• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Ekan hamsterinne tarina

Aloittaja KinuskiToffee, 15.01.10 - klo:16:20

« edellinen - seuraava »

desrosiers

Vaikka täältä talosta on aikojen saatossa riittänyt elukoiden karvaa vaikka kaikille suomen kansalaisille jakaa, itse hamsterin ostaminen oli vahinko, eikä sitä oltu ajateltu tippaakaan etukäteen.

Vaikka täällä olikin koiraa ja kissaa, mä halusin jonkun pikkulemmikin, minkä kanssa voi viettää aikaa päivittäin. Ensiksi ajattelin ostaa tuliliskoja, mutta ne jäivät unholaan, sillä huomasin Pekan Akvaariossa syyrialaisen poikasia. Ensimmäinen hamsterini oli siis synttärilahjakseni ostettu Delfoin Zimba, valkokirjokilpikonna naaras, jonka nimesin myöhemmin Sinnaksi. Koska se oli ensimmäinen hamsterini, mä vasta opettelin sitä hoitamaan, eikä ollut vielä tietoakaan kuljetusbokseista...

No, Sinna eli lyhyen ja mukavan oloisen elämän, sillä dunaa siivotessani laitoin sen ämpäriin huoneeni lattialle. Sanoin vielä äidilleni, että "Pistä huoneen ovi kiinni, ettei kissat pääse huoneeseen". Hän kuitenkin jätti oven auki, eikä äkännyt makkarin sängyllä syvässä unessa olevaa kollikissaamme. Sittenhän Sinna oli mennyttä, sillä kissahan sen nappasi. Sain kullanmurun 03.09.-09, ja se eli vaivaiset 2kk. : / Ainaki otimme kaikki opiksemme siitä, että huoneen ovi pysyy kiinni hamstereita käsitellessä, oli kissoja talon sisäpuolella tai ei.
- Benji, syyrialainen uros, normaali (s. 20.04.-11)
- Thomas, roborovski uros, valkoinen laikukas (s. 03.11.-11)
- Ruotsalainen Ruttukuono a k a "Kludd", syyrialainen uros, kyyhkynharmaa (s. 04.04.-12)