Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Dan

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"
Lainaus käyttäjältä: "Dan"Mitenkäs asiointi messuilla onnistuu (esim. jos haluaa mennä pentunäyttelyä seuraamaan), kun hamsteria ei saa jättää ilman valvontaa eikä sen kanssa saa kierrellä messualueella? Pitääkö hommata joku vahtimaan hamsteria? (Vapaaehtoisia? xD )
Kyllä hamsterit voi jättää bokseihinsa (ja boksit SHY:n osastolle) kun lähtee kiertelemään messuja. En tiedä mistä nappasit tuon, ettei hamsteria saisi jättää ilman valvontaa (petexpon sivuilta?), mutta luulempa että se on tarkoitettu vain vapaana oleville eläimille. :)

Tosiaan näyttelyvahvistuksessa lukee näin: "Eläimen kanssa kierteleminen messualueella ei ole sallittua eikä eläintä saa myöskään jättää ilman valvontaa." Mut niin no, onhan se hamsteri valvonnan alaisena siellä SHY:n osastolla :D.
Ekaan hamsterinäyttelyyt lähtevällä taas vähän kysymyksiä :D:
milloin hamsterin kanssa tulee olla näyttelypaikalla, silloin 9:30 eli puoli tuntia ennen kuin ensimmäisen luokan arvostelut alkavat vai puoli tuntia ennen kuin oman luokan arvostelut alkavat? Vai kerrotaanko tähänkin kysymykseen vastaus sähköpostiin (käytin sähköposti-ilmoittautumista) ilmeisesti tänään saapuvassa viestissä? Olin kyllä lukevani kaikki yhdistyksen sivuilta löytyvät hamsterinäyttelyihin liittyvät ohjeet ja kaavakkeet, enkä muistaakseni tähän kysymykseen löytänyt vastausta :oops: .
Okei, kiitos kovasti tiedosta :). Pitänee siis käydä eläinkauppavirailulla ennen näyttelyä!
Ensikertalaisena kyselisin, että voinko tuoda hamsterin tällaisessa (koko 40x25x25cm) kissan kuljetusboksissa? Boksin väri tosin poikkeaa kuvasta melko radikaalisti, mutta sillä nyt ei varmasti ole väliä :D. Oven pinnat päällystetty varmuuden vuoksi jyrsijä-/myyräverkolla, ettei hamsteri pääse sieltä läpi.
Mä tuun kanssa lauantaina, hamsteri ilmoitettu lemmikkiluokkaan :).
Meillä Dannyn terraario on mun huoneessa, samoin gerbiilien terra, jotka nekin metelöivät ihan mukavasti. Meteli häiritsi alussa kauheasti, mutta kyllä siihenkin tottui :). Öisin en koskaan herää minkäänlaiseen meteliin, nukahtaminen tosin saattaa joskus olla melko vaikeaa. Korvatulpat on aika kivat!  :lol:  Poika pitää meteliä lähinnä juomapullon kanssa ja jyrsimällä pahvia.