Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

Minski

Millaisia pesämökkejä hamsuillanne on ? Kuviakin saa laittaa, jos on :)

Meillä suositaan pahvimökkejä nykyisin kaikilla hamsuilla. Ne on käteviä ja halpoja :yes: Ja hamsuilla on tekemistä, kun jyrsivät niihin omia muotoilujaan :) Kätsyimmiksi syyrismökeiksi olen todennut nämä tämmöiset suklaapatukoiden laatikot, joita hamstrailen aina karkkihyllyiltä :D

Noi on just sellasia syyriskokosiakin :)

Roboilla meillä on vähä pienempää mallia olevat pahvilootikot, mutta niistä ei nyt ole kuvia.
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

Melli tykkää asua pahvilaatikoissa, koska niiihin voi aina nakertaa hätäuloskäynnin :D. Holtti nukkuu  pääsääntöisesti myös pahvilaatikossaan, mutta välillä se nukkuu myös tässä:

KaisaM.

Meillä on vähän kaikenlaisia. Pahvilaatikot on kyllä hyviä, mutta niitä ei saa oikein mistään. Vai saako niitä viedä kaupasta ihan oikeasti?  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Maikkis

Minski

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Pahvilaatikot on kyllä hyviä, mutta niitä ei saa oikein mistään. Vai saako niitä viedä kaupasta ihan oikeasti?  :D
Saahan niitä kaupoista vaikka miten ja paljon :yes: Mä hamstraan niitä tosta Prismasta aina kauheet kasat, kassalla vaan sanon, että otin taas tämmösen korillisen näitä tyhjiä pahvilaatikoita :D Tottahan niitä saa kaupoista ottaa, roskiinhan ne litistää ne kaikki tyhjäks menneet pahvipakkaukset.

Lainaus käyttäjältä: "MaikkiS"Meillä kaikkien syrkkien suosikkeja ovat kaurahiutalelaatikot. Juuri sopivan kokoisia syrkille, ja hamsu voi mielensä mukaan muotoilla itse pesän kulkuaukot.
Kaurahiutalepakkaukset onkin muuten tosi kivoja, meillä hamsupoikueet on tykänny kovasti niissä loikoilla, samoin kuin kukkaruukuissa :) Ja meidän Unna on niin laiska mimmi, että nukkuu vessa-astiassaan, ettei hädän tullen vaan tartte rasittaa itteensä liikkumalla xD
Hamsteriton tätä nykyä

mantsikka:>

Pahvilootia meillä :) Niitä tosiaan saa vaikka mistä ja poitsut tuntuu viihtyvän niissä.

?Lyllerö?

Juuh.. Minunkin Lylleröni??? tykkää nukkua pahvilaatikoissa. Ennen sillä oli vanha Domino- paketti, mutta se jyrsi sen niin rikkinäiseksi, että pahvia oli vähemmän kuin reikiä ;)  Mutta nykyään sillä on joku mikälie- laatikko :)
[size=85]

Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->

[/size]

Elliska

Mellin asumuksia täytyy vaihtaa vähintään kerran 2 viikossa, koska se on oppinut hamstraamaan kaiken ruuan sinne ja tekee sinne myös kaikki asiansa ;). Kaupoissa käyn usein hamstraamassa lisää pahvilaatikoita sille.

?lyllertäjä?

Mun syrkki hamsteri tykkää nukkua kukkaruukussa, pahvilaatikoissa ja sitten ihan tavallisessa mökissäkin joskus. Tää ei ihan liity otsikkoon mutta mitä te laitatte hamsuillenne pesänteko tarvikkeeksi? Itse olen laittanut heinää ja talous paperia joista hamsu on itse muokannut oman pesän  :)

Tarja

Meillä talvikot nukkuu joko Puutun mökeissä tai keraamisissa mökissä. Syrkillä on pahviloota mökkinään.. joka kyllä on ihan kohta syöty loppuun..  :grin

viiru

Täytyypä minunkin lainata Minskin ideaa ja hankkia meille noita karkkipahvilaatikoita, näyttävät oikein mainion kokoisilta syyrialaisille. Tällä hetkellä meillä on hamstereilla pesäkoloinaan puutunneleita, pahvilaatikoita ja parilla on myös tehdasvalmisteisia pikkumöksiä. Puutunnelit ovat täällä päin olleet kyllä ehdoton suosikki, lisäksi näyttävät oikein kivalta terraariossa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mappe

turhake

Meil on pääasiassa ihan puisia hamsterimökkejä. Muutamilla on lisäks kukkapurkkeja ym. väkerryksiä ja kääpiöllä on tollanen keraaminen kurpitsa :D
[size=85]Onni<3
[/size]

PiiaL

Meiltä löytyypi puisia mökkejä ja hamstereiden suosiossa olevia pahvilaatikoita mökkeinä. Pahvilaatikoista on mukavaa ajanvietettä, kun niissä voi nukkua ja niitä voi aikansa kuluksi myös jyrsiä. Kaikki elintarvikkeista ja muista jäävät sopivan kokoiset pahviset pakkaukset pääsevät meillä hyötykäyttöön.

Riikka

meiltä löytyy sellainen ihan normaali mikälie puutu mökki, jossa on ovi ja ikkuna ja vanhaherra menee aina ikkunasta, niin että takamus jää kiinni.
[size=85]Syyrialaisherra Touho
*26.6.05   †23.2.08