• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Ninde

#15
Eikös tuota alaikärajaa laskettaessa nimenomaan lasketa todellista kulunutta aikaa, kun ei pyöristetä kuukausia kolmeenkymmeneen päivään. Hamsterin tulee viimeistään näyttelypäivänä täyttää 2 kuukautta, riippumatta siitä montako päivää noihin kahteen kuukauteen sisältyy.

lentsu

#16
Aina se on mennyt tarkasti syntymäpäivän mukaan. Monta kertaa on käynyt niinkin, että hamsteri on harmillisesti juuri näyttänyt avoimen luokan rajan, mikä taas ei ole nuorelle edullista, jos näyttää kersalta aikuisten keskellä, mutta niin se menee olipa kyseessä hamsteri-, kissa-tai koiranäyttely. Johonkin se raja pitää vetää tai muuten menee villiksi säätämiseksi, kun jokainen haluaa elukkansa tietysti siihen luokkaan jossa se juuri sinä päivänä on edullisimmillaan ja tietysti ylipäätään mukaan näyttelyyn.  :)

jensku

#17
Täältä ollaan tulossa.  :D Me tullaa tällä kertaa vain yhden voimin. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

KaisaM.

#18
Juu näillä näkymin tulossa jonkunnäköinen porukka mukana  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Karvakorvathamsula

#19
Todennäköisesti olen tulossa. Täysin sataprosenttista varmuutta ei vielä ole :) ... Mutta kyllähän se kiva olisi näyttää meidän Tytti uudestaan ulkomuotoluokassa sekä ensimmäisen kerran lemmikkiluokassa  ;)
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Marla

#20
Saa nähdä, pääsenkö tuolloin tulemaan vaiko en. Vähän on vielä epävarmaa tuleminen. Eipä noita esitettäviä paljoakaan ole, mut enköhän jotain sakkia tuo, kunhan pääsisin ylipäänsä paikalle.

Nape

#21
Tulossa T.I.E.T.Y.S.T.I :D

tiiahei-

#22
Minä luultavasti tulossa kahden tai kolmen hamsun voimin..  Tällä kertaa olisi kiva, jos Tuijakin täyttäisi jokaisen kohdan arvostelu kaavakkeesta, koska petyin vähän Grand galassa, kun oli täytetty vain puolet ulkkiksen kaavakkeesta ja nekin 1-2 sanaisia. Itse en tietenkään voi vaikuttaa tuomariin, mutta ois kiva saada paperi kokonaan täytettynä  ;)

Mustikkamaan

#23
^Joo kyllä jokaiseen kohtaan on tarkoitus sanoa jotain, ens kerralla tarvittaessa briiffataan sihteeriä tästä asiasta :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

tiiahei-

#24
Okei juu hyvä.. Ei ollu tienkä mun tarkotus alkaa valittamaan, mut ajattelin vaa huomattaa ku oon kuullu et muitakii ois vähä pänniny nuo tyhjät kohdat :D

Sabat

#25
Tulen aivan varmasti! Kun kerran omassa kylässä on!:D ihka ensimmäistä kertaa hamsut ka minä aateltiin tulla. Pienenä ongelmana vain on se että miten samalla olevien hiirinäyttelyiden käy että onko päällekäin ja jne. Mutta uskoisin että tulen ja lapsukaisten omistajat tulevat kanssa.:)

Vevve

#26
Lainaus käyttäjältä: "Sabat"Tulen aivan varmasti! Kun kerran omassa kylässä on!:D ihka ensimmäistä kertaa hamsut ka minä aateltiin tulla. Pienenä ongelmana vain on se että miten samalla olevien hiirinäyttelyiden käy että onko päällekäin ja jne. Mutta uskoisin että tulen ja lapsukaisten omistajat tulevat kanssa.:)

Hiirinäyttelyt järjestetään samassa paikassa! :)

Sabat

#27
Niinhän ne on mutta aikataulullisesti että kerkeenköhän kumpaanki?:S

Ninde

#28
^Ei kai tuossa nyt sen suurempaa ongelmaa tule, kun hamsut voi ilmoittaa etukäteen (ja näin kannattaa tehdäkin, että mahtuu mukaan) ja siellä kuitenkin on assarit jotka vie hamsut arvosteluun, eli omistajan ei tarvitse itse muuta kuin huolehtia hamsut aamulla oikeille pöydille.

Sabat

#29
Noh sitten.(: eka näyttely hamsujen kanssa enkä oikein tajunnu tota...  :oops: