Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

KaisaM.

^^Juu sen perusteella mitä viikon ikäisestä näkee niin näyttää siltä että on kilpparilaikkuja ihan kivasti  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

Oii, kilppari lapsii Fannilla. ihanaa.  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Rose

Meillä yhdistettiin äsken Cayla Caressa pk musta ja Argon lk hopsu :) Saa nähä onnistuko.

Anonymous

Huomenna lähtee toinen nappula maailmalle  :(  No onneksi menee sellaseen kotiin ettei tartte murehtia hyvin voinnista ja tulen varmasti näkeen näyttelyissäkin pikkuista  :lov

Ken_G

Juu pidetään poitsua kuin kukkaa kämmenellä, ja näyttelyissä voit tulla paijaamaan kasvattiasi  :)  :D

Anonymous

^Juu Pekka todella mielelläni pojan sulle tänään luovutan ja totta kait tulen lähmiin sitä joka näyttelyssä missä vaan ollaan samaan aikaan  :) Ihana kun on jokaiselle poikaselle mahtavat kodit.

tammenterho

Meidän syrkkimuksuista osa on lähtenyt jo maailmalle. Robomammalle tuli tuplat  :lov Toivottavasti olis huskeja tässäkin poikueessa.

wiidii

Meillä väheni viikonlopun aikana poikasista yksi, raatoa en onneksi löytänyt eli eiköhän se mennyt kokonaan emon suihin sitten. Viisi on pääluku nyt, ja kaikki muksut näyttivät mukavan potrilta, eli toivottavasti selviät. Suloisesti laikuttunut kilppari näkyi olevan joukossa, lisäksi kolme muuta tummaa kaveria ja yksi vaalea kaveri, joka on sitten kyyhkynharmaa tai kyhu. Jännää.  :D  Tiistaina ikää onkin sitten viikko.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

Meillekin taitaa olla tulossa uusia muksuja, juuri ennen kuin kesällä syntyneet robolapset ehtivät uhkaavasti vähetä osan muutettua jo uusiin koteihinsa. Gallivarda  :lov taitaa tulla uudelleen isäksi, tällä kertaa portugalilaisvanhemmista syntyneen Bric'A-Brac-tytön alias Bambin kanssa. Mathilden kanssahan se teki nätin poikueen keväällä, jolloin se muutti suoraan uuden morsmaikun luo, mutta sittenpä ei olekaan mitään tapahtunut... ennen kuin nyt näyttäisivät naaraan kyljet olevan lupaavasti koholla.  :)

Ja sitten, mun piti odottaa Lahden näyttelyn jälkeen, ennen kuin astuttaisin Liinan, mutta kohtalo tai oikeastaan Liina itse puuttui peliin: se jyrsi itsensä ulos dunasta ja karkasi etsimään urosta. Ei päässyt kenenkään luo, mutta minä löysin neidin ja - hirveässä kiimassa! No, jotenkin ajattelin, että jos näin on ollakseen ja joka tapauksessa sen astuttaisin, tavatkoon Lantsun jo sinä iltana. Nyt se on EHKÄ tiine.

Taas on odottelua ilmassa sekä syrkki- että roborintamilla.  :P

KaisaM.

On tämäkin, että just kun meinaa lopettaa koko hamsuharrastuksen, niin suunnitelluissa "viimeisissä" poikueissa on sitten sellaista sakkia, että ai ai ai.  :lov  Fannilla tosiaan upea kyyhkis vkkk naaras ja kyhu vn uros. Hilmalla on NELJÄ kyyhkynharmaata kilpikonnaneitiä (laikkuja näkyy myös kivasti  :sydan ), myöskin nätti kyyhkynharmaa vkkk ja sitten kyhu vn uros.  :sydan  No pakkohan se on molemmista poikueista ihanat kilpparit jättää kotiin ja jos niillä sitten joskus lapsia... Siinä se mun lopettaminen.  :roll:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Eve87

^ no se oli sitten tarkoitettu, että sun pitää jatkaa :D Onnea kauniista lapsosista  :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Kaisa: Niin se vaan sitten kohtalo puuttui peliin  :D

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."On tämäkin, että just kun meinaa lopettaa koko hamsuharrastuksen

Miten niin lopettaa? Liian moni tuttu kasvattaja on jo lopettanut, sä et kyllä saa lopettaa.  :huh

Anzukka

Meillä on nyt viikon ja kolme päivää vanhoja, ihania palleroita ja kaikki oli ainakin saanut syödäkseen :D  Yksi normaali/hopsu valkolaikukas uros ja neljä luonnonvalkoista tod.näk. valkotäpläistä, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa(?) :) Oi kunpa laikku kasvattaisi itselleen pitkän satiiniturkin.  :lov

Pitää varmaan ottaa kuvia heistä tuonne vaavikuvaketjuun ensi viikolla :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

lentsu

Meillä Bambi poksahti sitten eilen, joten roboillakin on nyt syyspoikue talossa.  :sydan