Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jennskii

Juu näin itsekin ajattelin.
Kaveri pyysi puolestaan kyselemään, hänellä kun ei ole nettiä juurikaan nyt käytössä. Hänelle syntyi jo jokunen aika sitten neljä syyrialaista, kaikki cinnamonia.. Ja edelleen tämä asia häntä mietityttää niin lupauduin kyselemään.

i. Kyyhkynharmaa

eeiie. Soopeli
eeie. Kyyhkynharmaa
eee. Normaali umborous.

Siinä on poikasten sukua niin paljon kun on tiedossa ja siis kysymys onkin, eikös täältä olisi pitänyt tulla jotain muuta kun cinnamonia?
Poikueen isä on erittäin hailu mu-ke, en ainakaan usko että olisi umborous. Ohessa kuva.

Tuo cinnamon näytti alkuunsa kyyhkikseltä kunnes 2vk iässä alkoi tulla myös oranssia väriä.
Noilla on molemmilla poskimerkit, kai tuo uros on vaan todella harmaa cinnamon. Tosiaan nuo aiemmat cinnamonit eivät ole olleet noin harmaita.
Eipä antanut edelliseen lisätä uutta kuvaa, joten laitetaan näin. Tässä siis toinen kuva pojasta. Toki voi cinnamon olla, sitä en sano, mutta aiemmat mun kasvattamat cinnamonit on ollu oransseja eikä missään vaiheessa noin harmaita.

Puhelimella otettuja, joten laatukin sen mukainen.
Kuvassa näyttää kyllä cinnamonilta, mutta todellisuudessa karva on kyyhkynharmaa ja pää keltainen. Koitan saada parempaa kuvaa vielä.

Ja alempaa joo arvelinkin cinnamon kilppariksi. Tuo jätkä vastaa mielikuvaani kyyhkynharmaa-hunajasta, mutten ole sellaista koskaan nähnyt niin en ole varma.
Näiden pari viikkoisten värit vielä hieman mietityttää. Isä musta-keltainen ja emä cinnamon.

Jälkimmäisen väri on todellisuudessa harmaampi ja ensimmäinen on kilppari. Molemmat punasilmäisiä.

Vanhemmat ovat musta ja mustakilpikonna. Isän vanhemmat on väitetty olevan musta vn ja shampanja ja emän vanhemmat on normaali ja musta-keltainen vn. Isän suku on kyllä kuulema hieman mysteeri kun isän kasvattaja kertoi samassa poikueessa olleen mustaa, cremee ja ps cremee ja nyt tämä minun hamsterini kasvattaja oli tehnyt isällä toisen poikueen ja sieltä oli tullut lk creme naaraan kanssa pelkkää normaalia ja tuo lk creme naaras kantaa myös punasilmäisyyttä, niin eikös sieltä olisi pitänyt tulla jotain muutakin kuin normaalia?

Hamsterin korvan iho näyttäisi olevan harmaa ja korvien karvat ovat valkoisia.
Kuvaa ei ole tarjota, mutta ostin mustakilpikonnan jolla on valkoiset korvat ja on hieman "harmaampi" kuin mustat joita olen nähnyt. Kavattaja kertoi poikueessa olevan kaikilla poikasilla valkoiset korvat kuten poikueen isällä.
Onko tuo nyt sitten musta?

Kuvaa voin laittaa kun saan sellaisen aikaiseksi.