Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

mirauh

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Lähteekö kukaan Turusta tänne? Jos ei, niin saisiko mahdollisesti Tampereelta kyytiä? Osallistuisin tietenkin matkakuluihin! Turku-JKL -juna lähtee niin myöhään aamulla, etten kerkeäisi näyttelypaikalle kuin vasta yhdentoista-puoli kahdentoista aikaan, ja kun harjoitusarvostelua olisi tarkoitus tehdä, niin ei paljoa auta tulla myöhässä.  :roll:  Tampereelle pääsen aiemminkin junalla tarvittaessa.

edit. Menen siis Marlan kyydissä, joten ei vanhempien autossa pääsekkään. Marlan kyydissä mahdollisesti, kannattaa kysyä!:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Vääntäkääs nyt rautalangasta tyhmälle..koskien kasvisluokkaa..."Eläinten tulee edustaa vähintään samaa perusväriä"... eli voiko ryhmän koota esim. soopelista ja hopeasoopelista?
Lainaus käyttäjältä: "Saana"^Voi. :)

Ei vaan ei voi. Eihän soopeli ja hopeasoopeli ole samaa perusväriä. Samaa perusväriä edustaisi esim. soopeli ja soopeli laikukas tai normaali ja normaali valkokirjokilpikonna. Ideana on se, että hamsujen perusväriä tulee voida verrata keskenään. Soopelilta ja hopeasoopelilta vaaditaan ihan eri asioita, eli niiden värisävyn samankaltaisuutta ei voi arvostella.

Mansikka

Tuota noin voiko lemmikki luokkaan osallistua ilman että ilmoittaa hamsterin etukäteen?
ja tarviiko hamsteria rekisteröidä ollenkaan ja ostin hamsterin lemmikki kaupasta niin en tiedä sen vanhemmista mitään ja se saattaa olla jopa ruotsista. :roll:
Minttu<3

Vevve

^Kannattaa ilmoittaa etukäteen. Jälki-ilmoittautuminen on kalliimpaa, ja jos osallistujia on paljon, jälki-ilmoittautujia ei oteta lainkaan. Rekisteröintiä ei tarvitse.

sarsu

Voi kääk, en ole yhtään varma laitoinko rastin tuohon että olen jäsen, keltähän tuota nyt pitäisi kysellä?  :c8  Meiltä tullaan kuuden hamsterin voimin.  :)

Miten toimii tuo myytävien hamstereitten tuominen näyttelypaikalle, tarvitseeko niistä maksaa mitään ja laitetaanko sinne joku lappu että "myydään hamstereita" vai mitenkä?  :D  Mulla olisi vielä kaksi kasvattia vailla kotia.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

spellcaster

^ Tuot vaan myytävät hamsterit sinne myyntipöytään ja laitat päälle lapun missä vähän kerrot hamsterin tietoja sekä omat yhteystietosi/tuntomerkit joilla sinut näyttelypaikalta löytää. Ei maksa sinulle mitään :)

nuhainen

Sanoin miehelle että pitää varmaan ottaa ylimääräinen boxi varuilta mukaan jos sattuu olemaan joku meidän näköinen elukka myynnissä  :mrgreen:  .
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Nannamanna

Tervehdys hamsteriystäväiset!  :)

Onko kukaan lähdössä autolla helsingistä jyväskylän näyttelyyn? Tarvitsisin autokyytiä helsingistä jyväskylän näyttelyyn ja takaisin helsinkiin. Osallistuisin luonnollisesti bensamaksuihin.

Vevve

^ Kyytikyselyt kuuluvat kyytipalstalle, ei keskusteluun!

GaneshaX

Onks ihan normia, että kun käyttää tota uutta sähköstä lomaketta, niin se ei lähettämisen jälkeen kirjaa itteään mitenkään ulos tai lähetä sähköpostiin mitään varmennusta? (Niin kuin edellinen sähk. lomake teki)

Ylös tulee vaan pikkuriikkinen teksti Ilmoittautuminen lähetetty

Meiltä ei lähde, kuin yksi syrkki huvin vuoks mukaan. Ei oo mitään kaksisen näköistä sakkia meidän hamsulassa.

Myyntipöydälle saatan ottaa jotain mukaan  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

Marla laittaa vahvistuksen ilmottautumisen onnistumisesta sitä mukaa kun ehtii. Eli sitä samaa automaattiviestiä, ku aiemmassa kaavakkeessa oli, ei ny tuu.

GaneshaX

allsprite
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mansikka

Sarsu minkä näkösiä ja mitä rotua? :)
Minttu<3

Saana

^Hamstereiden myyntiasiat hoidetaan yksityisviestein. :)

sarsu

Nannamannelle ja Mansikalle laitettu yksityisviestiä. :)

Tuonne myyntipöytään saa ilmeisesti tuoda myös tavaroita myyntiin?

Marlalleko kannattaisi laittaa viestiä tuosta mahdollisesti ilmoittautumismokasta?