Juoksupallo

Aloittaja Santsa, 07.10.07 - klo:21:39

Nekku

Itse ostin 11eurolla juoksupallon. Mutta en oikein sitä sitten käyttänytkään.
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

Cindu

Ei toki kaikki mutta mitä itse olen nähnyt niin ovat olleet ahtaita.  :shock:
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

tyyppivaan98

En usko että hamsterit tykkäävät juoksupalloista. ;) Onko mahdollista kehittää jonkinlainen n.s aitaus? :pihalla:  Se voisiolla ihan mukava.

Tawu

^ onhan niille, mutta harvoin näkee. Ja ainakin se yksi minkä minä näin oli törkeen kallis, ja aika pieni. Koiranpentu aitaus.

Tässä pari kuvaa meitin rouvasta siellä pallossa (mukavat oltavat, vaikka pesupuuhiin ryhdyttiinkin)

Emmä haluu nyt paparatzia!

Haa, mä lähenki nyt tästä asioille, ettet sä ehi kuvata mua!

//http://i554.photobucket.com/albums/jj412/Tawu/20090123_6.jpg

Höpsö rouvasein.  :D
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

tintsku

^Näyttää kauhean pieneltä tuo pallo.

Itse en juoksupalloon hamsua laittaisi.

Tawu

Itse asiassa se ei ole yhtään sen pienempi kuin juoksupyöränsä, joka on 23 cm halkasijaltaan.  :|
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Anonymous

http://www.hauhau.com/netstore/product_ ... php?p=1326 Tuossa on vaihtoehto tuolle pallolle ja hinnallakaan ei ole mielestäni pilattu. Meillä on pallot molemmilla mutta nykyään käytämme todella harvoin ja tuollainen aitaus on tilattu. En ole juoksupalloa vastaan. :P

Mambo

Meillä juoksupallosta tykätään. En laita hamsua väkisin palloon vaan pistän sen terraan ja katson onko se sillä päällä että menisi itse sinne sisälle. Ja kun robo on kyseessä eikä sitä voi muuten kovin aukeilla paikoilla vapaana juoksuttaa, voi pallon sisällä oleminen tuntua robolle turvallisemmalta?

GaneshaX

Meillä on pari hyvää suurta palloa, mutta myös tuollainen aitaus. Ongelmana vain se, että pojat kiipeävät aidasta yli.

(pallot käytössä aika satunnaisesti, ihan ok ovat, kunhan huomioi esim. ajan)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

metsku

Meillä ei kyllä mitkään aitaukset pidättele tuota syrkkiä. Kaikista tulee yli. Meillä on yhteen aitaukseen kattokin mutta sieltäkin luikertelee pois ja sen lisäksi kun se roikkuu siellä katossa niin pudotus on aika korkea. Juoksupalloa siis aion ruveta käyttämään myös syrkillä.

tintsku

Meilläkin on samanlainen aitaus, jota tosin käytän aika harvoin.
Edesmennyt syrkkini pääsi aina kiipeämään reunojen yli.

Lennu

Itse en ole juoksupalloa hamstereilleni ostanut enkä luultavemmin tule ostamaankaan. Jotenkin hieman epäilyttävä tavara hamsterille.
Aitaus olisi erittäin kätevä mutta tällähetkellä on ollut ihan riittävä valinta hamsterin juoksenteluun turvallinen huone ja juoksupyörä.

Mikki

Juoksupallo on hyvä,Mikki käyttää sitä tosi ahkerasti. :)

Anonymous

Meillä oli mukana mummilassa pallot jotka oli suotavat käytössä koska kohta 16v kisuli asustelee myös siellä. Hyvä puoli on se että kissa pelkää meijän hamsuja kun haistattaa  :kieli

Cindy

Mää en perusta juoksupalloista.. eikö ne oo vähä vaarallisiakin? :o ainakaan mää en menis ostamaan.
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3