• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

Ananas

#60
APUA! Pitää pian panna vamhemmat maksamaan se "huikea" hinta.

nalli

#61
Me ollaan tulossa.
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

Marla

#62
Yhyy, Tamperelaisille tuli kimppakyydin suhteen mutkia matkaan - arvatenkin noin halpis vuokrabussi on buukattu kesäksi. :kieli
Mutta, täytyy kysellä muita sitten - ja tää porukkahan kans tulee vaikka mikä olis. Mä fillaroin koko sakki tarakalla jossei muuten. XD

Minski

#63
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Yhyy, Tamperelaisille tuli kimppakyydin suhteen mutkia matkaan - arvatenkin noin halpis vuokrabussi on buukattu kesäksi. :kieli
Mutta, täytyy kysellä muita sitten
Voi vee :(
No mut kysy sitä suunnitelma B:tä, tai C:tä, D:tä, E:tä jne :D

Lainaus käyttäjältä: "Marla"ja tää porukkahan kans tulee vaikka mikä olis. Mä fillaroin koko sakki tarakalla jossei muuten. XD
Mä varaan sit parhaimman paikan sun pyörästä !
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#64
^ Meiän pyöräkellarissa on tandempyörä.  :yea:

Toivottavasti ei kovin kuuma päivä olisi tällöin, niin ei hamsut paahdu autoissa. Kesällä on tää matkustaminenkin huolestuttavampaa, kuin viileillä keleillä, vaikka sillonkin ihan hysteerisenä asettelen lämmikkeitä paremmin ja laukkua paremmin ja niin edespäin, jottei hamsu vaan pääsis vilustumaan.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minnaw

#65
Tulossa ollaan!  :D
Edustus ei ole kummoistakaan, mutta mukava päivä se on aina ensisijaisesti mielessä!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Marla

#66
Jees... Olis pitänyt olla pari kuukautta aiemmin tota minibussia kyselemässä, mutta onpahan nyt tamperelaisilla kulkupeli. Äiti lupas kustantaa dieselit. :) Ei vaan ollut tarjolla kuin koko viikonlopun vuokra.
Että ei kai sitä tandemia tarvita.

Voisin tänään myöhemmin perustaa oman kyytitopicin.


//edit.

Ja tässähän tämä: viewtopic.php?f=39&t=7146

Jane_O

#67
Minäkin olisin pitkästä aikaa viimein tulossa näyttelyyn. Hirmu kivaa nähdä ihmisiä pitkästä aikaa :)!
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Saana

#68
^Mustki o kiva nähä sua pitkästä aikaa näytskässä! :)

Minski

#69
Joo kyl ihan luvattoman kauan on Jaana pitäny jotain ihme taukoo :) Mä muuten muistan vieläkin elävästi kun näin Jaanan ekan kerran, se oli Pinan näyttelyssä Pirkkahallissa joskus monta vuotta sitten :)


Keskiviikkona (Minnan päivänä, krhm :D ) on sit vika ilmopäivä. En oo vielkään edes miettiny keitä otan mukaan, miten mulla jää aina viime tippaan nykysin kaikki :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

Jane_O

#70
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Joo kyl ihan luvattoman kauan on Jaana pitäny jotain ihme taukoo :) Mä muuten muistan vieläkin elävästi kun näin Jaanan ekan kerran, se oli Pinan näyttelyssä Pirkkahallissa joskus monta vuotta sitten :)

No kun ei ole kauheesti ollut näyttelytettävää kun ei omiaomia elukoita ole :P. Nyt nappaan tosiaan nuo meidän sijoituskersat mukaan, niin on mullakin sit joku "kunnon" syy tulla ;).

Ja mä muistan myös ko. näyttelyn paremmin kuin hyvin. Silloin tutustuin Minskiin ja Anninaan, heti ottivat porukkaan  :sydan.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Juulia

#71
Olin reipas ja ilmoitin meidän mukaan lähtijät näyttelyyn :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

GaneshaX

#72
Mä katon, jos huomenissa ilmois jotain.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#73
Tänään vielä tarkistaa eilen naputeltu viesti. Jos tänään sitte vaikka lähettäis se etiäpäin.

Ninde

#74
Mikäs mahtais olla tilanne tuomarien suhteen? Kutsussa on vain yksi tuomari ilmoitettuna.