20.3.2010 Ulkomuoto- ja lemmikkiluokat hamstereille, OULU

Aloittaja Aya, 07.01.10 - klo:17:06

Marla

^ Onhan tuota ennenkin harrastettu, että hamsterit ovat olleen näyttelyissä jonkun muun kuin omistajan huostassa, varmaan kaikkialla passaa moinen. :)

Onneksi tässä nyt on vielä hyvin aikaa pohtia ja suunnitella, lähtisikö ja miten nuo kuviot järkkäilisi...

Pertti

Tietysti lähdet! Oulun näyttelyissä on aina ihan huippua  :)
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Marla

Olisi tosiaan kiva päästä vähän kauemmaksikin katsomaan meininkiä. :) Ja kun viime vuonna jäikin välistä ikävästi, vaikka piti lähteä...
Jos nyt ei ihmeitä satu, enköhän minä jotenkin hankkiudu tuonne.

Aya

Lainaus käyttäjältä: "Pertti"Tietysti lähdet! Oulun näyttelyissä on aina ihan huippua  :)
Niiijjust!  Ei muuta ku reissuun vaan, mikä sen kivempi syy reissata ku hamsterinäyttely XD

Ja tokihan se onnistuu, ettei omistaja itse ole paikan päällä.

Pertti

Sinivalkoiset siivet  :lov

Hamsterinäyttelyn varjolla on aina kiva reissata, tulee oikeesti lähdettyäkin!
Kyllä aina yhen voi ottaa!

heidikoo81

Marla

Lainaus käyttäjältä: "heidikoo81"Hei, kyselisin sellaista että tuodaanko jyrsijänäyttelyihin yleensä hamstereita näytille? Olisin halukas ottamaan syyrialaisen hamsterin tai talvikon. Kotona jo asustaa yksi syyrialainen. :)
Kyllä niitä jonkin verran näkee myytävänä, mutta on ollut näyttelyitä, joissa ei lainkaan ole ollut myytäviä eläimiä - riippuu niin paljon tapauksesta.
Varminta olisi katsoa joltain kasvattajalta poikasia ja kysellä niille kyytiä näyttelyihin - minä olen erittäin suurella todennäköisyydellä tulossa Tampereen suunnalta, ja voin periaatteessa napata kuljetettavaksi hamsun/hamsuja joko Ouluun tai Oulusta Tampereelle (ihan näin yleiseen tietoon myöskin).

Hami

Niin siis pääsemisenihän riippuu siitä saanko töistä vapaata. Kun työ vuoroista ei harmainta hajua ja joudun vaihtamaan sen viikonlopun mikäli en vapaaksi sitä saa.

Ja haluja tottakai on mukaan tulla! :)
Olen muutamissa näyttelyissä pyörinytkin jo ja mukava on tavata uusia ihmisiä. :)

Ilmoittelin jo kaksi hamsua sekä tuon kluppamme. Eläimet joka tapauksessa tulevat, pidetään nyt vain peukkuja että se v-loppu ( tai edes näyttely lauantai ) on minulla vapaata! :)
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Marla

Tottakai Tampereen kv -näyttely on samana päivänä, eli taitaa jäädä (taas) tulematta... :roll: Tyypillistä.

Sintturainen

Nostellaas kun viimeinen ilmopäivä lähestyy. Eikö etelästä ole kukaan tulossa Ouluun? Siis muitaku Pete  :D

Rose

^^ tulisin jos olis kyyti yms ;D ja pitää vielä ostaa uus boksi ku en haluu ottaa tota aladinoo.

PiiaL

Me suunnataan Ouluun täältä P-Savosta :) Onko muuten tässä näyttelyssä voimassa se pykälä, että veteraanin saa ilmoa ulkomuotoluokkaan ilmaiseksi, niin kuin SHY:n näyttelyissä?

Sintturainen

Kysyin vielä varmuuden vuoksi, ja näyttelyssä on kaikille samat maksut, niin vetskuille kuin koe-ja ei-standardeille. Eli ei oo ilmaisia ilmoja tai alennuksia millekään.

Aya

Nyt kaikki sitten niitä ilmoja tulemaan! Viimeinen ilmopäivähän on 5.3, joten vielä on pari päivää aikaa! Mulla on itelläkin vielä hieman pohdinnassa, et josko sitä kuitenkin pari vanhusta ottais mukaan...

Enkeli89

kyytiä tänne kaipailisin; itselleni ja yhdelle kaniboxille!
asun haapajärvellä,mutta nivalaan taikka 4-tienvarteen pihtiputaan ja pyhäjärven väliin hilppaseminenkin onnistuu-ja poiskin olisi mukava päästä :)
bensoihin voisin osallistua tietysti!

voipi yksäröitä tai heittää viestillä 0442973606
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"