• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo-lemmikkimessut 26.4-27.4 Helsingin messukeskuksessa

Aloittaja Vilma, 08.03.08 - klo:08:49

« edellinen - seuraava »

Minski

#150
^ Saiks Zelda sertin :shock: Herramujee, onnee hirveesti !!!

(Onnistuin sit jo toistamiseen myymään pois tukkurobon, joka vetää sertin näyttelystä :D Onneks en tosiaan kasvatakaan roboja, kun en niistä näköjään mitään ymmärrä. T: nimim. parhaat pois ja rumimmat kotiin :D)
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#151
^^ Onnea Zeldalle. Hieno suoritus! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Blizzard

#152
^^ xD

Onnea Zeldalle ja omistajalle :)
Hamsulauma ja koiruus

Minnaw

#153
Kiitos kaikille mukavasta viikonlopusta.
Meillä meni koko näyttely ihan yli odotusten; kaikki eläimet jotka ilmoitin sijoittuivat ja saivat sertin viikonlopun aikana (3kpl)!  :sydan

Sapuskat olivat taas jälleen ensiluokkaisen hyviä ja seura vähintään yhtä hyvää  ;)

Onnea vielä kaikille voittajille ja näyttelyssä menestyneille!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Elliska

#154
Oli kiva päivä tänäänkin, vaikkei kummoisemmin pärjätty :). Robot sai siis H:t.

Tänään saatoitte bongata roboni myös näyte-eläiminä infosta :peukku:

Somnium

#155
Oli ihan mukavat messut :) Kävin pyörähtää lauantaina siinä ja kattelin ketä näkyy. pari tuttuakin löysin ja jopa riikasta löytäneet tutut löysin kissanäyttelyn puolella :D
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

blood.and.tears

#156
Mä en sitten päässyt, kävin lauantaina pyörähtää ku piti kani hakea, mut tää flunssa on ollut niin järkky etten sitten viittinyt tulla  :( Tosin eipä mulla ois ollutkaan kun noi pari roboa, mut silti.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

soundlovers

#157
Oli ihan mukava, vaikkakin raskas viikonloppu (niinkuin tuollaiset tapahtumat yleensä ovat). No kyllä eläinmessut pari kertaa vuodessa jaksaa  :haha Luin Suomen Messujen kotisivuilta, että yleisöä oli 55 000 kävijän verran :huh Rahaa tuli tuhlattua n. 12 euron edestä. Kohtuuhintaisia messutarjouksia oli mielestäni aika vähän, ainakin hamsterinruoissa/-tarvikkeissa.

Seura oli oikein mukavaa molempina päivinä, kiitos kaikille jotka kanssani jaksoivat rupatella ;)
Sunnuntain fetapiirakka ja munkit olivat hyviä (lauantaina mussutin omia eväitä).

Lopuksi kiitokset vielä kaikille jotka vaikuttivat näyttelyn järjestelyhin tavalla tai toisella, sekä paljon onnea menestyneille!

Dakku

#158
Juhuu. Saatiin kuma ja jotain pieniä sijoituksia ulkkikses. Mut lohiksesta tuli Muotovalio :sydan
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Tansku

#159
Meillä meni todella hienosti robojen kanssa, olen enemmän kuin tyytyväinen :)

Lauantaina Andy sijoitti omakasvattini Break The Silence :n ES-3, ja We Just Need More :n ES-2.
Molemmat saivat myös Kumat. We Just Need More oli myös Tuomarin Suosikki.

Sunnuntaina Niina sijoitti Destiny's Peppermint :in S3, sertin kera. Peppermint oli paras nuori, ja sai Kumankin.
Casper oli paras veteraani, Kuman kera.
Omakasvatti We Just Need More oli ES-1, Tuomarin Suosikki. BIS :ssä EJV08 We Just Need More sijoittui hienosti ykköseksi :sydan

Oli todella mukava ja hauska viikonloppu muutenkin. Lauantaina debytoin assistenttina Andylle.
Erityisesti haluan kiittää Juhaa ja Piaa, minun kuskaamisesta lauantaina messuille ja takasin :sydan

Yökyöpeli

#160
Meidän osalta näyttely meni loistavasti, kolme uutta Yökyöpeli valiota  :lov  Muutenkin oli mukavata, vaikkakin lauantaina kiusasi särki päässä ja jatkuva kelloon tuijottelu kun piti häipyä koirarientoihin jo ennen palkintojen jakoa. Kiitos Sadulle kun toimi Limpun  handlerina lauantaina Bississä ja huolehti neidistä yön yli. Ja tietysti onnittelut hänelle Yökyöpelin Mikjakkerin menestyksen johdosta, Poikahan oli upeasti molempina päivinä lemmikkien ykkönen  :sydan  Ja menestystä tuli myös ulkomuotoluokassa.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Mustikkamaan

#161
Haluan vielä kiittää kaikkia näyttelyn järjestämiseen ja ylläpitämiseen osallistuneita; hallituslaisia, assareita, sihteereitä, infon tyttöjä, yleismiesjuntusia ja tietysti ihania tuomareita! Suurin kiitos Turkinpippurin Niinalle kaikista järjestelyistä - Niinan urakka tämän näyttelyn suhteen oli taatusti se suurin (ja väsyttävin!), itse messujen organisoinnista tuomarista huolehtimiseen asti.

Itse en valitettavasti pystynyt osallistumaan läheskään tarpeeksi messujen järjestämiseen erinäisistä syistä ja olen siitä erittäin pahoillani.

Jatkossa ulkomaisia tuomareita ei kutsuta, mikäli ei saada useampaa henkilöä pitämään tuomarista huolta - yhden ihmisen harteille asiaa ei voida jättää. Tuomarin tulee kuitenkin viihtyä näyttelyn lisäksi myös sen ulkopuolella, sillä hänen tulee saada myös ruokaa, seuraa ja aktiviteettia (esimerkiksi Andy rakastaa käydä Suomessa saunassa, joten se olisi hyvä järjestää joka kerta - jonka Niina ihanasti järjestikin!). Suuri kiitos vielä kerran Niinalle ja lisäavusta Tanskulle!! Andrew sanoi viihtyneensä täällä hyvin paljon ja tulee mielellään uudelleen tuomariksi.

Emme halua jättää yhtäkään tuomaria oman onnensa nojaan ja dumpata yksinään johonkin hotelliin, joten mikäli ei saada varmoja avustajia tähän kyseiseen asiaan, ulkomaisia tuomareita ei kutsuta.

Yleisesti ottaen messut menivät ihan ok, vaikka joissakin asioissa itsestäänselvyydet eivät ihan niitä olleetkaan. Sermi jäi puuttumaan yllättäen messukeskuksen möhlin vuoksi, mutta oli meidän infopiste silti hieno!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Elliska

#162
Holtti oli lauantaina PLH2 :shock:
Mä olin aatellu, et se olis niin läskissä kunnossa et ei se yhtään pärjäis :haha

En ollut palkintojenjaon aikana paikalla, eli en saanut ruusuketta, eli saanko nyt sen ruusukepalautuksiin?

Amanda

#163
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"Holtti oli lauantaina PLH2 :shock:
Mä olin aatellu, et se olis niin läskissä kunnossa et ei se yhtään pärjäis :haha

En ollut palkintojenjaon aikana paikalla, eli en saanut ruusuketta, eli saanko nyt sen ruusukepalautuksiin?

Samaa utelen myös minä, kun tuli paikanpäällä vähän ristiriitasta tietoa palkintojen jaosta ja sitten tuli seilattua edestakasin.
Loppuenlopuksi kun kysyttiin niin palkintojen jako oli mennyt jo  :c8

edit. vastaus tulikin jo

Mustikkamaan

#164
Kuulutettiin että palkintojenjako on noin 10 minuutin kuluttua. Ootettiin ainakin lemmikeissä about vartti, mutta ei siellä ollut käytännössä ketään - ja huutelin siinä vielä ennen palkintojenjakoa. Jaoin henkilökohtaisesesti palkinnot niille jotka tunsin, ja kyselin muilta notta jos tuntisi semmoisen ja semmoisen henkilön. Mut nou. Eli jos meni ohi niin se on voi voi - ei ainakaan yhdistyksen vika.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]