• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Saana

#165
Saa tuoda tavaroitakin myyntiin. Näyttelyn ilmoja koskevista asioista voipi laittaa mailia osoitteeseen mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com. Marla vastailee sitä kautta sitten. :)

Anonymous

#166
Oho en oo tota osotetta huomannutkaan vaan laitoin marlan omaan säpostiin. :|

spellcaster

#167
Joo minäkin laitoin Marlalle postia omaan osoitteeseensa, toivottavasti huomaa sen sieltä lukea.

Saana

#168
Eiköhän se huomaa. :D Heidi oli vaan ystävällisesti tehny oman lootikon ilmoille niin sieltä on huomattavasti helpompi ilmoja katsella.

Marla

#169
Juu, ei haittaa, vaikka tulevat mun omaankin postiin. :) Mieluummin tietty tuohon näyttelypostiin, mutta ei missään tainnut olla ohjeistusta sen tarkemmin, mihin postiin laittaa korjaukset, eli no probs.

wiidii

#170
Pitäisikö muka pystyä jo ilmoittamaan hamsunsa?  :teipit  Mun hamsujen paperit on ammiella rekisteröitävänä, kai pitää kaivelle kotisivuilta tiedot ylös.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#171
Enää muutama tunti aikaa ilmoittautua!

Kuittaukset ilmoittautumisten vastaanottamisesta ovat nyt lähteneet matkaan. Jos et jostain syystä saa omaasi ja tiedät ilmoittautuneesi netin välityksellä, laita sähköpostia osoitteeseen: mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com. (Yhden henkilön pampulaah -alkuisesta sähköpostiosoitteesta viesti tuli bumerangina takaisin.)
Tänä iltana ilmoittautuvat saavat kuittaukset ilmoittautumisajan päättyessä keskiyöllä.

sarsu

#172
Saiskohan sinne myyntipöytään viedä ilmaiseksi annettavia tavaroita? Jos lätkäsis vaan paperin missä lukee että on ilmanen. Saa sitten ottaa kuka haluaa ja tarvitsee.  :)
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Saana

#173
^Totta kai!! :)

jonna

#174
APUVA! Voinko laittaa ilmot normisähköpostilla(mikä osoite?), toi lomake ei toimi mulla vaan herjaa kaiken aikaa että täytä pakolliset kohdat, ja kaikki lootat on täytetty??!!

MirkkuH

#175
^laitoitko sen alla olevan laskutoimituksen tuloksen siihen alas?

...just sain ilmoitukset lähtemään...en tiedä menikö ihan nappiin :oops:

jonna

#176
Joo laitoin.

Saana

#177
Jos ny tulee ihan hirvee paniikki ettei kaavake toimi niin laittakaa vanhassa muodossa ne ilmot osoitteeseen mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com :)

Marla

#178
Jos epäilee mokanneensa, kannattaa myös silloin laittaa s.postia, jotta saadaan tarkastettua asia. :) Itse käyn nuo läpi, ja tietojen ollessa puutteellisia tai selvästi virheellisiä, otan kyllä yhteyttä.
Hallitus ottaa vastaan myös palautetta ilmoittautumiskaavakkeesta.

jonna

#179
Aah, ilmot lähti eikä sitten yhtään viime tipassa  xD  Viime hetken huumassa tuli sitten ilmottuakin, viidelläkympillä  :haha