• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virtuaalinäyttely PP3/09

Aloittaja viiru, 03.09.09 - klo:12:08

« edellinen - seuraava »

viiru

Virtuaalinäyttely

Poskipussi-lehti järjestää jälleen suositun kaikille avoimen virtuaalinäyttelyn. Osallistuminen ei edellytä Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenyyttä, ja kilpailu on ilmainen. Palkintoina virtuaalinäyttelyssä jaetaan Ideapet-lemmikkieläinliikkeen tarjoamat palkinnot!

Näyttelyssä kuvasta arvostellaan hamsterin ulkomuodollisia ominaisuuksia niin pitkälti kuin kuva antaa myöten. Arvosteltavia kohteita ovat esimerkiksi väri ja kuvio, pää & ilme, turkki, tyyppi, rakenne... ja niin edelleen. Tuomarit näyttelyssä ovat kokeneita hamsteriharrastajia, joiden hamsterisilmä on kehittynyt pitkän näyttelyharrastuksen aikana. Myös näyttelyn sponsori Ideapet palkitsee oman suosikkinsa!

Luokka 1: Syyrialaiset
Tuomari: Marjut Kaakinen

Luokka 2: Kääpiöhamsterit
Tuomari: Minna Vainio

Osallistujarajoitus on max. kaksi hamsteria/omistaja, ja yhdestä hamsterista saa lähettää kilpailuun ainoastaan yhden kuvan. Kuvan voit lähettää joko postitse tai sähköpostitse. Muista liittää kuoreen / sähköpostin otsikkokenttään tunnus "Virtuaalinäyttely 3/09". Postitse lähetetyt kuvat palautetaan, mikäli mukana on postimerkillä ja omalla osoitteellasi varustettu palautuskuori. Ilmoita myös hamsterin nimi, laji, turkkimuunnos, väri, sukupuoli ja omistajan nimi. Muista ilmoittaa myös osoitteesi, jotta voimme lähettää mahdolliset palkinnot.

Kuvat lähetetään osoitteeseen: mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com TAI
Martina Munther, Vuohimäentie 67, 02480 Kirkkonummi.

Kaikki kuvat arvostellaan ja arvostelut julkaistaan kuvineen vuoden viimeisessä Poskipussissa, numerossa 4/09.

Unohdin tietty lehden kutsusta viimeisen ilmoittautumispäivän. Se olkoon sama kuin lehden viimeinen materiaalinjättöpäivä, eli 20.10.2009.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Essi

#1
Aion ehk osallistuu siihe virtuaali näyttelyyn:D

Enkeli89

#2
meidän virtuaalinäyttelyt on ihan siitä kii että kuin yhteistyöhalusia hamsut on kuvaamisen suhteen :D yleensä kameralle näytetään sitä ei niin kaunista puolta..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Emmy

#3
Voisin ehkä osallistua, pitää vain ensin kaivaa jostain kiva kuva... :)
[size=85]Stuart Little, \'Tutti\' Lööw <333[/size]

Nappula

#4
Olisi hauska tietää voittaja ja saada kuva tänne voittajasta. Kun kaikki eivät välttämättä ole SHY:n ''virallisia'' jäseniä kuten esimerkiksi minä, ja uskon, että joukossa on muitakin ''ei-virallisia'' jäseniä jotka haluaisivat tietää voittajan mutta eivät saa poskipussia jossa voittaja ilmoitettiin. Joten onko mahdollista toteuttaa :?:
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

viiru

Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#6
Sivu yksi ei toimi minulla jostain syystä, muut sivut toimivat.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nappula

#7
^^Kiitos tuloksista!  :)  Oliko tuossa siis kaikki arvostelut vai tuleeko vielä lisää?

Lainaus viirun tekstistä:

Kaikki kuvat arvostellaan ja arvostelut julkaistaan kuvineen vuoden viimeisessä Poskipussissa, numerossa 4/09.

Mutta kun eihän tuossa voinut mitenkään olla kaikki...  :pihalla:
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Ninde

#8
^Miten niin ei voinut olla? Ei niitä paljon tuon enempää yleensä ole ollutkaan aikaisemmillakaan kerroilla. :)

viiru

#9
Kyllä tuloksissa on kaikki virtuaalinäyttelyyn ilmoitetut eläimet arvosteltuina.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Miipemi

#10
Minä kyllä ilmoitin hamsuni tuonne, mutta miksi siitä ei ollut arvostelua?
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

wiidii

#11
Viestisi ei todennäköisesti ole tullut perille. Lisäksi kääpiöhamstereissa oli käsittääkseni yksi tapaus, jossa ilmoittautumisen mukana ei ollut kuvaa ja sitä ei lopulta lähetetty pyynnöstäkään.
Martina kuitenkin on varmasti kuitannut jokaisen ilmoittautumisen, joten aina kannattaa pohtia jos vastausta omaan viestiin ei näy, että onko ilmoittautuminen mennyt perille.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Miipemi

#12
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Viestisi ei todennäköisesti ole tullut perille. Lisäksi kääpiöhamstereissa oli käsittääkseni yksi tapaus, jossa ilmoittautumisen mukana ei ollut kuvaa ja sitä ei lopulta lähetetty pyynnöstäkään.
Martina kuitenkin on varmasti kuitannut jokaisen ilmoittautumisen, joten aina kannattaa pohtia jos vastausta omaan viestiin ei näy, että onko ilmoittautuminen mennyt perille.

Joo se oli minun kaveri (nappula) joka luki sen viestin vasta sitten kun näyttely oli mennyt ohi : ( Mut minkäköhän takia se ei ole tullut perille eikä minun toisenkaan kaverin (niiskuneiti).
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

Nappula

#13
Lainaus käyttäjältä: "Miipemi"Joo se oli minun kaveri (nappula) joka luki sen viestin vasta sitten kun näyttely oli mennyt ohi : ( Mut minkäköhän takia se ei ole tullut perille eikä minun toisenkaan kaverin (niiskuneiti).

Tuota samaa ihmettelen minäkin. Luin Martinan lähettämän viestin sähköpostissani, jossa näkyi myös oma viestini. Siinä oli kaikki mitä olin siihen laittanutkin, mutta kuva näkyi silleen että vasemmassa yläkulmassa oli sellainen ruksi ja kuvaa ei ollenkaan. (joo oon hyvä selittämään.) Mutta luulenpa että tämä johtui kuvista, koska kaikilla meillä oli samalla kameralla otettu kuva ja kenenkään kuva ei ollut mennyt perille.  :(
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Miipemi

#14
Lainaus käyttäjältä: "Nappula"Tuota samaa ihmettelen minäkin. Luin Martinan lähettämän viestin sähköpostissani, jossa näkyi myös oma viestini. Siinä oli kaikki mitä olin siihen laittanutkin, mutta kuva näkyi silleen että vasemmassa yläkulmassa oli sellainen ruksi ja kuvaa ei ollenkaan. (joo oon hyvä selittämään.) Mutta luulenpa että tämä johtui kuvista, koska kaikilla meillä oli samalla kameralla otettu kuva ja kenenkään kuva ei ollut mennyt perille.  :(

Ei ne ollu samalla kameralla, ne kaikki vaan oli sun laittamia ja lähettämiä.

Edit/ Mut en siis tosiaankaan syytä sua tästä! Että älä ymmärrä väärin :)
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3