• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

varjola

#30
Mahtavaa kun kotipaikkakunnalla on näyttelyt. Ei tartte lähteä kauas, aiemmin en itse asiassa ole vielä viitsinyt lähteä olleskaan. Näyttelypaikkakaan ei oo kovin kaukana.

Ja ihan tälleen nyt vinkvink kaikille, ketkä Lahden näyttelyyn on eksymässä, että täällä ois yksi innokas ostaja luonnonvalkoiselle naaraalle.  :D

Hamsutin86

#31
Taidan jättää assari homman tällä kertaa väliin. Lahessa ja nautin näyttelystä muuten vain, mikäli paikalle pääsen.

Hemulitin

#32
Voiko sinne "turistiksi" tulla, oman hamsterin kanssa jos sen kuljetusboxiin laittaa?

Maiju*

#33
^ Miksi hamsteri pitäisi ottaa mukaan, jossei sitä näyttelyyn ilmoiteta?
Turhaa stressiä vaan tommonen turhanpäiten ees taas kuskailu.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Hemulitin

#34
Äshh.. Näkis tuokin tyllerö maailmaa. Yritän ainakin olla paikanpäällä katsomassa!

minni15

#35
onko se näyttely millon siis koska etusivun kautta mentäessä kalenteriin näyttely pv oli joku 4.10 tai sinnepäi... onko se muuttunut nyt siis?..jälleen :)
talvikko naaras hipsu syntyi 10.2.2011
syrkki poju Nalle syntyi 15.9

mirauh

#36
Meikäläinen osallistuu jos töitä ei osu samalle päivälle :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Anonymous

#37
Tulossa olen ja sopivasti satuu veljen 40v juhlat samalle päivälle jotka alkaa onneks 18.

GaneshaX

#38
Lainaus käyttäjältä: "Hemulitin"Näkis tuokin tyllerö maailmaa.

Hamsteri ei hyödy mitenkään sellaisesta. Kannattaa jättää rauhassa nukkumaan omaan häkkiinsä, jos ei osallistu mihinkään luokkaan  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hilssstu

#39
Meiltä tulee 2 syrkkiä ulkomuoto & lemmikkiluokkaan. :angel
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Sabat

#40
Millos näistä on tulos ilmoitus ja koska on viim.ilm päivä?(:

Saana

#41
^Ei nyt ihan vielä lähiaikoina. Kyllä niistä sitten ilmoitellaan täällä, ihan niin kuin aina ennenkin. Vika ilmopäivä on yleensä siinä viikkoa - kahta viikkoa ennen näyttelyä.

Katitar

#42
ai tätä on aikaistettu! ohops. pitääkin laittaa itelleen ylös että saa pyydettyä töistä oikeen päivän vapaaksi.  :D  tulossa siis näillänäkymin ollaan!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

yennni-

#43
nyt oon niin onnessani että huhhuh, PÄÄSEN TÄNNE ! olin jo ihan paniikissa että poikaystävällä menee kisat samalle viikonlopulle koska sit oisin varmaan sinne lähtenyt jos ois kutsu käynyt.. vaan ne onkin edellisenä viikonloppuna :p jesjesjes !
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

jensku

#44
Kylläpä aika menee nopeesti. tääkin näytsi on pian. :) Tosi kiva päästä taas noitten omien kaa näytsiin, kun viimeeks oltiin lempäälän juhliksessa. :D

Innolla jäädään odottelemaan. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks