Savon kani- ja jyrsijäyhdistys etsii nyt aktiiveja!

Aloittaja Saraza, 21.06.11 - klo:16:06

Saraza

Yhdistys on viettänyt hiljaiseloa pari vuotta, mutta koska sehän ei ole tarkoitus, niin nyt olisi tarkoitus saada uusia aktiiveja kasaan ja tapahtumia Savoon!

Mikäli haluaisit siis Savoon toimivan kani- ja jyrsijäyhdistyksen, sekä tapahtumia ja toimintaa, nyt on aika tarttua itse toimeen. Tarvitsemme yhdistystoimintaan monta aktiivista ihmistä, joilla olisi aikaa, hermoja ja intoa tätä hommaa tehdä. Mikäli sinä ja/tai tuttusi olette kiinnostuneita ilmaise mielenkiintosi tässä. Kesänaikana olisi tarkoitus kokoustaa yhdistyksen tulevaisuudesta ja lyödä asiat lukkoon. Jokainen, joka tahtoo vaikuttaa asioihin on tervetullut mukaan.

Saara Hyrkäs
SKJY:n jäsensihteeri & webmaster

Minut saa tarvittaessa kiinni sähköpostista ranssaa[AT]hotmail.com

Lisätietoja yhdistyksestä voi kysellä minulta tässä, yhdistyksen nettisivut ovat nyt poissa käytössä, mutta palaavat toki toimintaan myöhemmin.

Anonymous

Minkälaista apua tarvisi? Mie tekisin mielelläni jotain.

Saraza

Me tarvitaan nyt ihan kaikenlaista apua, pitäisi muodostaa uusi hallitus, koska vanhassa on liikaa ihmisiä, jotka tahtovat hommastaan pois (eivät ehdi hoitaa tehtäväänsä), josta aiheutuu tämä yhdistyksen hiljaiselo. Tärkeintä olis siis saada sellainen uusi hallitus, jossa jokainen ehtii ja voi hoitaa tehtävänsä. Uusi hallitus voi sitten päättää mihin suuntaan lähtee yhdistystä viemään, eli millaisia tapahtumia lähtee järkkäämään, mille paikkakunnille, jne. Hallitukseen tarvitaan siis varsinkin täysi-ikäisiä ihmisiä, mutta kaikki nuoremmatkin ehdottomasti ilmoittautukaa ja mukaan kokoukseen! Kaikille kyllä riittää tekemistä ja annetaan vastuuta sen mukaan kun haluaa ottaa.

Mikäli uutta hallitusta ei saada kootuksi, lopetamme yhdistyksen, sillä tämä hiljaiselo ei ole mitenkään järkevää. Yritän nyt kartoittaa olisiko mukaan tulevia ihmisiä tarpeeksi, että olisi jotain toivoa saada uutta hallitusta pystyyn ja toisaaltako nähdäänkö yhdistys miten tarpeelliseksi tällä hetkellä.

nennu

Olisin kiinnostunut yhdistyksessä toimimisesta.Olisi todella mukava saada tännekkin päin maailmaa aktiivisempaa toimintaa jyrsijöillekkin.

Saraza

Hyvä, että kiinnostuneita löytyy. Parit sähköpostit ja pikaviestitkin on tullut. Eri lajien harrastajilta, mikä sekin on hyvä juttu. Ilmoittelen jahka tiedetään milloin kokoustetaan.  :)