• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#90
Ilmot laitettu, tosin sähköpostista en vielä katsonut jotta tuliko kaikista vahvistus. :)
Meiltä lähtee mukaan 4 talvikkoa, 2 syrkkiä ja 1 kiinari, pienehköllä kokoonpanolla siis tällä kertaa. Lahden näyttelyn ilmomaksulaskun suuruus järkyttää vieläkin, kun ilmosin monta.  XD
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Ken_G

#91
Toivottavasti näyttelyluettelotilaus menee vain kertaalleen, kun tuo lomake pitää lähettää erikseen joka hamsun osalta..

Edit: Tuli kuusi hamsua ilmoitettua ja kaikista tuli saman tien vahvistus. Ja 52 euroa kiitos  :c8

Saana

#92
Luetteloa ei tarvi maksaa kuin kerran vaikka se näkyiskin jokaisen ilmon yhteydessä!

Jutskattiin Elyn kanssa ja katotaan kaikki ilmokaavakkeen ongelmat tän näytskän jälkeen.

Herhiläinen

#93
Apua tänne!

Ilmoitin hamsun lokakuun lopulla(ko) ja laitoin lemmikkiluokkaan, koska jostain syystä lomakkeessa ei ollut lasten lemmikkiluokkaan. Nyt se on siellä, joten voinko ilmoittaa sen sinne, niin että tulokseksi jää että menisi nyt siis molempiin lemmikkiluokkiin?

Saana

#94
^Laita viestiä osoitteeseen mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com, jos haluat siirtää hamsterisi tavallisesta lemmikkiluokasta lasten lemmikkiluokkaan. Kahdessa lemmikkiluokassa hamsteri ei voi olla. Ilmoita viestissä nimesi sekä hamsterisi nimi ja laji. Luokat ovat hieman eri hintaisia ja saat erotuksen takaisin näyttelyssä, jos olet sen jo kerennyt maksaa.

Herhiläinen

#95
Laitoin viestiä, toivottavasti tämä sadaan nyt kuntoon.   :)

Valeriana

#96
Ei tainnu mennä nyt perille mun ilmot tuolla sähköisellä lomakkeella  :< Ainakaan ei tullut s-postiin vahvistusviestejä, kuten aiemmin. En ehdi istua kauempaa koneella täällä kirjastossa, joten joudun laittamaan tänään paperiversion postiin. Viisi cämpsytintä ilmoitin viralliseen luokkaan.

Minnaw

#97
^Kaikkien viiden ilmoittamasi campbellit ilmottautumiset ovat tulleet perille!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ely

#98
Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"Ei tainnu mennä nyt perille mun ilmot tuolla sähköisellä lomakkeella  :< Ainakaan ei tullut s-postiin vahvistusviestejä, kuten aiemmin. En ehdi istua kauempaa koneella täällä kirjastossa, joten joudun laittamaan tänään paperiversion postiin. Viisi cämpsytintä ilmoitin viralliseen luokkaan.
Kannattaa katsoa roskaposti, hotmail tunnetusti tykkää sinne viestejä änkeä.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

KaisaM.

#99
Multa on mennyt ihan ohi, että onko veteraanien ilmoittaminen nykyään ihan samanhintaista kuin muidenkin?

Nyt on ilmoitettu: 8 syrkkiä ulkkikseen, joista kolme menee vielä lemmikkiinkin. Kakaroita en viitsinyt laittaa lemmikkiin kun ovat niin käytöstavattomia.  :D  Ajattelinpa laittaa kasvattaja- ja jälkeläisluokankin, jee.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

sarsu

#100
Mä olin laittanut yhden hamsterin vaan ulkomuotoon, vaikka piti mennä sen lisäksi vielä lemmikkiin, joten ilmoitin sen uudestaan vain lemmikkiin ja laitoin tästä sähköpostia. Lisäksi ilmoitin kolme muuta hamsteria, eli odottelen yhä neljää vahvistusviestiä joita ei ole tullut? Mulla hotmail, mutta ei kyllä ole mennyt roskapostiinkaan...

Muuten kaikki tiedot oli ok ja meiltä tulossa sittenkin kahdeksan omaa ja yksi kasvatti.  :)
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Minnaw

#101
Onkohan siinä ilmottautumisjärjestelmässä joku semmoinen juttu, että jos samasta sähköpostista ilmoittaa useampana eri päivänä eläimiä niin se ei jotenkin tajua enää lähettää vahvistusviestejä tai jotain...?

Monilta siis on tullut useampia eri ilmottautumisia, eikä vaan niinkuin yhteen ilmoittautumisviestiin useita eläimiä (joka siis ilmeisesti olis tarkoitus!)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Anonymous

#102
Mullaki tuli kaikki ilmotetut omina viesteinään ja sai kyllä osaa odottaa pitkälle iltaan. Tais tulla ennätys näyttelymaksuissa  :shock:

Valeriana

#103
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"^Kaikkien viiden ilmoittamasi campbellit ilmottautumiset ovat tulleet perille!

Juu, huomasin äsken, kun päätin vielä tarkistaa ennen kirjeen vientiä postiin. oli tulleet puolen tunnin viiveellä, olin vähän hätähousu. Anteeksi väärä hälyytys!

lentsu

#104
Mitäs sitten, kun ilmoittautuminen lomakkeella ei nyt viimeisenä iltana onnistu?  :huh Olen nyt kolme kertaa yrittänyt ilmoittaa saman eläimen, mutta ei mene läpi, enkä saa selvää, missä mättää. Voiko jonnekin ilmoittautua vielä sähköpostilla, jos lomake ei toimi?