Poikaspäiväkirjat 5

tammenterho

Onko jollakin cämpsymuksuja?

Ana

Meillekin vauvat tuli! :) Pikalaskulla 6-7, mutta lopullinen määrä varmistuu myöhemmin. Sitten alkaa piinaava värien odottelu.

tammenterho

On se kumma kun talvella yksikään syrkkinaaras ei ole kiimassa. Oon pitänyt nyt valoja päällä yötä päivää. Jospa se auttaisi  :mad: Onko jollakulla kokemusta kiimojen "pihtailusta"?

Talvikko- ja robopari yhdistetty. Jospa tulisi muksujamuutaman viikon päästä  :loov:

gimlixx

^ Ei se yötä päivää valojen päälläpitäminen ainakaan auta. Vuorokausirytmi pitää olla...

Ely

Liiallinen valo voi jopa heikentää hedelmällisyyttä.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

gimlixx

Ai että kun tuolla pesässä on taas jotain ihan superkivaa.  :loov:
Taisin sanoa näin viimeksikin, mutta kun on taas.  :loov:

Muke, suke, musta kk ja suklaa kk oli varmoja värejä, mutta jotenkin alkaa tuntua, että kyllä sieltä kyyhkiksiäkin taitaa löytyä. Vielä kun olisi huipputuuri ja olisi vielä samppanjaa! Samppanja-hunaja saisi kyllä jäädä kotiin.  :loov:

Eve87

Maija olikin sitten valetiine. Nyt näyttäisi taas maha vähän kasvavan, toivotaan nyt että se pykää pari muksua maailmaan.

Saa nähdä ehtiikö tuo poikue enää tällevuodelle, jos ei ehdi niin jätän välistä tuon yhdistelmän ja ensimmäinen askel kohti tummanharmaita tulee yhdistelmästä Braak's Houtskool, lk tummanharmaa vn x Maija, lk normaali ja Wonderland's Viikatemies, pk normaali x Polina, lks tummanharmaa vn.

Jännittävää aloittaa uusista väreistä, onneksi oman linjan eläimet näyttävät jo suht hyviltä, ei olleet nuo tummanharmaat tuonnit järin nättejä lukuunottamatta pk tummanharmaata urosta Dartel van Sweetnessiä  :jiihaa:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Susanna

Yhdistin talvikko parin, muutama pari ois vielä tarkoitus yhdistää ensi vuoden puolella. Normaalia ja safiiria tulossa. Olen ollut tosi tyytyväinen noihin poikasiin ja ostajiin  :mhappy:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

EmmaTi

Mun joulun pehmeät paketit aukesivat 22.12. kun syntyi 8 syrkkitenavaa. Isä lk kyyhkynharmaa vn Yön Uljas Prinssi ja emo lk suklaa-keltainen Liira.
Kovasti toivoisin kivaa valkokirjokilpparia sieltä löytyvän, tässä vaiheessa näyttää että ehkä musta vkkk olisi ja EHKÄ pari suklaa vkkk  :sydan:

Ana

Kuus vauvaahan sieltä tuli ja aivan ihania. Poika voittonen sakki.
Ky-hu uros, Kyyhkis vn uros, kyyhkis tupla vn uros x3, kyyhkis vkkk naaras. Yks tuplanauha voi olla yksöisnauhakin.

Vevve

Meillä ei tiinehdytä  :rant:

3 kiinaripariskuntaa on olleet yhdessä useaan otteeseen joulukuun ja tammikuun aikana, mutta mitään ei kuulu. ÄÄÄÄÄrgh!

Ely

Kahen päivän päästä parilla naaralla laskettu aika ja kummallakin tänään kiima.  :icon_cheesygrin: Uutta yritystä kehiin. Vaihdoin muutama päivä sitten pelleteistä siemenseokseen joten saa nähdä onko sillä vaikutusta, nimittäin ainoa hamsulassani tiinehtynyt naaras söi tuota mun tekemää siemenseosta.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Eve87

Ensimmäiset tummanharmaan kantajat pistetty tilaukseen.

Wonderland's Viikatemies, pk normaali x Polina, lks tummanharmaa vn  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

gimlixx

Hiihoo, pukkas sitten kaksi syrkkipoikuetta kerralla.  :enkeli:

Toiset syntynyt toissapäivänä, toiset eilen.

Alkemistin

^ Kerkeeväinen poika se Gogo  :icon_cheesygrin: