko mahdottoman aikataulun eteen, kun kukaan hallituksen jäsenistä ei ajoissa tiennyt, että vuosikokous täytyy sääntöjen mukaan pitää ennen maaliskuun loppua. Sen jälkeen toimimme niin nopeasti kuin pystyimme, mutta aina parhaansa tekeminen ei riitä. Näkisin niin, että meillä ei ole nyt muuta mahdollisuutta kuin pitää se kokous "laittomana" ja kutsua sen jälkeen "laillisesti" koolle esimerkiksi Lahden näyttelyn yhteyteen ylimääräinen yleiskokous, jossa asiat käsitellään uudelleen/laajemmin. Emme voi peruuttaakaan kokousta, koska jos emme pidä sitä maaliskuun loppuun mennessä, rikomme siinäkin yhdistyksen sääntöjä. Eli tilanne on sellainen, että voimme ainoastaan toimia tällä tavoin parhaamme mukaan.   :juuu:

erya

Eikös yhdistyslain mukaan tällaisessa tapauksessa kokouksen päätökset ole sen 3 kk moitteenvaraisia, jonka jälkeen niistä ei voi enää valittaa? Eli eihän sitä välttämättä tarvitse uutta kokousta pitää myöhästyneen kutsun takia.

lentsu

Me joudutaan nyt pitämään uusi kokous ihan siksikin, että yhdistyksen tilinpäätös ei ehdi sunnuntaiksi. Mutta eipä tuo haittaa kutsua ylimääräinen yleiskokous koolle tosiaan vaikkapa Lahteen. Meillä on sitten siihen kokoukseen useampiakin asioita listalla. Soitin tänään yhdistysrekisterin lakipalveluun, niin nytpä ainakin menee kaikki pilkulleen oikein.  :icon_cool:

Lakiasianmiehen mukaan kutsun suhteen kokouksen koollekutsumisessa olisi virhe, joka ei sinänsä haittaisi jos kukaan ei siitä valittaisi. Mutta jos joku keksii asiasta tehdä valituksen, voi kokoukset skipata sillä valituksella.

Eve87

Tänään kolahti postiluukusta ihan yllättäen. Luin tietenkin heti läpi.  :icon_e_biggrin: Nauroin Ilta-Hamsulle, hauska lisä tuonne väliin  :futschlach:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Meven

Jihuu, tänään tuli ihan eka Poskipussi mulle! Vaikutti hyvältä, vielä en oo ehtinyt kunnolla lukea. :)

lentsu

Ilta-Hamsu oli paras!  :haha: "Hamsteria hyvinpideltiin Korpikankaalla..."  :icon_cheesygrin:

agilityhamsterit

voiko tuohon s-postiin vielä lähettää kuvia?:)
"T o r s t i", talvikko 1.5.2008-21.4.2010
"S i m o", syyrialainen 14.1.2010- 22.5.2012
"S u l o", talvikko 7.3.2010- 2.10.2012
"S a u l i",syyrialainen 10.2.2012-24.6.2013
Kiefer Kevätkaste "Mötkö", syyrialainen 4.7.2013-

Ely

Se ohje hamsterin ostajille oli hyvä, samoin Chris Henwoodin haastattelu :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Lainaus käyttäjältä: agilityhamsterit - 30.03.12 - klo:22:40
voiko tuohon s-postiin vielä lähettää kuvia?:)

Voi lähettää, otamme niitä erittäin mielellämme vastaan!

Minnaw

Oli kyllä mukava lehti, kiitokset!  :peukku:
Oxalis - talvikkokasvatus