• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.-2.11.2008 Grand Gala-08 & Hamsterinäyttely (Vantaa)

Aloittaja viiru, 03.10.08 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

wiidii

#120
^Tulevat varmasti foorumille tämän viikon aikana.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#121
Lainaus käyttäjältä: "Marde"Hei! mistä löytyy lemmikkiluokan tulokset la 1.11? :shock:
Tulee ihan heti kunhan ehdin ne kirjottamaan!

viiru

#122
Mitä tulee kommentointiini, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vasta nyt töissä istuessa tuntuu löytyvän tarpeeksi aikaa mielipiteiden jaolle ja koko viikonlopun summaamiselle.:)

Ihan ensiksi kiitos kaikille reippaille ja ihanille näyttelytoimitsijoillemme; lauantain tuomareille Nindelle, Tuijalle ja Saijalle, Marjutille ja Niinalle, heidän sihteereilleen Helille, Lindalle ja Minnalle ja assareille, jotka pitivät huolta, että tuomarit eivät pääse tauolle. Ja samaten sunnuntain tuomareille Saijalle ja Marjutille, ja erityissuurkiitos sihteerilleni Satulle, joka on ihan loistava sihteeri ainakin sen puolesta, että käsialasta saa selvää (toisin kuin allekirjoittaneen)! Ruoka oli tosi hyvää, my compliments to the chef. Mutta voin myös kompata jonkun jo aiemmin mainitsemaa, että nälkää ei salaattilounaalla pitänyt kyllä poissa. Olen kyllä melko suuriruokainen ihminen muutenkin...

Arvostelin itse siis sunnuntaina lemmikkisyyrialaiset, ja voi juku kun oli mukavaa taas pitkästä aikaa. Sihteerini Satun sanoja lainatakseni, lemmikkituomarointi todellakin sopii minulle, kun saa niin vapaasti ja "leikkimielisesti" kommentoida eläimiä. Ja mahtaviin persooniin tuomaroidessani törmäsinkin, ei tosiaan tuottanut ongelmaa keksiä sanottavaa. Arvostelemani eläimet näin yleisesti ottaen olivat varsin hienosti pidettyä lemmikkejä, ja sen huomaa arvosanaskaalastanikin; arvosteltuja eläimiä oli 15, joista ERI:n sai 6, EH:n 5 ja H:n 3. Korreloiden suoraan osallistujamäärän kanssa, sijoitettuja eläimiä oli siis PLH1-3 verran ja loput palkitsemisen arvoiset palkitsin sitten muulla tapaa.

Lahjoituspalkinnot olivat ihania (sekä antaa että saada)! Ruokapalkinnot ovat jotain parasta. Olisi pitänyt ilmoittaa enemmän hienoja eläimiä meiltä, niin olisimme saaneet lisää ruokaa. :D Sunnuntaina jaoinkin näitä Best Friend -lahjoituspalkintoja aika anteliaalla kädellä, toivottavasti ihmiset eivät totu että minun arvosteluissa pääsee aina palkinnoille...

Sunnuntaina pidettiin myös pikapikaa ja tunnin myöhässä ylimääräinen yleiskokous ja heti perään sääntömääräinen syyskokous. Toimin kokoussihteerinä molemmissa, ja pöytäkirjat tulevat mm. Internetiin ja jäsenlehteen. Syyskokouksessa koottiin myöskin hallitus ensi kaudelle ja pakko kommentoida, että odotan aika innolla millaisella synergialla uuden kokoonpanomme kanssa saamme hommat sujumaan! Puheenjohtajan lestiin ei innokkaita oikein ilmoittautunut, mutta ehdotuksen jälkeen kävi niin että minusta leivottiin ensi vuodelle sellainen. Kiitos luottamuksesta! Tokihan minulla motivaatiota riittää, osaaminen vain arvelluttaa. Jää siis nähtäväksi, miten pärjätään!

Mieheni ottamia kuvia messuilta tulee esille osoitteeseen http://www.rahkkasan.com/kuvia/Lemmikki2008/album/
Laitoin kuvat jo aamulla valumaan, mutta nähtävästi kone on mennyt nukkumaan kesken prosessin =D Täytyy palailla asiaan illemmalla.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sohvi

#123
Olin ollu liian hätäinen ja lähteny ennen palkintojen jakoa. Tapsu oli tietenkin voittanu erikois palkinnon joten  :P
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi